Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Abril 2024
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendariCalendari

 

 COVEN GRUP O MESTRE

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Zura
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 09/07/2013
Edad : 33
Ubicació : Ripoll i Terrassa

COVEN GRUP O MESTRE Empty
MissatgeAssumpte: COVEN GRUP O MESTRE   COVEN GRUP O MESTRE Icon_minitimeDv Jul 12, 2013 11:46 am

Hola a tots, com no he vist cap apartat dedicat a aixó poso aquest post aquí amb la esperança de que algú ho veigi.
Estic buscant un covent, un grup d'estudi o un/a mestre/a al Ripollés si pogués ser, o prop de Vic o Barcelona, vull coneixer wiccans de la meva zona i si conectem entrar en el grup o fer-ne un.
Si no sou d'aquestes zones però coneixeu a algú que potser li interesi la meva oferta m'ho podeu comentar per privat si ho preferiu, o fer-li saber a aquesta persona i que ella es posi en contacte amb mi.
Bueno si em voleu coneixer més podem parlar per privat.

)O(   )O
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

COVEN GRUP O MESTRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: COVEN GRUP O MESTRE   COVEN GRUP O MESTRE Icon_minitimeDs Jul 13, 2013 4:51 pm

Jo vaig pertànyer a un grup de noies fa molts i molts anys, a Sabadell. El grup es va dissoldre, però em va quedar molt bon regust. Des de llavors he practicat en solitari i em va força bé, la veritat. Em temo que amb això no et podré ajudar ó.ò, però et desitjo sort amb la teva busca.

Benediccions!!
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

COVEN GRUP O MESTRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: COVEN GRUP O MESTRE   COVEN GRUP O MESTRE Icon_minitimeDg Jul 14, 2013 7:21 am

Suposo que com que som una societat petiteta, a les zones fora de les grans ciutats, pot ser difícil trobar un coven.
Parlar de la Wicca i estudiar ho podem fer aquí, suposo que som un petit coven alternatiu per als wiccans solitaris.
Tornar a dalt Ir abajo
Zura
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 09/07/2013
Edad : 33
Ubicació : Ripoll i Terrassa

COVEN GRUP O MESTRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: COVEN GRUP O MESTRE   COVEN GRUP O MESTRE Icon_minitimeDj Jul 18, 2013 1:11 pm

Tant de bo trobés un grup com el que dius Duen, tinc moltes ganes de viure aquesta experiéncia, i se que tard o dore trobaré algún grup amb el que encaixi en aquest sentit i poguem formar un grup armoniós. Mentrestant gaudiré d'aquest petit covent alternatiu de wiccans solitaris com diu en Salze ;D
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





COVEN GRUP O MESTRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: COVEN GRUP O MESTRE   COVEN GRUP O MESTRE Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
COVEN GRUP O MESTRE
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Estimat grup.
» Analisis del grup Antiga religion de los bosques

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: