Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 animem el fórum

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

animem el fórum Empty
MissatgeAssumpte: animem el fórum   animem el fórum Icon_minitimeDg Jun 19, 2011 8:04 am

poca feina que tinc!!!!!!!! Laughing

A veure que en surt, fa dies que sento a parlar de la Gran Tempesta Solar, de moment no dic la meva opinió, o el què en sé,
Què en penseu?

Que la Deesa ompli el nostres dies de llum
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

animem el fórum Empty
MissatgeAssumpte: Re: animem el fórum   animem el fórum Icon_minitimeDg Jun 19, 2011 11:07 am

El Sol com saps es un gran forn incandescent viu, i dic viu per que jo considero viu tot el que te i irradia energia, la seva activitat passa per períodes de més o menys intensitat, sobre la seva escossa es generen explosions que alliberen gran quantitat d'energies que viatgen per l'espai inundant cadascun dels planetes d'aquest sistema solar, entre ells la Terra, aquest bombardeig d'energia crea pertorbacions a tots nivells, començant pel propi magnetisme terrestre, per això aquest increment de les aurores boreals, la ionosfera, que es la part de l'atmosfera més activa elèctricament parlant, afectant les comunicacions, tv, radio, satèl·lits, etc. i finalment a la pròpia troposfera que es on es produeixen els fenòmens meteorològics en general i on bull la vida, tots els éssers vius i quedem afectats. Per tant aquests períodes son convulsos a nivell d'energies i del propi comportament, això es el que penso ja que tot i tots som energia.

Una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

animem el fórum Empty
MissatgeAssumpte: Re: animem el fórum   animem el fórum Icon_minitimeDj Jul 07, 2011 2:57 pm

Roure,
m'encanten les teves lliçons magistrals sobre el funcionament natural i energètic del planteta, i el món que ens envolta, com el Sol en aquest cas.

moltes gràcies per una lliçó tant maca.

que els éssers de llum t'il.luminin, sobretot als moments de foscor
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

animem el fórum Empty
MissatgeAssumpte: Re: animem el fórum   animem el fórum Icon_minitimeDg Jul 10, 2011 9:53 pm

Hola Salze, vas deixar aquesta pregunta a l'aire, dient que no deies la teva opinió ni el que en saps, esperant respostes, m'agradaria que desvetllessis aquesta incògnita i diguessis el que en penses tu, ja que tot això es força interessant.

Iúr, gràcies, es el que en penso del funcionament de l'univers i del nostre entorn

Que la Deessa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

animem el fórum Empty
MissatgeAssumpte: Re: animem el fórum   animem el fórum Icon_minitimeDj Jul 21, 2011 7:18 am

Bon dia a tots i totes.
Disculpeu que no hagi contestat abans, Bé sí queho vaig fer, però em va saltar la conexió a Internet a mitges, tornem-hi, ara ja està arreglat.

Com vaig dir fa dies, em va picar el nas ja que en sentia moltes referències.
Per un costat dius, apa ja hi tornem a ser, com en el 2000, o altres apocalíptics..

La cosa va anar així: un informe de la Nasa diu que es probable (nos possible), que en els pròxims dos anys i hagi una tempesta solar més forta que en el 1859, que es va carregar tot l'incipient sistema telegràfic de l'hemisferi nord, i que va permetre veure aurores boreals a Mallorca i Madrid.
El mateix informe diu que és part dels cicles solars.
Com que aquesta ciència té pocs anys no hi ha manera de tenir més estadística, ja que el vent solar que acompanya l'erupció solar está carregat magnéticament, i només afecta el sistema elèctric, ones...o sigui, la tecnologia del ón actual.
Amb aquestes dades, els científics tambés estan dividits, els quie diuen que serà la més forta i els qui diuen que res de res, que no hi haurà activitat solar.

Ara apareixen els maies, amb el seu calendari on diuen que el 21 de desembre del 2012 s'acabarà el món tal com l'entenem ara.

I la famosa llei d'atracció. Hi ha massa gent que està tipa de l'estil de vida actual, malgrat no pensin les conseqüeències reals d'una gran tempesta.

I també tots els pobles escollits de Déu, que ara veuen un final feliç per a ells. (Això em diverteix molt, a veure quin serà Very Happy .

I la meva opinió: La Natura és sàvia, i va acabar amb els dinosaures perquè eren insostenibles, els humans som els nous dinosaures.
En general ens hem allunyat massa de la Terra, estem jugant amb la nostra Mare, prenent-li el seu paper de nodridora, i sincerament, com a mare, crec que és legítim que després de tants anys se li hagi acabat la paciència, l'agredim, i encara que cada cop hi hagi més gent que torni al seu recer, n'hi ha molts que només l'utilitzen, inconcscientment, però passa.
Com a criatures seves que som ens ha d'educar i el càstig forma part de l'educació.
no sé que passarà, hi ha un 75% de probabilitats que hi hagi una gran tempesta solar, en els propers mesos en veurem senyals. Quan els sol estornuda, la terra tremola. El que va passar al Japó, una de les societats més tecnificades del món , va coincidir amb una erupció solar mitjaneta.

De moment ho tinc amb observació i us passo un link on es veuen actualitzades, les dades del sol, em serveix com a estadísitca, cada cop que hi ha una tempesta solar fallen els senyals digitals, mòvils i la tele es pixela.com que no tinc antena ho notem més.

Primer m'angoixava el tema, ara el veig com a part normal del meu camí, i del de molts.

Uff, masssa coses per explicar de bon matí Sleep


http://ipellejero.es/hf/#TormGeo

Que la Deesa ens guii i acompanyi
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





animem el fórum Empty
MissatgeAssumpte: Re: animem el fórum   animem el fórum Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
animem el fórum
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Periode d'examens
» passem informació al nou Forùm
» el forum està una mica estancat?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: