Hola,
a mi m'ha passat el mateix, però, a favor d'aquest forum, cal dir que la poca activitat de debat la comenseu amb la rapidesa de les respostes.
he estat llegint varis posts,( no hi ha res com estar aturat i aborrit, jeje)
He vist que sobretot es demana informació (on trobar-la o qui la sap), a veure si us serveix això:
Un gran llibre de plantes, on hi ha dibuixos, usos, història, i alguna utilitat màgica, és el DIOSCÔRIDES,car, però la bibilia de les plantes, es troba a qualsevol llibreria o biblioteca.
Pel que he vist,corregiu-me si m'equivoco, us agrada la tradició celta, potser la més llligada a la terra i a la Deesa.
A l'emule hi he trobat molts llibres, que ara estic llegint,i raonant. Si no hi trobo contradiccions, us l'aniré passant, a veure que en penseu.
Crec que el problema de qualsevol religió, corrent filosòfica o estil de vida o cultura, és la degweneració qeu sofreix amb el temps, gràcies a la ma humana, per això buscar informació, contrastar-la, experimentar, i reduïr a la mínima expresió, quedant-se amb el més simple, a mi m'ha donat bons resultats, m'ha donat l'essència, és molt Descartià, però acostuma a funcionar, quan no queda res, el que quedea és el punt de partida (penso, doncs existeixo).
TAROT: El que jo faig servir és un oracle (ALMA BOSE), és el que millor funciona amb els altres, i per a mi el Tarot De las hadas, molt wiccà, i qeu va acompanyat d'un llibre que explica llegendes i origens de deitats i de les festes wiccanes.
Au, fins un altre post
Que la deesa sigui amb tots i totes vosaltres