Intro | Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo. |
Novembre 2024 | Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Calendari |
|
|
| Quines plantes em recomaneu? | |
| | Autor | Missatge |
---|
Denlloc Nouvingut
Nombre de missatges : 3 Fecha de inscripción : 14/02/2012
| Assumpte: Quines plantes em recomaneu? Dj Mar 29, 2012 1:06 am | |
| Primer de tot dire que ho he posat aqui perque tot es veia molt ordenat i organitzat, aixi que si realment aquest topic no ha de anar aqui agraire que el canviin al lloc que correspongui.
Les meves preguntes son simples
M'agradaria coneixer plantes que ajudin a potenciar les habilitats psiquiques i el seu us [com per exemple la telekinesia, o la telepatia, o altres]
I m'agradaria que m'aconsellessiu sobre quines plantes son mes utils per a practicar la magia i ajudar la salut tant fisica com mental com espiritual/energetica.
Moltes gracies per tot ^^ ens anirem llegint ^^ | |
| | | Ro1RE Admin
Nombre de missatges : 252 Fecha de inscripción : 20/11/2008 Edad : 70
| Assumpte: Re: Quines plantes em recomaneu? Dg Abr 08, 2012 4:12 pm | |
| Hola Denlloc, he esperat un temps per si algú volia dir la seva, encara que com veig que ningú o fa, dons allà va la meva resposta.
En primer lloc te de dir que totes les plantes son apropiades per a les practiques màgiques, només ham anys de practica podràs anar trobant les més apropiades i per començar pots consultar un llibre que esta força bé en la qüestió de la màgia de les plantes, el llibre és l'enciclopèdia de les herbes màgiques, d'Scott Cunningham editat per l'editorial Alfaomega
Esperon que et serveixi aquesta informació
Que la Deessa et guii | |
| | | lugharach Nouvingut
Nombre de missatges : 30 Fecha de inscripción : 26/08/2010
| Assumpte: Re: Quines plantes em recomaneu? Ds Abr 28, 2012 2:37 am | |
| Bones!, Si vols et puc donar una petita guia de ñes qe pots trobar per la zona, per orientar-te sobre les plantes màgiques:
Amor: Romaní, Rosa, Magnòlia, Violeta, Gessamí, Cacau, Ametlla
Atracció Amorosa i de Diners: Nou Moscada, Clau d'olor, Canela, Patchuli
Diners: Llaurer, Roure, Blat, Arròs, Oliva, Girasol, Cedre
Neteja-Purificació: Salvia, Farigola, Tabac, Cua de cavall, Vesc (muérdago)
Protecció contra mal: Estramoni, Belladona, (ves amb compte perquè són VERINOSES) Enzina, Xiprer
Recorda que pots utilitar les herbes en fresc, inclus fer elixirs amb alcohol o pocimes (COMPRE AMB LES VERINOSES); o be deixarles secar per cremarles o usarles com amulets... Altre alternativa bona són els incens i els olis essencials!
Es relacionen els poders de les plantes amb els regents planetaris de cadascuna, que li confereix les seves energies màgiques. Els poders psíquics es relacionen amb la lluna, així que utilitza plantes de tipus lunar per ajudarte. Solen ser de flors blanques, petites i oloroses com el Gessamí, també la flor de Lila o els fruits de Vesc (verinosos) | |
| | | caldeo Iniciat
Nombre de missatges : 58 Fecha de inscripción : 14/08/2009 Edad : 38 Ubicació : SEGUR DE CALAFELL
| Assumpte: Re: Quines plantes em recomaneu? Dg Jun 17, 2012 11:41 pm | |
| Hola Denlloc!! a veure, si vols potenciar els poders com la Telekinesi i això que comentaves, potser t'aniria bé el Pebre de Jamaica, el Clavell -en herba seca i cremada, no en essència-, la mandarina també natural i la Vainilla també en herba i no en essència. Per altra part, el Laurell es molt comú i fàcil de trobar i anirà bé per l'aspoecte psíquic.
I per l'aspecte espiritual, les més accessibles son la canella o el sándal.
Espero que et serveixi!!!
Caldeo. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Quines plantes em recomaneu? | |
| |
| | | | Quines plantes em recomaneu? | |
|