Jo anire a la trobada amb uns amics druidas i ja he enviat el e-mail amb las dades. He de dir que jo vaig estudiar amb Montse Castillo desde l' any 2005 fins el 2008 i son gent seriosa i que viuen al marge de internet.
Respecte a wica amb una C es perque aquest es el nom correcte. En tots els llibres anteriors als anys 70-80, el terme apareix amb una unica C. Els americans van ser els que van cambiar el terme a las primeries dels 80 i de la new age.
Us passo la informació sobre a on fan la reunió.
Per cert, Cetó, aquest dissabte hi ha curset de druidisme al Cafe de la Opera, a Barcelona. Ja t' he enviat la informació recopilada per que us ho aneu miran. Aixi quant fagi l' ensenyança oral podreu anar preguntan...
---------------------------------------
La Asociación “Antigua Religión de los Bosques de Europa” realizará su primera reunión el Sábado 07 de Marzo a las 18:00 en Barcelona. Es imprescindible comunicar la asistencia via e-mail con datos personales.
info@antiguareligion.org
El lugar escogido para la reunión será la sala Mirador del Hotel Open, calle Diputació, 100 cantonada Viladomat .
El hotel dispone de parking y se puede llegar en transporte publico con la linea I de Metro, parada Rocafort.
SE RUEGA PUNTUALIDAD ya que empezaremos a las 18h en punto.
La convocatoria es para exponer las actividades y fines de nuestra asociación, organizar los cursos y responder a todas las dudas que planteen los futuros socios.
Se publicará un resumen de la reunión para los que no hayan podido asistir.
¡Os esperamos!