Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Estimat grup.

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Estimat grup. Empty
MissatgeAssumpte: Estimat grup.   Estimat grup. Icon_minitimeDg Mar 01, 2009 11:44 pm

Estimat grup.

Vos escric aquestes lletres, mes que per a donar-vos una explicació, per a formar les meves idees mes enllà d’un pla teòric. Potser os resultaran il•lògiques, inconcluents o circulars, però m’agradaria compartir el meu jo paga amb vosaltres amb tot el que això comporta.

Des del principi d’aquesta pagina un dels meus objectius mes clars a estat establir un contacte directe amb alguns de vosaltres, tinc trobades pendents amb molts de vosaltres, i agraeixo la vostra paciència sobretot a tu Nathair, utilitzo el pseudònim ja que a la Marta encara no la conec. Doncs bé, no he fallat a aquets moments per voluntat pròpia, no, sino que ha estat un seguit de fets, cites, celebracions que m’han fet impossible assistir a alguna de les reunions de druïdisme, a la trobada de pagans, o simplement a quedar amb algú de vosaltres per parlar personalment.

Porto dies donant-l’hi voltes, masses casualitats. I bé, hi ha una persona molt important al meu costat a la qual tinc amagada tota aquesta activitat, per dir-li d’alguna manera, religiosa. I em pregunto si es que el destí no actua així perquè es important que li expliqui tot això?...

Com a científic rematat, també em passa pel cap la provabilitat de que sigui jo mateix el que es busca excuses subconscientment. Ja que el fet de passar del pla mes teòric i mes lleuger a quelcom tangible, una cosa que pot ser que no estigui a la altura, unes persones que em puguin avaluar, que capgirin el meu pensament. Aquesta situació sempre fa por.

Així que per finalitzar l’únic que hem queda es demanar-vos una mica mes de temps a tots amb els que he demanat de quedar personalment, vencé les meves pors no es cap repte, però parlar amb aquesta persona serà una gran fita per mi.

Espero solucionar aviat aquest assumpte i poder assistir una vegada per totes a les reunions de druïdisme i moltes altres reunions que tinc pendents.

Gracies per llegir, i sisplau tots els comentaris son benvinguts.


Azrael.

Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
nathair aosda
Nouvingut
Nouvingut
nathair aosda


Nombre de missatges : 24
Fecha de inscripción : 02/01/2009
Edad : 58

Estimat grup. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estimat grup.   Estimat grup. Icon_minitimeDl Mar 02, 2009 9:44 pm

Salutacións

Només t'has de preocupar de que la persona que esmentas sapiga las tevas creenças. No te perque espentarsa o esbararse... las creenças religiosas que practiquem no son res perillos...

Sempre pots portar a aquesta persona a las jornadas paganas que celebrarem d' aqui uns mesos i que es farán publicas aviat.... alli coneixará gent, familias senceras de pagans, i ens veura en las nostra "salsa".... aixi veura que es realment ser un paga..... que es igual que qualsevol altre persona....
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.grovemaghmor.com
 
Estimat grup.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» COVEN GRUP O MESTRE
» Analisis del grup Antiga religion de los bosques

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: