Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 wiccacat a facebook i altres rets socials?

Ir abajo 
+4
Airam
salze
demeter
Azrael
8 participantes
AutorMissatge
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitimeDs Maig 22, 2010 7:16 pm

Que en penseu? posats a innovar... lol!
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: Re: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitimeDg Maig 23, 2010 1:44 am

Estaria bé facilitar que la gent trobi aquest forum, perquè ami em va costar lo seu trobarlo xDDD, però no crec que sigui bona idea ficar-ho en xarxes socials.
Dic això per diversos motius: el primer es què exposant aquest forum a una xarxa social trencaria una mica la confiaça d'aquest forum, digueu-me si comences a entrar gent rara que l'unic que busca son sectes rares o gent que l'unic que voldria es perjudicar-nos o intentar desacreditarnos d'alguna forma, seguirieu postejant amb la mateixa llibertat d'opinio i confiaça que ara? I si crec que començaria a entrar gent aixi.

L'altre és que... no m'avergolleixo de creure el que crec però tampoc trobo necessari que tota el meu curs sapiga el que soc, només em portaria més problemes, això per mi es una cosa privada i no magradi que se n'assabenti gent qui no vull que sapiga.

I per ultim estaria el tipic embolic de que si som una secta i tot el rollo, a més com que hi ha menors encara hi hauria problemes....

Que la Deesa us ilumini el cami i que no tingeu entrbanc per aconseguir les vostres metes, si teniu pau al vostre interior no hi ha res que us pugui aturar
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: Re: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitimeDg Maig 23, 2010 5:40 am

Demeter, vals un imperi, un món i un univers, després del que has raonat, no cal res més a afegir. subscric tot el que dius.
Tornar a dalt Ir abajo
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: Re: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitimeDg Maig 23, 2010 10:53 am



Abans de res estaria bé reflexionar sobre els objectius que tenim les persones que participem en aquest fòrum, de si ens interessa donar un àmbit més popular al que aquí parlem amb els conseqüents riscos de banalitzar o el que busquem és la qualitat que dóna l’esforç en la recerca. Penseu que qui s’ha d’esforçar buscant és perquè li interessa el tema, si és molt fàcil d’aconseguir també resulta fàcil que s’apunti gent poc interessada, bromista o fins i tot mailtencionada.

Que aquesta pàgina vagi sumant membres té una lectura fàcil, simplement després del naixement ha crescut, els buscadors com Google funcionen a base de clics i enllaços i les posicions es logren d’aquesta manera, com més postegem i més gent la visitem més puntuació lograrem quan la visitin els seus robots. Si us heu fixat a l’escriure Wicca a Catalunya/Cataluña al buscador ens surt a la primera posició, això fa uns mesos no era així, per tant és molt més fàcil com més temps passa que la gent ens trobi. D’aquí poc temps escrivint solament Wicca estarà posicionada més amunt del que està ara, i aleshores començarem a tenir problemes, segons el meu punt de vista és millor no buscar-los abans d’hora.

Jo estic totalment d’acord amb la Demeter i m’apunto al no amb contundència.

Que l’Energia ens acompanyi

Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: Re: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitimeDg Maig 23, 2010 3:48 pm

Hola a tothom, després dels raonaments de la Demeter, Salze i les explicacions de l'Airam, crec que son d'un pes especific contundent i tenen tota la raó.
Diferenciem bé entre quantitat o qualitat, prefereixo seguir com fins ara

Que la Deessa ens guii
Like a Star @ heaven
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: Re: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitimeDl Maig 24, 2010 11:38 am

jo després del que han dit demeter, salze, airam i roure.

no se m'acut res per afegir.

i que després diguin que el jovent ha d'aprendre..... moltes vegades som els grans que hem d'escoltar.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: Re: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitimeDl Maig 24, 2010 11:49 am

Qualsevol diria que ets tan gran, Iur
Tornar a dalt Ir abajo
NANET
Nouvingut
Nouvingut
NANET


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 03/07/2010
Edad : 63
Ubicació : vilafranca del penedès

wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: Re: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitimeDg Jul 04, 2010 3:32 pm


Jo estic d'acord amb els arguments aqui exposats en defensa de certa privacitat i precaució. Nosaltres vam obrir uns dels nostres grups de plenilunis per facilitar l'accés a qui estigui en busqueda i va ser força decebedorá l'experiència. A voltes sembla que lo fácil no es valora prou, és llàstima però ho sembla. Penso que cal confiar amb la Senyora i a qui li convé trobar Ella ja mostra com fer-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: Re: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 1:27 pm

Jo crec que secundo tot el que heu dit. És més, he estat en un altre fòrum a nivell de parla hispana i ha sigut molt decepcionant. Que si hi havia gent sèria? Sí, i tant, però el que més em trobava era gent demanant un mestre per a ser iniciat en la Wicca, cosa que indica les poques ganes de treballar d'aquests individus. També hi havia molta gent que es referia a "amarres" i demés coses en el que els buscadors no ens hi fiquem degut a la REDE i a la moralitat individual. M'enteneu, no?

Una persona que realment li interessi contactar amb aquest fòrum ho aconseguirà. Si ets capaç de buscar un ritual per a Mabon en el Google, ets capaç de trobar aquest fórum com altres ho hem fet. Si una persona no és capaç de trobar el fòrum... qui et diu que ha trobat el ritual de Mabon, o qualsevol altra informació sobre la Wicca. Es a dir, que té punts per no saber on es fot. I, siguem sensats, en aquest món deshumanitzat el tenir poder sobre els demés tira molt, o no? I això de que uns tipus com nosaltres puguem fer rituals per "amarrar" l'ésser estimat, per "endevinar" els números de la loteria, per "influenciar" a en Rajoy per a que faci "retallades" als nostres rivals, doncs és molt temptador... no creieu? Sí, per descomptat estava satiritzant. Els buscadors de la Wicca ni "amarrem", ni "influenciem", ni som capaços de preconitzar els números de la bonoloto (no fotem!). Però encara hi ha molt ignorant que això no ho sap... o no ho vol saber.

Jo als ignorants els respecto molt. Per una part per que ells (nosaltres) son com l'espai interior d'un recipient, el centre del bagua del feng-shui: buits. Amb la ingent capacitat per emplenar-se i emplenar-se de coneixement i màgia, i això realment és un tresor, però...

Us heu fixat que jo em refereixo a mi mateixa i als seguidors de la Wicca com a "buscadors"? Buscadors, no trobadors. Jo, realment, em sentiria ofesa si una persona em diu que vol ser wiccana i em pregunta com fer un ritual per a tal o qual cosa material sense saber quan o per què se celebra Sanhaim. No sé si m'enteneu. En el fòrum en el que estava em vaig sentir defraudada per aquestes coses i d'altres que ara no venen al cas. No m'agradaria veure empotinat d'aquestes xuminades el Wicca Catalunya. Tot i què soc una novata entre vosaltres, crec que no es la quantitat si no la qualitat el que us (ens?) fa grans.

Una abraçada i benediccions sota la lluna d'Hécate.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





wiccacat a facebook i altres rets socials? Empty
MissatgeAssumpte: Re: wiccacat a facebook i altres rets socials?   wiccacat a facebook i altres rets socials? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
wiccacat a facebook i altres rets socials?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Canvi d'imatge de Wiccacat!!!
» Inici de grups de treball d'Alta Magia i altres

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Zona Administrativa-
Canviar a: