Aquest diumenge els meus amics, el meu xicot i jo he anat a fer (com és usual) una caminada senderista. El lloc elegit va ser Banyoles. Vam seguir la ruta següent:
Volta a l'estany de Banyoles i les Estunes
Si algú la vol seguir, es molt recomanable. Hi han indrets on es respira veritable natura i misteris naturals. el llac de Banyoles té les seves pròpies llegendes, com la del drac, la de les goges i demés, però el que sí es clar es que un llac tant profund que no sigui alimentat per cap riu, pot despertar la imagineria de qualsevol.
Una ruta molt i molt fàcil, unes quatre horetes anant tranquil·lament i gaudint dels sons de la natura. Us penjo algunes fotos:
Unes portes metàl·liques conquerides per la natura. Em va semblar molt evocador.
Uns burrets molt simpàtics que van menjar herbes de les nostres mans i que es deixaven acariciar.
Tant petita pot ser no es veu, però dalt de tot hi havia un ocell.
Els voltants del llac estan plens d'estanyols i brolladors preciosos.
Aquesta és la biga de l'absis de l'ermita de Porqueres, dins la ruta que vam seguir. Em va sorprendre molt trobar-me aquests motius. Fins i tot el meu xicot, que no té res a veure amb la wicca, em va dir que allò li semblava molt "pagà" XDD. Per si no es veu bé, és un Sol i una Lluna en un camp d'estrelles.
Verdals preciosos i amb uns efectes de llums i ombres realment bonics.
I per acabar una foto de la (crec) única aigua en moviment de tot Banyoles. XDD. Podeu veure la quantitat ingent de cua de cavall que s'hi feia.
Com podeu veure es un paratge digne de veure, però no hi aneu amb la intenció de fer devocions, doncs es un paratge bastant concorregut i no us deixarien en pau. ^^
Espero que us animeu a fer-la, o al menys a explicar alguna altra ruta que hageu fet vosaltres.
Benediccions!