Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 el forum està una mica estancat?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Lorelei24
Nouvingut
Nouvingut
Lorelei24


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 31
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

el forum està una mica estancat? Empty
MissatgeAssumpte: el forum està una mica estancat?   el forum està una mica estancat? Icon_minitimeDj Feb 25, 2010 6:48 pm

Bé, no vull que ningú s'ho prengui malament, però mirant les seccons del foro, m'he donat compte de que la majoria de posts són del 2009.
Abans de trobar aquest foro he estat llegint desde fa mesos forums i webs d'arreu del món, i penso que en aquest forum tot hi sent poca gent podria donar molt més de si; m'ha semblat veure que hi havia un intent d'arrencada amb trobades enquestes temes a debatir però que ha anat decaient progresivament.
Jo acabo d'arribar no conec ningú i no tinc gaire dret a paraula en aquesta questió, es a dir que no hos penseu que he vingut aqui a tocar els pebrots (parlant malament), però he decidit dir-ho, per si algú s'apunta a reanimar-ho.
Jo avui o demà penjarè alguns posts amb informació que he trobat investigant i que em sembla molt interessant que hi sigui ja que a part de la gent amb experiencia també hi ha principiants com jo. A més durant aquests mesos de recerca he acumulat moltíssims dubtes, aixì que prepareu-vos!! Very Happy

Espero que el meu post es tingui en comte!
moltes gràcies!!
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

el forum està una mica estancat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: el forum està una mica estancat?   el forum està una mica estancat? Icon_minitimeDj Feb 25, 2010 10:35 pm

Lorelei, ningú s'ho pot prendre malament, per que tens tota la raó, esperem que formis part d'aquest motor tant necessari per reactivar el fòrum.
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

el forum està una mica estancat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: el forum està una mica estancat?   el forum està una mica estancat? Icon_minitimeDl Mar 01, 2010 8:52 pm

Primer de tot et dire que jo quan vaig entrar per primera vegada en aquest fòrum vaig pensar exactament el mateix, però has de pensar que continua havent gent força activa com en Ro1RE que ha anat penjant moltíssims posts en aquest fòrum. Però tens raó, de mica en mica tenim de tornar a activar aquest fòrum.

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

el forum està una mica estancat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: el forum està una mica estancat?   el forum està una mica estancat? Icon_minitimeDj Abr 08, 2010 7:48 am

Hola,
a mi m'ha passat el mateix, però, a favor d'aquest forum, cal dir que la poca activitat de debat la comenseu amb la rapidesa de les respostes.
he estat llegint varis posts,( no hi ha res com estar aturat i aborrit, jeje)
He vist que sobretot es demana informació (on trobar-la o qui la sap), a veure si us serveix això:
Un gran llibre de plantes, on hi ha dibuixos, usos, història, i alguna utilitat màgica, és el DIOSCÔRIDES,car, però la bibilia de les plantes, es troba a qualsevol llibreria o biblioteca.
Pel que he vist,corregiu-me si m'equivoco, us agrada la tradició celta, potser la més llligada a la terra i a la Deesa.
A l'emule hi he trobat molts llibres, que ara estic llegint,i raonant. Si no hi trobo contradiccions, us l'aniré passant, a veure que en penseu.
Crec que el problema de qualsevol religió, corrent filosòfica o estil de vida o cultura, és la degweneració qeu sofreix amb el temps, gràcies a la ma humana, per això buscar informació, contrastar-la, experimentar, i reduïr a la mínima expresió, quedant-se amb el més simple, a mi m'ha donat bons resultats, m'ha donat l'essència, és molt Descartià, però acostuma a funcionar, quan no queda res, el que quedea és el punt de partida (penso, doncs existeixo).
TAROT: El que jo faig servir és un oracle (ALMA BOSE), és el que millor funciona amb els altres, i per a mi el Tarot De las hadas, molt wiccà, i qeu va acompanyat d'un llibre que explica llegendes i origens de deitats i de les festes wiccanes.
Au, fins un altre post

Que la deesa sigui amb tots i totes vosaltres
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





el forum està una mica estancat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: el forum està una mica estancat?   el forum està una mica estancat? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
el forum està una mica estancat?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» una mica de historia
» Periode d'examens
» animem el fórum
» passem informació al nou Forùm

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: