Azrael Admin
Nombre de missatges : 93 Fecha de inscripción : 20/11/2008 Edad : 36
| Assumpte: Periode d'examens Dj Gen 15, 2009 10:23 am | |
| Durant les proximes setmanes entro en periode d'examens per tant si hi ha qualsevol publicació nova no podre ni llegirla ni moderarla fins d'aqui un temps, tot i que intentare entrar tant sobin com me sigui posible.
Daltra vanda intentare asistir al curs d'aquest mes de druidisme que podeu veuren mes informació en l'apartat de cursos on va postejar nathair aosda a la qual agraeixo les seves aportacions.
D'altra vanda ara que de tant en tant ja hi han publicacións a la web i les parts mes importants ja estan instalades comensare a fer "quedades" individuals amb la gent d'aqui per a coneixeus millor i tambe amb grups ja existents de wicca als quals ancio de coneixer.
Per altra part demano tambe més participació de tots vosaltres, per anar creixent mica a mica. Relateu experiencies interesants, i si algu va al taller de imbloc, més informació apartat de concursos, que ens relati aqui quelcom.
Finalment ja per acavar aquest post resum de casi 2 mesos que portem amb el nou forum Agrair a tots els que esteu postejant periodicament i sobretot deixeume agrair personalment a les aportacions den Ro1re les quals estan enriquint aquesta web.
PD: despres d'aquest periode tambe em posare a completar la secció de llibres dels quals tinc que rellegir moltisims
Gracies a tots per aquests dos mesos i que en siguin molts més
Azrael | |
|
:: Laura :: Nouvingut
Nombre de missatges : 8 Fecha de inscripción : 31/12/2008 Edad : 39
| Assumpte: Re: Periode d'examens Dj Gen 15, 2009 9:06 pm | |
| Mira, estem igual...jo em vaig registrar ja entrada en época de treballs i exámens i fins la setmana que ve encara no acabo...de moment ja he suspés l'examen de conduir per segona vegada...espero que amb la uni em vagin millor les coses...sort amb els examens company!!! | |
|
Ro1RE Admin
Nombre de missatges : 252 Fecha de inscripción : 20/11/2008 Edad : 70
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Periode d'examens | |
| |
|