Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 El secret de les ombres del bosc

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

El secret de les ombres del bosc Empty
MissatgeAssumpte: El secret de les ombres del bosc   El secret de les ombres del bosc Icon_minitimeDt Mar 02, 2010 6:20 pm

Bè com quan vaig començar torno a penjar una història. L'altra, Una història sense títol, que relatava les aventures de la Zira l'he deixat inacabada per què l'inspiració no ha volgut continuar-la xDD. Així que us en deixo una altra, que de fet està penjada en un concurs, perquè em digueu a vostra opinió.

Capítol I: Les ombres grises
Recordo quatre figures vermelles al fons d’un carreró tan estret que en puc tocar les parets amb els braços estesos. Recordo la llum tènue que emet l’únic fanal del carreró. Recordo el rètol que il•lumina: Calle dei Todeschi. Recordo la porta oberta de casa, metàl•lica, i els dos timbres amb cara de lleó. Recordo haver entrar a casa, intentant no fer soroll. Recordo que vaig ensopegar i em vaig fer mal a la cama, però, en sentir soroll darrere meu em vaig aixecar disposada a córrer fins on fos i arribar el més lluny possible. I recordo que, just en aquell moment, vaig notar un fort dolor al clatell i una veu que em deia:
- Ja te’m caçat.

Mentres recuperava la consciència intentava esbrinar on m’havien portat. Estava en un llit, l’aire que respirava era estrany: no era ni aquella pudor d’humitat ni de tancat ni tan sols hi havia corrent, i això em va posar alerta. No sentia res així que vaig obrir prudentment els ulls. L’habitació on era semblava d’hospital, però molt més moderna. Vaig intentar aixecar-me, però, una mica contrariada, em vaig adonar que estava immobilitzada. Em devien haver subministrat algun tipus de medicament però l’efecte estava passant. Això em deia tres coses: la primera, que m’havien tornat a capturar; la segona, que no em volien morta, per això m’havien mantingut inconscient; i per últim, que si estava recuperant la consciència era perquè ells em volien interrogar i no era precisament una bona notícia. Més m’hagués valgut continuar dormint!

Per entendre la situació en què em trobava, millor que us expliqui com va començar tot. Érem a l’any 2025, els governs s’havien substituït per una mena de “parlaments” només regits per deu persones, que a més governaven de per vida ja que ningú els hi disputava el poder. Aquesta gent, els més rics de cada país, havien decidit que la millor manera de tenir el poble contant era donar-los-ho tot i prendre’ls tots els drets. No hi havia revoltes contra el govern, perquè si no els faltava mai res. No hi havia mai cap robatori, perquè si tothom tenia el mateix. Qualsevol crim era aturat ràpidament i el responsable “reeducat”. De fet la base d’aquesta societat era l’educació, els governants havien invertit molt diners per aconseguir una educació que donés aquests resultats. Quan un nen entrava a l’escola era educat, seleccionat i format per un ofici concret. L’ensenyament era estricte, tota malifeta era castigada de manera injusta, i fins i tot exagerada, i aquesta por al càstig era el que feia la societat tant obedient.
La Terra havia canviat molt. Els homes no havien aturat a temps l’efecte hivernacle i els boscos, les selves i molta vegetació quasi havia desaparegut; el pol nord ja no existia i el pol sud era un pou de refineries des que hi havia trobat minerals tan preciosos com estranys: or, coltan... Multitud d’espècies extingides, pràcticament tot era terra morta, inútil fins i tot perquè hi creixes cap bri d’herba. Alguns governs havien apostat per tornar la riquesa a la terra, però, tots van desistir aviat. Tot els aliments eren fets, alimentats i morts, si calia, en laboratoris, igual que l’oxigen que respiraven les ciutats. Però tot i aquest trist panorama encara quedaven alguns boscos, a Europa la zona boscosa més gran que quedava era a la frontera sud d’Alemanya amb Àustria, des de Suïssa fins a Xèquia. Aquesta zona de fet era un país, Geveudan, a qui havien atorgat misteriosament la independència, però, a la població “educada” tant li feia que aparegués un país o un altre.

Jo vivia amb la meva família en una illa perduda de Grècia i aquesta circumstància m’havia estalviat l’”educació” del govern. Els meus pares m’havien educat de forma que enfortís la ment i la consciència, que estigués sempre alerta, que captés tots els detalls de l’entorn i els utilitzen a favor meu. L’única cosa que no em van poder ensenyar-me era ser freda i indiferent respecte als altres éssers vius. Adorava els animals, podia passar-me hores corrent pel petit bosc de l’illa perseguint algun animal o estirar-me al costat d’un roure i escoltar el cant dels ocells. Això desesperava als meus pares, però feien la vista grossa. Tot va canviar quan vaig fer divuit anys. Els meus pares estaven molt nerviosos i quan van aparèixer aquells homes, es van tancar a casa i em van deixar sola amb ells. La mare m’havia parlat dels homes del govern però en aquell moment no hi vaig caure. Em van explicar que jo estava destinada a ser una agent del govern i per això la meva educació havia sigut diferent. La meva funció seria vigilar les instal•lacions secretes més gran d’Europa pel perímetre extern i per aquest motiu m’havien donat aquella illa amb el bosc per educar-me. Un cop acabada l’explicació vam marxar, sense acomiadar-se de ningú, sense poder agafar res. L’únic que vaig conservar era un collaret que m’havia regalat la mare, deia que l’ullal del collaret era de lloba i que em donaria força i em protegiria Vaig decidir que mentres estigués amb aquella gent ni l’ensenyaria ni me’l trauria.
Al cap d’un dia vam arribar a les instal•lacions; de fet jo no ho sabia, des de l’avió només es veia un bosc immens, tot verd, frondós i amb uns arbres gegants. Vam aterrar en una clariana i llavors vaig veure els edificis. No eren gaire alts però n’hi havia bastant separats uns dels altres. Eren d’un color gris fosc com si fossin les ombres dels arbres, com si fossin les ombres del bosc. L’últim que em van dir aquells homes que m’havien portat va ser:
- Benvinguda a la que serà casa teva la resta de la teva vida.

Acabaven de sentenciar el meu destí. O això creien.

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

El secret de les ombres del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: El secret de les ombres del bosc   El secret de les ombres del bosc Icon_minitimeDl Mar 22, 2010 4:26 pm

Hola Demeter, ja trobava en falta les teves histories, segueix així
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

El secret de les ombres del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: El secret de les ombres del bosc   El secret de les ombres del bosc Icon_minitimeDj Abr 08, 2010 10:17 pm

Si Ro1RE escriure es una de les meves passions però la inspiració és capritxosa i escric de manera inconstant.
A qui el 2n i 3r capitols. Per cert només n'hi haura 4 aixi que aquesta història si que tindrà final XDDDD



Capítol II: Un nou destí

Els primers mesos tot anava bé. Vaig passar un període de prova i em van posar a treballar. A les instal•lacions érem divuit joves dedicats a la vigilància externa del recinte. Tots teníem entre divuit i vint-i-dos anys, quant algú feia els vint-i-tres se l’emportaven i n’arribava un altre. O això em van explicar, ningú sabia el que passava quan et venien a buscar. De tant en tant venia un antic company i parlava de la bona vida que portava i que ens esperava, però tothom sabia que allò estava assajat i que la veritat seria molt diferent i probablement una llosa sobre les seves animes, per això ningú en feia gaire cas. Ens recolzàvem uns als altres, era l’únic que ens quedava: l’amistat.
La feina no era dolenta, ens passàvem tot el dia al bosc i a la nit ens substituïen els de vigilància nocturna. Era feliç ho reconec. Només teníem que donar voltes pel bosc vigilant que res ni ningú s’aproximés a les instal•lacions; alguna vegada algun científic es perdia durant les expedicions i nosaltres el trobàvem i el tornàvem a les segures instal•lacions. Però quasi mai passava res, els dies eren tranquils i monòtons, la calma regnava en aquell bosc. La memòria dels la meva vida abans d’arribar en aquell lloc s’esvaïen: el record dels meus pares, el meu estimat bosquet.... L’únic que feia que no m’oblidés de qui era i d’on havia vingut era aquell ullal que m’havia regalat la meva mare abans de marxar. Però aquella calma no podia durar sempre i el destí, com un riu capritxos va voler que saltes tot pels aires.

Havien passat vuit mesos. El bosc era com un amic per mi, en coneixia cada racó i cada amagatall. Aquell dia jo estava dinant tranquil•lament dalt d’un arbre, així podia veure tot el que passava al meu voltant. De cop van aparèixer un grup d’homes. Venien de las instal•lacions, portaven els uniformes posats, eren sis soldats i dos científics. El primer que vaig pensar es que s’havien perdut en una expedició, però llavors vaig reflexionar, els soldats difícilment es perdrien i tots portaven armes, fins i tot els científics que no en podien portar. Vaig avisar els vigilant dels voltants i, vaig cridar al grup:
- Senyors esteu en una zona restringida, guardeu les armes i jo i els meus companys us acompanyarem de tornada a les instal•lacions.
- D’acord guardarem les armes però baixa i identifica’t si us plau.
Jo, amb precaució, vaig baixar i em vaig preparar el meu neutralitzador per si sorgien problemes. Els vigilants no podíem portar armes de foc perquè si algú s’escapava no volien que el matéssim, en canvi portàvem una petita pistola de dards neutralitzadors així passes el que passes sempre podien interrogar-los. Tant bon punt vaig ser a terra em van apuntar al cap els tres soldats de davant i em van ordenar que em tires al terra. Jo evidentment no en vaig fer cas i, agafant-los desprevinguts els vaig disparar, als tres, i amb la confusió em vaig amagar prou a prop per vigilar-los i sentir que deien. Estàvem al meu territori si provaven de fugir els atraparia com mosques en una teranyina. A més, els meus companys no trigarien a arribar. Envoltant els soldats neutralitzats quedaven tres soldats i els científics. Estaven decidint que fer.
- Em de fugir ara mateix. A hores d’ara la noia deu haver alertat a tot el complex, si fugim tenim una possibilitat- deia un.
- Quant de temps ens queda fins que marxin?- Va preguntar un científic.
- Cinc minuts i mig, però si senten les alarmes com a molt uns tres minuts i escaig- va respondre l’altre.
- Dons em de marxar ara o no hi arribarem. Que fem amb ells? Els....?
- Si els deixem aquí confessaran i res no haurà servit per res. Ho havíem acordat així.
Tots van assentir i els van disparar al cap. No hi ha paraules per descriure com em sentia en aquell moment, jo no havia vist morir a ningú. L’horror em va paralitzar i no em deixava pensar. Quan vaig veure com marxaven, una ràbia immensa que m’atravesava l’esperit va fer que em tires a sobre del científic que s’havia atrassat i que el comences a apallissar.
- Per què ho heu fet? No teníeu cap dret a matar-los! – Cridava boja de ràbia.
Ell amb absoluta calma em va respondre:
- Era necessari, si Aenor, l’estimat complex que protegeixes, s’assabenta del que pretenem seria la fi. Tu no ho pots entendre que Aenor no es pot permetre que ningú sàpiga la seva localització ni el que fa, i per això tothom que ho sap acaba morint. No t’has preguntat mai que els passa als teus companys quan se’ls emporten? Jo t’ho diré: els maten.
Aquella revelació em va sorprendre tant que el vaig deixar anar.
- No això es impossible i el noi que bé cada any que?
- Teatre, Zira et coneixem, sabem qui ets. Vine amb nosaltres, descobreix les respostes de les preguntes que tantes vegades t’has fet i salvat. Aquet paper indica com arribar a nosaltres, se que no ens vendràs ni que els donaràs aquest paper. Recorda’t dels teus pares i del que mai et van ensenyar, una cosa que tenen tots el teu company i que et fa diferent. Adéu, Zira.
Just quan em vaig amagar el paper, van arribar els altres vigilants i aquell home va agafar la seva pistola i es va suïcidar. Jo no reaccionava, els altres vigilants em van dur a l’infermeria i allà em vaig quedar fins que ho vaig assumir tot.

Tres setmanes van passar fins que els metges van considerar que aquell “incident” no m’havia afectat en absolut. Es van assegurar que no m’aguessin dit res, es van passar hores fent preguntes sense parar però, jo no els volia dir res, per fi ho entenia tot. Els meus pares mai m’havien intentat inculcar la fredor que tenien els altres vigilants, de fet s’estranyaven del meu curiós efecte pels animals. Al paper em deia on anar per trobar-los i que fer perquè em deixessin entrar-hi. S’hi podia arribar ho sabria tot, tot el que passava. I vaig prendre la decisió: m’escaparia d’aquella presó i els aniria a buscar.
Ho vaig preparar tot per marxar el dia següent. Aquell matí vaig marxar amb el doble d’aigua i de menjar que de costum, però ningú s’hi va fixar. Vaig passar tot el matí corrent cap al límit de vigilància premés. Tot els aparells que ens donaven tenien un localitzador per si les mosques, així que ho vaig llançar tot al terra menys el mapa i el comunicador que els vaig piratejar per anul•lar els localitzadors. Mai vaig pensar que aquelles avorrides classes d’electrònica em servirien per alguna cosa més que per desprogramar la màquina del menjar, era divertit afartar-se del menjar que tu volguessis. Desprès d’això vaig sortir del bosc, segurament els altres vigilants m’estarien buscant per si tenia algun problema amb els aparells i d’aquí mitja hora enviarien patrulles per detenir-me, però jo ja seria lluny, de camí cap a Berlín. Aviat descobriria la veritat, només calia arribar-hi. Calle dei Todeschi era el meu objectiu.


Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

El secret de les ombres del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: El secret de les ombres del bosc   El secret de les ombres del bosc Icon_minitimeDj Abr 08, 2010 10:19 pm

I el tercer:


Capítol III: La veritat d'Aenor
Arribar a Berlin em va costar una setmana de caminar i perdre’m constantment. Només tenia el petit mapa electrònic que m’anava guiant i tot i així em perdia sovint. Tot allò per a mi era desconegut, jo només havia estat a l’illa on vaig créixer i per la zona de les instal•lacions, tota la resta no existia per a mi.
Quan vaig arribar a Berlin no em va costar gaire trobar la “Calle dei Todeschi”, les ciutat es dividien en dos parts: la part moderna on vivia la majoria de gent, i la part vella on vivia la gent gran i tots aquells que no poguessin treballar. La zona moderna es dividia en sectors i, per tant, el carres no tenien nom, però la zona vella conservava els noms que antigament tenien els carrers i buscant a qualsevol panell d’informació podies localitzar el carrer que volguessis.
La “Calle dei Todeschi” era un carreró estret i fosc, amb un petit fanal que il•luminava el rètol amb el nom del carrer. Al fons, una tènue llum vermella il•luminava part del carrer donant al carrer un aspecte tètric i fantasmagòric. Vaig recórrer el carrer fins arribar davant d’una porta vella, metàl•lica i desgastada pel temps, envoltada d’una decoració arcaica i amb dos timbres en forma de lleó. Havia arribat. Per intuïció vaig prémer el timbre esquerre, que li faltava un ullal i tot seguit va sonar una veu:
- Per què has vingut?
Em va sorprendre la veu però vaig respondre.
- He vingut perquè un company vostre em va dir que vingués a buscar respostes.
La porta es va obrir però dins estava tot fosc, vaig entrar amb cautela però de cop el llum es va encendre i estava envoltada d’homes apuntant-me amb pistoles. Una dona es va acostar i em va passar un aparell pel voltant, quan va acabar va fer una senyal als altres que es van dispersar, ella em va fer una senyal perquè la seguis.
- Si té de ser sincera, no esperàvem que vinguessis. De fet, ens has fet perdre uns quant diners a quasi tots. Quan l’últim equip va aconseguir arribar ens van explicar el que havia passat i que creien que aquesta vegada havíem encertat la persona , tots en vam dubtar, per ser una bona elecció déu n’hi do les baixes que ha comés la Zira, pensàvem tots. Quatre mort per culpa teva Zira, no esperis que tothom et tracti bé- em va dir la dona.
- No es veritat, als tres primers només els vaig immobilitzar i van ser els seus companys qui els van matar, i el que em va donar la nota es va suïcidar- li vaig respondre.
- Si però van tindre de morir perquè tu t’hi vas posar pel mig. Tot i així si has arribat fins aquí vol dir que no ens has traicionat i que en Drum tenia raó- em va replicar ella.
- Qui es en Drum? – vaig preguntar.
No em va respondre, em va fer entrar en una sala i em va deixar allà. Al cap d’una estona va apareixer un home jove, no gaire més gran que jo, i es va presentar.
- Hola- em va dir- sóc en Drum el que dirigeix aquest amagatall. Tu deus ser la Zira no?
- Si, sóc jo- li vaig dir.
-Bé deixa’m que t’expliqui on ets i que s’hi fa aquí. El lloc on ets ara és un dels amagatalls dels Fills de Lilith, som gent que intenta destruir Aenor i totes les seves maquinacions. Tot i que sembli impossible Aenor es dedica a experimentar amb essers vius per obtenir de forma més rentable medicaments, òrgans i tot de sistemes per allargar la vida. Tots els teus companys han sigut conillets d’índies per a ells un cop han complert els vint-i-tres anys. La veritat es que aquest comportament a més de ser immoral, fa que els boscos on està es vagin demacrant cada vegada més. Tu t’estimaves el bosc, diga’m no hi havia menys animals cada vegada? I les plantes, no estaven cada vegada més dèbils?
- Ara que ho dius si que cada vegada el bosc estava més mort- vaig respondre-l’hi.
- Dons això es el que intentem impedir.
De cop va aparèixer un home dient que els agents d’Aenor estaven inspeccionant tota la ciutat i que teníem d’evacuar la casa. En Drum i jo ens vam posar dret de seguida i vam córrer cap a la planta baixa. Tothom estava destruint material o apilant-t’ho en cotxes per marxar. Nosaltres dos ens vam quedar una mica més i vam ser els últims de marxar, però quant ho fèiem en Drum es va adonar que no havia agafat una cosa i vam tornar. Jo em vaig esperar fora la casa quan els vaig veure: les quatre figures vermelles al fons del carreró. Només em va donar temps de tocar el timbre dret d’alarma pel Drum i entrar a la casa intentant no fer soroll. Recordo que vaig ensopegar i em vaig fer mal a la cama, però, en sentir soroll darrere meu em vaig aixecar disposada a córrer fins on fos i arribar el més lluny possible. I recordo que, just en aquell moment, vaig notar un fort dolor al clatell i una veu que em deia:
- Ja te’m caçat.


El 4rt serà larg fooooooorça llarg us aviso What a Face What a Face What a Face


Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El secret de les ombres del bosc Empty
MissatgeAssumpte: Re: El secret de les ombres del bosc   El secret de les ombres del bosc Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El secret de les ombres del bosc
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» I el llibre de les ombres (book of shadows??)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Altres :: Relats.-
Canviar a: