Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 magia i dracs

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

magia i dracs Empty
MissatgeAssumpte: magia i dracs   magia i dracs Icon_minitimeDs Abr 24, 2010 1:58 pm

hola wiccans i wiccanes.

soc iúr, i tinc un petit dubte, darrerament, cuan crido als essers de llum dels 5 elements, sempre em ve a la ment, un drac.

i com que ahir va ser sant jordi, mal dia pels dracs, prefereixo preguntar-ho avui.

algú em pot explicar alguna cosa sobre dracs i màgia i perquè, cuan crido als éssers de llum em ve el drac.
moltes gràcies.

que els éssers de llum us il.luminin als moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

magia i dracs Empty
MissatgeAssumpte: Re: magia i dracs   magia i dracs Icon_minitimeDs Abr 24, 2010 10:03 pm

Els Dracs, no com a éssers mitològics si no com a gran força o energia espiritual, son senyal d'autotransformació i també motivador d'un gran canvi o estat.

En la màgia és classifiquen com a guardians de gran força energètica i d'acord amb els 4 elements, els seus guardians, entre la part femenina i la masculina formen part de l'equilibri, aire i foc, aigua i terra, poderoses energies de totes les regions de l'univers. No se si això et pot aportar llum al la teva pregunta.

Que la Deessa et guii.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

magia i dracs Empty
MissatgeAssumpte: Re: magia i dracs   magia i dracs Icon_minitimeDg Abr 25, 2010 9:47 am

moltes i gràcies ro1re,

la veritat si que estic en un cicle de canvis importants per la meva vida, així que, la seva energía m'està ajudant.

la teva informació es molt util.

que els éssers de llum t'il.luminin sobretot als moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Contenido patrocinado





magia i dracs Empty
MissatgeAssumpte: Re: magia i dracs   magia i dracs Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
magia i dracs
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Els Eclipsis en la màgia
» Magia de cocina Navideña, galletas de Jengibre para el Yule
» La magia dels follets
» La màgia dels arbres
» Filosofia oculta; Magia natural

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: