Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 I el llibre de les ombres (book of shadows??)

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Lorelei24
Nouvingut
Nouvingut
Lorelei24


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 31
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

I el llibre de les ombres (book of shadows??) Empty
MissatgeAssumpte: I el llibre de les ombres (book of shadows??)   I el llibre de les ombres (book of shadows??) Icon_minitimeDt Mar 02, 2010 12:01 am

No sé si es que no he trobat el post o alguna cosa semblant, però veig que aquí ningú no parla del seu llibre de les ombres, i dic el llibre de les ombres per no dir no ho se...em refereixo a que trobo que en aquest forum no es tracten gaire els temes basics de la wicca, no hi ha debat sobre aquest tema, directament es passa a com fer encens i olis i màgia per a jardins, no dic que aquests temes no siguin interessants al contrari mencanten jaja, però no ho se...bé suposo que resumint el que vull es obrir un post per parlar del llibre de les ombres o grimori.

si algú vol compartir dubtes sobre el llibre o vol explicar no ho se qualsevol cosa relacionada amb ell, aquest es el lloc! Smile


gràcies

(odio aquestes webs on et diuen que has de ficar i com has de ficar les teves coses al llibre)
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

I el llibre de les ombres (book of shadows??) Empty
MissatgeAssumpte: Re: I el llibre de les ombres (book of shadows??)   I el llibre de les ombres (book of shadows??) Icon_minitimeDt Mar 02, 2010 6:30 pm

lorelei el que dius tu de que aqui no es parla gaire del "temes bàsics de la wicca" es veritat, i això passa perque nosaltres considerem, corretgiume si m'equivoco ( no voldria ofendre a ningú ), o com a minim jo, que la wicca no son els encanteris en si, sinò la conexió amb la natura, els elements, amb l'energia que flueix i que ens travessa l'anima. La magia per mi no es res més que l'energia que sento quan, relaxant-me o meditant puc notar la vida del mòn, com batega, com els arbres que m'envolten en un bosc em xiuxiuegen i com la pau m'emvaeix. Per mi es més important això que tenir mil llibres que al cap i a la fi no em diuen res més del que jo ja se.
I si ja o se el que jo sento es una especie de druidisme wicca o wicca druidiica, encara no em puc decidir quina de les dos branques es la que reflexa millor el que jo crec perque si et dic la veritat les dues a la seva manera ho fan.

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

I el llibre de les ombres (book of shadows??) Empty
MissatgeAssumpte: Re: I el llibre de les ombres (book of shadows??)   I el llibre de les ombres (book of shadows??) Icon_minitimeDt Mar 02, 2010 6:53 pm

Com a administrador informatic em disculpo, no t'havia inclos als usuaris actius i per aixó no tenies acces a l'apartat de magia que és suposo el que buscabes.

He creat un apartat de llibre de les sombres pero crec que l'eliminare, ja que els subapartats que ja hi han en magia conformen les bases per a un llibre de les sombres.

Estic pensant en crear un apartat "teoria Wiccana", he de veure quina orientació tindra. Tot i així si creus que falten apartsts comunuica-m'ho i els creare el més haviat possible.

A més de tot aixó teniu una zona de propostes i peticions per a proposar totes aquestes questions. Si trobo com es fa study canviare aquest fil i el posare en aquesta categoria.

Perdona el meu oblit.



Azrael
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

I el llibre de les ombres (book of shadows??) Empty
MissatgeAssumpte: el meu llibre de les ombres   I el llibre de les ombres (book of shadows??) Icon_minitimeDj Mar 04, 2010 12:11 pm

hola a tots, lorelei 24 tu m'has donat una ideia, que fins ara no se m'havia passat pel cap, fer el meu llibre de les ombres u trobava un pel complicat, ja que "l'ofici" de druidessa, maga o bruixa, segons com et consideris, es una mica extens i tot el format a paper se'm feia petit.
pensa que hi ha molts llibres que parlen de màgia i rituals, tots a la manera de cadascú, doncs la màgia és una cosa particular i cadscú la sent a la seva manera.
he decidit, que com aquest fòrum té l'opció de crear el teu blog, es el que faré, de fet, primer posaré l'info aquí i després al meu blog,que serà el meu llibre de les ombres, o de les llums, segons com t'ho miris. i com els creadors sou vosaltres i també els meus inspiradors, com a mínim mereixeu tot el meu respecte.

ro1re, a tú t'haig d'agrair l'ajuda amb l'enfocament sobre les plantes.
feia temps que estava una mica parada.

demeter, estic completament d'acord amb tu respecte la màgia dels elements, però jo soc una persona que pensa que li posem nom a les coses, en principi per entendrens, però crec que hem d'aprendre a que això no ha de limitar-nos en classificar les coses. per exemple, màgia druidica wicca, és una manera moderna de dir que volem recuperar uns coneixements que d'altra manera poder ja haurien desaparegut, però jo també penso que els coneixements druidics en sí, els antics, eren molt més profunds dels que tenim a l'avast ara.
¿algún día podrem tornar a parlar amb els núvols? espero que sí.

que els éssers de llums us il.luminin.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

I el llibre de les ombres (book of shadows??) Empty
MissatgeAssumpte: Re: I el llibre de les ombres (book of shadows??)   I el llibre de les ombres (book of shadows??) Icon_minitimeDj Mar 04, 2010 8:48 pm

si iúr es una mica el que volia dir. Jo com intentava dir, tambe crec que els coneixement que tenien abans no es poden comparar, pero els noms i la classificació es una cosa que malauradament es massa humana per no fer-ho i la nostra tendència de tenir-ho tot sota control fa que allò que no sabem ho temem per això classificar en es tant important. ( buff que ja divago xDD )
Però bé, jo estic completament d'acord amb tu iúr.

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

I el llibre de les ombres (book of shadows??) Empty
MissatgeAssumpte: Re: I el llibre de les ombres (book of shadows??)   I el llibre de les ombres (book of shadows??) Icon_minitimeDv Jun 24, 2011 7:08 am

Jo també trobo a faltar un apartat per al llibre d'ombres (m'agrada més el que diu Iur, llibre de Llums).
No sóc purista, més aviat el contrari, però potser per això, crec que el necessito.
quan vaig començar a endinsar-me en el món de la Wicca vaig fer ell llibre.
Encara no hi he escrit ni una sola pàgina, però quan obro l'armari on el tinc és un recordatori del camí que he escollit.
Els rituals, els tancaments, tots els nostres coneixements poden perdre's, crec que és útil fer-lo, però la por a fer-ho malament a mi em tira enrera.
Per això crec que seria útil tenir-ne un apartat.
en plena era informàtica, quan cerquem quelcom ho fem primer per internet, i encara que màgia i electricitat no es cosa que s'adigui gaire, la Red ha estat molt útil.
Aquest fòrum és fantàstic per la seva senzillesa, però hi trobo a faltar això, una mica (no cal massa) de teoria inicial.
Per a mi el poder de la paraula escrita és molt gran, tota una declaració d'intencions, per això necessito fer el llibre, ara si, però no sé per on començar, i en altres pàgines on he mirat ho he vist massa complicat.
a veure si els que hi teniu més experiència em podeu ajudar.
Dubte Bàsic( dignes d'una novata)

1. Es obligatoriament necessari fer la superinvocació a la Deesa i al Déu o n'hi ha prou amb una petita reflexió?

Hi ha webs que li donen tanta importància al llibre que espanta molt començar-lo malament.


Que la Deesa ens guii i ens tregui les pors
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

I el llibre de les ombres (book of shadows??) Empty
MissatgeAssumpte: Re: I el llibre de les ombres (book of shadows??)   I el llibre de les ombres (book of shadows??) Icon_minitimeDj Jul 07, 2011 3:45 pm

hola salze,

la màgia, la vertadera màgia, surt del cor, si el teu cor es fosc, surt màgia fosca, si el teu cor esta il.luminat, surt màgia plena de llum, si estàs bé amb tu i el teu entorn, et surtiràn coses bones.

les invocacions als deus, deeses, elementals, dracs, essers de llum, etc, les fa la persona voluntariament i amb el cor, no hi ha una forma correcta d'expressar el que sentim, o necessitem, hi ha moltes.

jo, utilitzo invocacions d'altres persones que trobo per internet, que m'inspiren, i les utilitzo de base per aconseguir expressar les meves, fins i tot he aconseguit inspirar-me per fer alguna totalment nova i personal.

i lo del llibre de les llums, jo li dic aixì per què la meva màgia és luminica, o blanca, diga-li com vulguis.

i la veritat, tinc molts encanteris desendreçats, apuntats en varis llocs poder tenia l'encanteri al cap però no el llibre així que ho escribia en un paper a part i despres ho sumava, tinc molta feinada per endreçar aquest embolic, pots endreçar-los per dates, i també per les eines que has anat utilitzant i el perquè.

avanç de fer el ritual en sí, em paso dies, inclòs setmanes preparant-lo o disenyant-lo, algún l'he fet espontaniament, però son els menys.

per ex:
ritual lluna plena, per atraure les fades, dia, lloc, hora

consulto a les runes, cartes, o altres metodes d'adivinació per saber si tinc permís, amb el diseny al cap o al davant, per saber si haig de canviar alguna cosa o no.

per traçar el cercle:

romaní i farigola, són protectores, els éssers obscurs, no poden passar.
amb la vareta, reafirmo el cercle. i dibuixo l'estrella de cinc puntes, recorda que avanç de fer aquest pas, has de tenir tot el que necessites dins el cercle, i col.locat de manera que et sigui fàcil el pas.

incens líquid:

barreja

sandal neteja

mirra neteja i protecció

a l'est un incens en barreta, de musk, per atraure a les fades representa l'aire

al sud, una vela vermella, representa al foc si utilitzes un portaveles d'incens la barreja anterior la pots posar en aquest portaveles

a l'oest una copa d'aigua, representa l'aigua

al nord, un test amb una planta de madreselva, li agrada a les fades. representa la terra.

al mig del cercle, a la part de l'est poso l'ofrena de menjar, a la part oest, l'ofrena de beguda.

i com hem posat dos elements que són per atraure a les fades, podem fer un ritual per contactar amb les fades i que elles, ens aportin les ensenyançes o energies que ens faicn falta per anar per el bon camí.

si toques algun instrument els hi pots dedicar una cançó, o les teves meditacions.

tot això ho apuntes al teu llibre de màgia.

facis el que facis, fes-ho de cor.

que els éssers de llum t'il.luminin, sobretot als moments de foscor.

Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Contenido patrocinado





I el llibre de les ombres (book of shadows??) Empty
MissatgeAssumpte: Re: I el llibre de les ombres (book of shadows??)   I el llibre de les ombres (book of shadows??) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
I el llibre de les ombres (book of shadows??)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El secret de les ombres del bosc
» qui em pot recomanar un llibre??
» llibre los orígenes celtas del reino de brigantia, la génesis de españa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Propostes i Peticions-
Canviar a: