Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Els Eclipsis en la màgia

Ir abajo 
+2
Galum
Ro1RE
6 participantes
AutorMissatge
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDj Des 30, 2010 6:45 pm

Fa uns dies varem tenir un eclipse lunar i d'aquí poc en tindre un de solar per ser més precisos el dia 4 de gener. Un eclipsi solar sempre és una Lluna Nova i tendeix a marcar començaments, en canvi un eclipsi lunar sempre és una Lluna plena i usualment marca finalitzacions o situacions culminants.

Els eclipsis ens porten nous i majors esdeveniments que podem aprofitar en la nostra vida: un matrimoni una promoció o avanços en la seva carrera, la venda o compra d'una casa, una mudança, l'adquisició d'una mascota, (o la pèrdua d'algú o alguna cosa), cirurgia o observar algun desenvolupament important de salut, etc.,( l'eclipsi pot marcar el començament d'estudis), divorcis, publicar un llibre i així més. Trobades monumentals i ruptures o canvis de treball són també comuns en les dates dels eclipsis.
No importa el que ocorri, serà evident que l'univers intenta moure't cap endavant. Els esdeveniments que segueixen a un eclipsi de sol, tenen major pes que els esdeveniments que porten habitualment les llunes negres normals. De fet, un eclipsi és com una nova turbina o motor, una Lluna Nova però que porta molta més energia i embranzida. Un eclipsi solar pot portar uns esdeveniments que semblen predestinats. Els eclipsis sempre porten canvis de direcció inesperats.

Serà un eclipsi parcial de sol, i des de Catalunya el seu inici estarà velat per que començara abans de la sortida del sol, el qual comença l'arc celeste a les 7h i 18m del matí, l'hora de màxima exposició la podrem veure a les 7h i 57m del matí i finalitzara a les 9h i 17m. Com sempre aquests horari l'he posat amb temps universal i per passar-ho a hora oficial heu d'afegir un hora més

Que la Deessa il·lumini els vostres camins
Tornar a dalt Ir abajo
Galum
Nouvingut
Nouvingut
Galum


Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 09/11/2010
Edad : 60
Ubicació : Honfleur

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDv Des 31, 2010 5:37 pm

A la fantastique explicació que ens ha fet Ro1re men agradaria sumar la meva aportació personel.
Els eclipsis de lluna o de sol tenen una energie mol grant i poderosa
Tot el que fem durant esta senyalat per aquesta energie
Ni els mags mes forts poden domarle
Ens emfosqueix la ment
Ens dificulte les accions
El que ha començat am eclipsi, acaba am un altre eclipsi

No comencem quelque cosa important perque ens sortira malament, esperem uns dies per pendre decicions. Assí tampoc negocis o relacions o el que no volgueu trencar perque les discussions en seran irreparables.

Anem am atencio./



Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDs Gen 01, 2011 10:58 pm

hola roure i galum, a veure si em podeu aclarir una cosa, havia pensat posar una vela de 7 colors, el día 4, per ajudar-me a arribar a connectar amb els meus éssers de llum, per evolucionar espiritualment, ja que la vida, avui per avui em dona tot el que he desitjat sempre i ho agraeixo, creieu que es correcte que intenti fer aquest ritual, i penseu que ho haig de començar un o dos dies avanç de l'eclipse??


moltes gràcies per la info.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDg Gen 02, 2011 8:40 am

Hola Iúr, Bon Any, bé com vaig dir, els eclipsis de sol marquen començament i activacions importants, crec que si fas el ritual abans de l'esdeveniment no et serà pas contraproduent, sobretot si aquesta espelma que poses te una durada suficient per cobrir uns quants dies, també escoltant els consells de Galum si el fas un parell de dies, passat l'eclipsi, aprofites igualment la força d'aquesta activació.

Que la Deessa et guii
Tornar a dalt Ir abajo
Galum
Nouvingut
Nouvingut
Galum


Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 09/11/2010
Edad : 60
Ubicació : Honfleur

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 4:55 pm

L’eclipsi de lluna d’aqueste nit, complet, totale, el veureu sencer entre les 19:24 TU (temps universal), la totalitat a les 21:02 TU i les 23:00 h. que acabara.

Es un fenomen astronòmic romàntic per nature i altement perturbador de les emocions i la biologie dels sers vius.

Els eclipsis solars afecten mes tots les ambits de la vida que els lunars, mes no despreciem aquests ultimes perque la seve carregue sutile no fa sorolls, ni grans discusions i al ser mes interior predispose a l’analisis i l’autocrítique.

Aprofitem l’énergie que ens dona per solucionar problémes relacionats am les sentiments i no la utilitzem per començar projects economiqs.

Eclipsi lunar s’alimente dels elements aigua i terra, imprescindibles per la vida al nostre planete. La Lluna preserva les sentiments i emotions i aclareix la ment de titaranyes.

Eclipsi solar es per si foc i aire, per tant incandescent i destructor de les sentiments o tambe estimulant de la superatio i començament de projects econòmiqs o que requireixin empenta i valor, mai sentimentals.

Jo me’n haure d’esperar per veure le couchant del sol un poc mes que vosaltres, al nord i l’oest de la França es produeix mes tard, mes no m’ho perdre, val la pene l’espectacle visuale, astronomique i màgique.
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 6:56 pm

Gràcies per aquesta explicació Galum, pel que dius tornes a ser a terres Gal·les, dons que el moviment d'aquests sentiments ens siguin propicis i que la seva màgia ens envolti a tots

Que la Deessa il·lumini els nostres camins
Tornar a dalt Ir abajo
lugharach
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 26/08/2010

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDs Jun 18, 2011 11:40 am

Vaig fer un ritual en l'eclipsi de lluna, perquè una etapa de la meva vida cambiés. És un bon moment per deixar enrere readicalment moltes coses del teu passat, i tinc el presentiment de que les coses començen a cambiar.

Hau fet alguna cosa en particular?

iúr breachtradh, com va anar el contacte amb els teus éssers de llum?
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDj Jul 07, 2011 2:41 pm

hola lugharach,

jo aquests eclipsis, hi va haver un de lluna seguit d'un de sol,

he aprofitat, el de lluna per netejar el karma, tallar amb l'energia negativa del passat.

i el de sol, l'he aprofitat, per impulsar les energies positives.

gràcies per preguntar per ells, sempre ens acompanyen, no nomes a mi, si no a tots nosaltres éssers vius que estem de pas per aquest planeta que en el nostre idioma anomenem terra.

i formen part de cada particula energetica de l'univers.

per això sempre i dic sempre estan amb nosaltres.

que els essers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor



Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 1:42 pm

Reprenc aquest fil per a recordar-vos a tots que el dia 25 de maig, entre les 6:10 i les 6:27 podrem gaudir d'un eclipsi penumbral de lluna.

Quina pena que l'eclipsi solar anular d'avui no el puguem veure (viure?) des d'Europa... sniiif!
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 4:42 pm

La meva opinió és que encara que no el vegem ens afecta, si entenem el Sol com a emanador d'energia, i la lluna com el manteniment d'aquesta energia durant les hores que no hi ha sol directe (la lluna reflexa la llum del sol), tota alteració d'aquest ritme habitual porta a una alteració energètica important, com l'ala de la papallona.
Com que realment no sé quines energies es mouen, intento no fer res màgic durant aquests dies.
De fet, un experiment que encara tinc en procés, per les poques dades, es veure la resposta energètica del pèndul (energia) i el clima, de moment sembla que quan fa solet/lluna clars, les respostes s'atansen molt més a lo que em diu el nas (intuició). Els dies més remoguts no hi ha manera, i ho noto abans de començar.
Amb els eclipsis passa el mateix, i de moment es una explicació empírica del perquè encara que faci temps encalmat, que és quan la energia flueix més bé, si hi ha un eclipsi, tant de sol com de lluna, l'alteració és notable.

Si ho penso bé, el cicle natural es que la lluna i el sol es trobin al llevar-se i a l'amagar-se, en perfecta harmonia i amor, quan un envaeix el terreny de l'altre no es en harmonia. No crec que mai treballi amb aquestes energies, ja que no tinc manera, de moment, de entendre-les.
Si podeu donar més llum, o portar-me la contraria, fantàstic. De moment, quieta parada.

Que la Deesa ens doni la llum que calgui
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitimeDt Maig 14, 2013 9:03 am

La veritat es que jo els eclipsis no els tracto de forma especial. Hi faig l'ofici que toca, si cau en una festa o en lluna plena, hi faig en treball si necessito trobar-me amb la màgia i compto només la fase de la lluna, no compto el afegit del eclipsi. Hi ha gent que sap aprofitar l'energia de la còpula del sol i la lluna, però jo no en sé. També hi ha gent com na Salze que fa un petit dejú màgic durant el fenomen. Jo la veritat es que sóc menys sensible que una sola de sabata i no li trobo una "pertorbació" a la força que pugui aprofitar o que pugui ser contraproduent. Per a mi es un fenomen preciós de veure i ja.

M'afegeixo a la petició de na Salze. Si algú treballa de forma específica l'energia d'un eclipsi, que ens ho expliqui, així podrem experimentar.

Benediccions!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Els Eclipsis en la màgia Empty
MissatgeAssumpte: Re: Els Eclipsis en la màgia   Els Eclipsis en la màgia Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Els Eclipsis en la màgia
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» magia i dracs
» Magia de cocina Navideña, galletas de Jengibre para el Yule
» La magia dels follets
» La màgia dels arbres
» Filosofia oculta; Magia natural

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: