Airam Admin
Nombre de missatges : 80 Fecha de inscripción : 21/11/2008 Edad : 59 Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.
| Assumpte: Benvinguda general als nous membres Dj Maig 16, 2013 10:08 pm | |
|
Després d’un llarg temps de desconnexió, avui en Ro1re m’ha avisat de que des d’aquest fòrum, noves energies estan revolucionant i fent créixer una activitat moribunda. Els administradors hem passat per proves personals de superació i l’atenció a Wicca Catalunya la hem deixat en un últim pla. Però això no significa que no ens importi el que aquí passi, i crec que puc parlar en nom també de Ro1re i de Galum, bons amics i mestres de Màgia que han treballat per aquest projecte fins que van tenir la necessitat de prioritzar.
Tal vegada nosaltres tornem a escriure si aquesta activitat encomanadissa segueix igual.
De moment he fet membre actiu a Duen, qui m’ho ha demanat personalment, però veig que sou més els que encara no teniu accés total, us el donaré i si descuidadament m’oblido d’algú... feu el favor de demanar-m’ho!!!.
Que tota l’Energia de l’Univers segueixi acompanyant-vos.
Airam
| |
|
Duen Wicca
Nombre de missatges : 78 Fecha de inscripción : 28/04/2013 Edad : 46 Ubicació : Barna city
| Assumpte: Re: Benvinguda general als nous membres Dv Maig 17, 2013 2:44 pm | |
| VISCAAA!!!
Espero que se us encomani a tots la energia del renaixement d'aquesta lluna creixent i que us ompli de llum el camí de retorn!! Tots els que fóreu vau impregnar aquest fòrum d'energia humana, màgica i de preciós caliu, espero que aviat aquesta frase pugui ser, de nou, pronunciada en present.
Bon encontre, bona partida... i millor reencontre!!
Moltes gràcies per activar-me, Airam! ^^
I a tots i totes... FINS AVIAT!! | |
|
Ro1RE Admin
Nombre de missatges : 252 Fecha de inscripción : 20/11/2008 Edad : 70
| Assumpte: Re: Benvinguda general als nous membres Dv Maig 17, 2013 3:58 pm | |
| Que les vostres paraules esdevinguin una ferma realitat!!!!!
Molta força a tothom... | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Benvinguda general als nous membres | |
| |
|