Ro1RE Admin
Nombre de missatges : 252 Fecha de inscripción : 20/11/2008 Edad : 70
| Assumpte: ANIMEU-VOS Dc Des 01, 2010 8:54 pm | |
| S'acosta el solstici d'hivern i també tot un plegat de festes desvirtuades totalment pel consumisme desmesurat i obsessiu. Els celtes i altres cultures paganes sabien perfectament que després d’aquestes llargues nits naixia el nou sol que anunciava una nova primavera, naixement que celebraven cremant un gran tronc d’arbre i també fogueres que s'anaven cremant lentament durant tots els dies que duraven les celebracions. Celebraven aquestes festes als boscos sagrats perquè creien que l’arbre representava un poder que ajudava i protegia, igual que el vesc que recollien amb determinats rituals. Aquesta tradició, heretada a través dels segles, va servir d’inspiració per a l’actual arbre de nadal i la consideració del vesc com una planta que proporciona sort. En l'actual cultura per una banda se'ns demana festa i xerinola, encara que no ens paren de bombardejar amb noticies desagradables, crisis que no em provocat, terrorisme, tensions internacionals, guerres preventives i desgracies de tota mena, sembla com si hagués un interès perfectament orquestrat per que tots estem submergits dins d'un estressant pessimisme permanent. Dons bé vull demanar-vos que aquest dies fem l'exercici contrari, recordeu la Llei de l'Atracció, traieu-vos la negativitat de sobre per atraure l'energia positiva i que aquest vesc virtual que desitjo per tots vosaltres porti la sort i la positivitat que mereixeu.
Bones festes de Arthan Alban per a tots, de tot cor | |
|
Galum Nouvingut
Nombre de missatges : 39 Fecha de inscripción : 09/11/2010 Edad : 60 Ubicació : Honfleur
| Assumpte: Re: ANIMEU-VOS Dj Des 02, 2010 4:06 pm | |
| Si me'n permeteu jo també en brezhoneg os en desitjo felicitat en aquesta magique festa ar pezh a c'hoantegezh ada holl eürusted e-barzh fuzik fest | |
|
Airam Admin
Nombre de missatges : 80 Fecha de inscripción : 21/11/2008 Edad : 59 Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.
| Assumpte: Re: ANIMEU-VOS Ds Des 04, 2010 9:31 pm | |
| Ja em corregiràs Galum si no ho he escrit correctament en brezhoneg
que l'amor i la màgia estigui amb tots
eget ar karantez an fuzik emaon gant holl
en aquestes festes.
| |
|