Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Petit reportatge de la wicca a Callejeros

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Petit reportatge de la wicca a Callejeros Empty
MissatgeAssumpte: Petit reportatge de la wicca a Callejeros   Petit reportatge de la wicca a Callejeros Icon_minitimeDg Set 13, 2009 1:38 am

Potser alguns ja l'heu vist però ho comentare igualment. Duran l'agost van fer un reportatge de Callejeros a la Cuatro, titulat Fe ciega.
En aquest reportatge surten disverses persones amb les seves creencies: catolics fanatics, "anticristos", satanics... Tambe surten durant cinc minuts uns quants druides i wiccas, es molt curt pero es interesant, com a minim per mi. En el curt temps la wicca ensenya el seu altar i un ritual curt ( fet expresament perquè els de la tele no es quedessin amb les ganes ), i en la part dels druides surt com uns druides detecten una identitat en una casa i un ritual ( no u se explicar ). A més es curios perquè son d'aqui Catalunya.
El reportatje es pot veure perfectament al youtube, poseu Fe ciega al buscador i on surti fe ciega callejeros part 1/5 cliqueu. Està estructurada en 5 parts: en la segona surten les wiccas i en la quarta els druides.
Comenteu que us ha semblat.

_________________
Amb l'ajuda dels deus i de la magia mantingueu el cap serè i recordeu que la llibertat es el poder, no us deixeu doblegar per la gent que us intenta canviar perque ser bruixa o bruixot es una llibertat desconeguda pels altres. Estigueu en pau amb l'univers i la natura, i el vostre poder serà més gran.
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Petit reportatge de la wicca a Callejeros Empty
MissatgeAssumpte: Re: Petit reportatge de la wicca a Callejeros   Petit reportatge de la wicca a Callejeros Icon_minitimeDj Set 17, 2009 5:05 pm

Hola Demeter!!!! acabo de veure el documental de callejeros, jeje. La veritat es que si, m'ha semblat molt interessant. Làparició de les bruixes wicca es molt curta, però bueno.
No se si es perque soc wicca o que, però la veritat es que les bruixes i els druides m'han semblat els mes seriosos de tots, sobretot, a l'hora de explicar les seves creençes (amb serietat, sense donar a entendre que tenen la raó absoluta, i sense intentar convènçer a ningú, no com la resta).
I a més el ritual dels druides funciona davant els nassos dels periodistes!, jejeje.

Però tot i que està bé, crec que les religions (qualsevol) s'han d'explicar d'una manera mooolt més extensa que en 3 minuts... perque sinó semblen uns tarats que fan les coses sense cap tipus de base, ejeje, es la meva opinió!!!

I per últim, m'alegra molt que, cada cop més, es veuen a catalunya bruixes i bruixos wiccas!!!!

Saluts!!!!!


Caldeo, Fill de la Lluna
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Petit reportatge de la wicca a Callejeros Empty
MissatgeAssumpte: Re: Petit reportatge de la wicca a Callejeros   Petit reportatge de la wicca a Callejeros Icon_minitimeDj Set 17, 2009 6:58 pm

Bé jo penso igual, sincerament van especificar més en el cristianisme i la secta dels americallatins del 666 que en les altres però en fi que i farem.
Merci pel comentari.

_________________
Amb l'ajuda dels deus i de la magia mantingueu el cap serè i recordeu que la llibertat es el poder, no us deixeu doblegar per la gent que us intenta canviar perque ser bruixa o bruixot es una llibertat desconeguda pels altres. Estigueu en pau amb l'univers i la natura, i el vostre poder serà més gran.
Tornar a dalt Ir abajo
circe_david
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 08/11/2009

Petit reportatge de la wicca a Callejeros Empty
MissatgeAssumpte: Re: Petit reportatge de la wicca a Callejeros   Petit reportatge de la wicca a Callejeros Icon_minitimeDl Nov 09, 2009 7:26 am

Hola a tothom!
Aprofito per saludar tot el grup per primera vegada i posar el meu primer post.
Jo també vaig veure el reportatge, per la televisió, i la veritat és que també em van semblar dels més seriosos, el grup wiccà que va sortir em va semblar un xic, anem a dir, "destartalat", però d'acord (que vingui la tele afecta a tothom, us ho puc ben assegurar).
Fins ara,
Circe
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Petit reportatge de la wicca a Callejeros Empty
MissatgeAssumpte: Re: Petit reportatge de la wicca a Callejeros   Petit reportatge de la wicca a Callejeros Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Petit reportatge de la wicca a Callejeros
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Per què Wicca a Catalunya?¿Por qué Wicca en Catalunya?
» pictish wicca??
» Wicca radio
» National Geografic & wicca
» Tipus de Wicca i dubtes

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: