Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Canvi d'imatge de Wiccacat!!!

Ir abajo 
+3
salze
Ro1RE
Azrael
7 participantes
AutorMissatge
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDj Maig 06, 2010 3:40 pm

Com podeu veure per fi he conseguit algu que personifiques la part visual del grup.

A trets generals sera com sempre, nomes canviaran sertes imatges, i apareixera un logo nou. Seguira predominant en negre i vert, amb lletres clares.

El meu gran dubte son els dracs. els substituim per simbols celtes? Estrelles de 5 puntes?...

Propostes?
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDj Maig 06, 2010 11:08 pm

Hola Azrael, per mi els dracs em semblen bé, encara que si i vols posar símbols celtes encantat

Que la Deessa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDv Maig 07, 2010 7:23 am

un drac que duu a la ma una estella de 5 puntes Laughing
Que la Deesa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDc Maig 12, 2010 6:55 pm

jo aposto per l'idea d'en Salze i he trobat un parell d'imatges que poden anar bé.

Aquesta amb un parell de modificacions em sembla que quedaria bé

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Pentagramme-du-dragon-SC16

o
Canvi d'imatge de Wiccacat!!! 545253_fb4b91faee_m

Aquest no m'acaba de convencer pero bueno

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Dibujos_dragones70


o aquest també esta força be


Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Www
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDj Maig 13, 2010 8:19 pm

hola azrael,

l'idea dels dracs, em sembla genial.

i de les imatges que ha aportat la demeter, em quedo amb la dels dracs amb l'estrella.

que també es l'idea que ha aportat salze.

que els éssers de llum ens il.luminin, sobretot als moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDs Maig 15, 2010 1:41 pm

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! SD297

Que hos sembla aquest? Segueixo amb els dracs, pero aquests formen una estrella. ( el fons seria negre i hi hauria un "brillo extern quan hi hagues un missatge nou" )

M'han comentat que el collar es una mica dificil de convertir en algo utilitzable, i que el 2 es deformara. Els altre no m'acaben de convencer.


Pel que fa a el "Baner" part superior on avans i teniam universo de no se que (que era el que venia predefinit) he demanat que ens facin algo amb el fons de fulles, el nom del grup i algun simbol d'aquests Canvi d'imatge de Wiccacat!!! 2ef1grb Pero li he donat creativitat maxima.

Mica a mica^^
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDs Maig 15, 2010 3:05 pm

Imatge de fons: Fageda d'en Jordà
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDs Maig 15, 2010 3:50 pm

a mi em sembla be ^^
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDs Maig 15, 2010 4:51 pm

t'ho estàs currant molt,

i estic d'acord amb demeter, em sembla mmolt bé.

que els éssers de llum t'il.luminin, sobretot als moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDs Maig 15, 2010 5:16 pm

doncs a mi també, endavant
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDs Maig 15, 2010 6:07 pm

està molt bé, pero (je,je) la fageda d'en jordà ?
I un bosc de roures o alzines, no tant cuidat, més salvatge?
apa, un altre mal de cap més per a tu, però que per idees no quedi

que la Deesa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDs Maig 15, 2010 10:22 pm

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Dscf0810

aquesta imatge potser no es tant maca com la dels boscos que proposeu, però...

es d'una excursió que vaig fer a jorba, és un estanc en mig del que avanç era un bosc frondós, i actualment usurpat per l'home, i això és una part que encara sobreviu, un oasi pels animals i vegetals que sobreviuen al nostre mal.

per això la proposo.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor.

gràcies demeter, la teva info m'ha anat molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDg Maig 16, 2010 4:56 pm

he posat la fageda den jorda perque en conjunt és una fotografia que tenia d'un bos fosc, la teva foto iur te molta llum per posar-la de fons. En vaig haver de descartar unes cuantes perque al posar-les quedava com un marc lluminos. Penseu k realment només es veu un espai molt petit.

I m'agradaria fer una observació aprofitant el comentari dell Salze, Pode la fageda den jorda sembla un bosc "urba", degut al poc sotabosc que te, pero aixó es degut a la espesor dels fajos, que impedeixen que passi llum a aquest nivell del bosc.
Per altra vanda un bosc amb molt sotabosc no es sinonim d'un bosc "sa", ja que aixó vol dir que no hi ha animals que s'alimentin del sotabosc. I per tant aquest creix generant un polvori molt perillos pels messos d'estiu.




Saluts a tots i anire fent canvis mica a mica ^^
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDl Maig 17, 2010 7:24 am

Ai, es que jo sóc de secà i roures i alzines m'han fascinat sempre molt, posar-se a dins el bosc i desorientar-s'hi és un plaer. Però la Fageda és molt maca.
Azrael, els boscos (que n'hi ha) de la Segarra tenen molta fauna, però són petits, pel terreny, en molt poc espai hi creix una gran varietat de plantes, i mai hi ha hagut cap incendi, els incendis de l'any passat van ser tots en terreny agrari, en vam tenir un a prop del poble i era al.lucinat veure com rodejava els bosquets (que no es van cremar i encara estan vius)
Felicitats per la feina que fas

Que la Deesa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDl Maig 17, 2010 6:02 pm

Salze! si som... erem veins!... Jo soc natiu de la noguera... fa uns anys. I a nosaltres ens van rodejar els focs d'aquest any i bueno més d'un any els em tingut masa aprop, prop de casa tant bosc com conreu estava tot cremat. Dessolador.

I es aquest el problema, els conills no actuen al sotabosc, són més de camp. I els sengalrs... tots sabem com son els senglars... Ens falten hervivors de mitg i gran tamany com van ser al seu temps les ovelles que pasturaven lliurement, les cabres i els cerbols. En molts boscos s'estan fent campañes de llimpiesa amb rucs catalans i ramats de cabres.


Bueno pode jo tambe m'estic llançant a la piscina... el que més ens pot explicar sobre aixó es en Roure
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDt Maig 18, 2010 3:17 pm

Hola Azrael i a tothom, per el que sembla vols que em mulli, amb el tema de boscos, vaja, vaja, bé alla va, intentaré fer-ne una petita sinopsi, una serie d'animals son comuns de pastures i prats, com el conill, que has esmentat, en la seva subsistència també aprofita el bosc, d'altres de bosc, com el senglar que per el mateix motiu també aprofita pastures i conreus, el bosc es el millor refugi que te la fauna per protegir-se de la nostra especie . L'home amb el seu afany per l'explotació de tot el que l'envolta s'ho ha carregat, sempre ha vist en boscos una fabrica de mobles o un negoci i no un espai de reserva d'aigua, neteja i purificació de la atmosfera, equilibrats de la temperatura del planeta, etc., no podem pensar en grans herbívors, com a cérvols, cabirols, la cabra hispànica que no la comuna, etc. Sense tenir en conte també amb grans carnívors o depredadors, per posar un exemple, el llop, l'Os bru que encara que sent omnívor contribuïa no fa molts anys al costat del llop, en l'important equilibri dels ecosistemes boscosos de la península com també de tota Europa.
Que vol dir, un bosc brut?, per mi un bosc brut es aquell que degut a la pressió humana és ple de deixalles, no de matolls, un bosc mediterrani, te unes característiques concretes i sofisticades per a poder sobreviure amb les condicions climàtiques de la zona.
Els ecosistemes naturals de les nostres contrades són especialment rics en fauna i vegetació, normalment a la part seca de Catalunya amb una vegetació adaptada a les condicions ambientals caracteritzada per fulles coriàcies amb les que conserven la humitat durant les fortes sequeres estivals, arrels pivotants profundes per trobar aigua en les pitjors condicions i moltes radiculars superficials que aprofiten les escasses precipitacions de l’estiu. Els boscos mediterranis sense sotabosc i sobretot formats per les invasores pinedes, introduïdes per la ma de l'home en benefici d'una política forestal concreta, ofereixen un bon aliment pel foc, dons les essències volàtils que produeixen aquests arbres són altament inflamables i al pas del foc la desolació i la mort és absoluta. La vegetació formada per alzines i roures acompanyades de boix, arboç, llorer, llentiscle o marfull entre altres formen una barrera fresca que no crema amb facilitat i en cas de fer-ho l’extrema resistència d’aquest arbres i arbusts els permet rebrotar després de la crema i ha més ofereixen el millor refugi per a la fauna i els proporciona aliment.
El que és un perill davant el foc és sempre la vegetació morta sota els arbres i les polítiques de repoblació en són una de les causes dels grans incendis devastadors. També el progressiu abandonament dels conreus i els medis de subsistència tradicionals estretament lligats a unes bones condicions dels nostres boscos, entenent per bones condicions que estiguin formats per vegetació autòctona amb molts matolls que preserven la humitat del terreny.
La introducció d’animals herbívors, sobretot ramats de cabres i ho dic per experiència, per a desbrossar el bosc és un arma de doble tall, antigament es feia racionalment, respectant la densitat d’animals adequada ja fos per consciència ecològica o simplement perquè no es podia fer més. Avui en dia en nom del progrés i la ciència s’ha desvirtuat la saviesa popular de la gent del camp i ens estan oferint des de l’administració solucions teòriques que a la pràctica ja veurem si no es carreguen la meravellosa diversitat que encara podem gaudir.
No se si això posa una mica de llum en aquest tema.
Que la Deessa il·lumini els vostres camins
Tornar a dalt Ir abajo
Gwinett
Nouvingut
Nouvingut
Gwinett


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 31/03/2010
Edad : 55
Ubicació : Terrassa

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDt Maig 18, 2010 5:23 pm

Passejant per les muntanyes de aprop de casa meva, soc de Terrassa, ho he vist tan clar com expliques Ro1Re, els arbres com les alsines rebroten, els pins no, per què la Generalitat neteja de mates els boscos?, per què tot quisqui de la capital es passegi amb comoditat i jugui a caçador de bolets amb els nens els caps de setmana, no per el que preten fer-nos que creiem.
Aprofito per felicitarte per aquesta currada tan ben feta com no es podia esperar menys de tu, i saludar els nous Karan i Isilwen, benvinguts.
Bendicions per a tothom
Tornar a dalt Ir abajo
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDt Maig 18, 2010 5:38 pm

realment dona goig llegirte roure ^^. El tema, que ja de es veu complicat, és infinitament més complex del que pensava, i krek k podria dir que pensavem tots en general. Moltes gracies
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDt Maig 18, 2010 6:19 pm

sort que era una petita sinopsi!!!
Es molt interessant, i m'agrada veure que no sóc la única que creu que un sotabosc espès(viu) no és dolent, i a cops m'atreviria a dir avantatjós. Molta gent no hi entra perquè tenen por d'esgarrintxar-se, i això ens permet a uns quants gaudir de llocs on no hi entra massa gent, i plé de plantes desconegudes per molts.

Que la Deesa ens guiii
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDj Maig 20, 2010 8:29 pm

hola azrael,

lo de la imatge, no entenc gaire sobre llums d'imatges i ordinador, perdona.

i el que jo m'estic dedicant, cuan trec a passejar al gos es a recollir brossa humana de la muntanya, vidres, bateries, cables, tubs de pvc.... em sorprèn el que arriben a llençar els humans al bosc.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDs Maig 22, 2010 1:33 pm

Iur tranquila jo no es que i entengui es que ho vaig provar amb diferents fotografies i vaig arribar a aquesta conclusió. ^^
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDj Jul 01, 2010 12:43 am

ola, Airam em podries pasar la imatge que hi havia avans de capcelera es que ara amb l'estiu tinc molt de temps lliure i estava miran aveure si en puc fer jo una que quedi be i m'agradaria tenir aquella com aguia per la llum i coses aixis. Merci per adelantat ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitimeDj Jul 01, 2010 10:09 am



L’únic que puc fer és posar el link perquè vegis la imatge, pensa que jo no he fet aquest fòrum, ni el mateix Azrael que és el creador de la idea l’ha dissenyat. No sé exactament què pretens fer, però crec que en tens suficient amb el que s’hi veu, http://demo.nicetheme.com/forum.htm?theme_id=109112
ja ens ho explicaràs quan ho tinguis.

Que aquesta Energia que tens et segueixi acompanyant la resta de l’estiu.



Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Canvi d'imatge de Wiccacat!!!   Canvi d'imatge de Wiccacat!!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Canvi d'imatge de Wiccacat!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» wiccacat a facebook i altres rets socials?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Zona Administrativa-
Canviar a: