Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 els perfums i els encencs

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

els perfums i els encencs Empty
MissatgeAssumpte: els perfums i els encencs   els perfums i els encencs Icon_minitimeDg Feb 01, 2009 8:07 pm

Els perfums i els encens
Hola companyies i companys, no podia continuar parlant de les herbes si no ho feia dels seus olors més essencials. Per acabar de crear un clima idoni en el mont de la màgia, les essències ens donaran el punt culminant que necessitem. Penseu que son els principis actius de les plantes i per tant les seves parts mes importants, l'anima en sí, de la botànica.

En el mercat trobareu infinitat d'essències, procureu tenir un herbolari de confiança que us subministri el material amb tota garantia de puresa, penseu que els olis son cars.

Els anomenats olis essencials, són essències de plantes aromàtiques amb grans efectes beneficiosos sobre la salut i l'esperit.
Normalment procedeixen de la destil·lació de la planta que l'hi d'ona el nom.

Com actuen els olis essencials
Cada aroma té una acció fisiològica i màgica sobre les persones.
Els olis actuen a diferents nivells:

a) Tenen una acció terapèutica en el pla físic.

b) Al mateix temps restableixen l'equilibri energètic i sensorial.

Les fragàncies tenen efectes sobre el subconscient i el cos emocional. Sovint els olors ens transporten al món emocional, desperten vivències que han quedat en l'oblit del pensament bloquejant els censors energètics del nostre cos.
També mobilitza al aparell respiratori de manera que s'oxigena tot el cos i sobre tot les parts més bloquejades, degut a les tensions diàries.
Els aromes podran ser un ajut molt valuós tant pel que fa a la màgia, com en combinació amb d'altres tractaments mèdics tradicionals, precisament perquè assoleix una part de la persona que de vegades escapa als medicaments.

Utilització dels olis essencials

Massatge o fricció.
S'utilitzen diluïts amb olis vegetals o minerals en els tractaments professionals i màgics o en el auto-massatge, ajudant a reforçar el efecte propi del massatge. El massatge ajuda a la penetració dels olis essencials i col·labora a millorar la funció d'òrgans, nervis i glàndules al mateix temps que relaxa els músculs, proporcionant un estat emocional i energètic positiu hi ha sobre et regala el seu magnífic perfum natural.

Banys
És també aconsellable utilitzar olis essencials en el bany, però no d'una forma directa sinó diluïts olis base o sals de bany o també amb herbes, com bé deia la companya sicreesenlamagia amb la composició de saquets per al bany, de manera que les gotes dels olis essencials quedin escampades amb l'aigua del bany i no puguin cremar la pell, per concentració.

Difusió
Difuminant les essències en l'aire per respirar-les, es el cas més utilitzat en tot tipus de ritual, doncs hi ha que la millor atmosfera per la concentració o meditació és la carregada amb les flaires de les plantes naturals, que ens interessin i que influeixin en la canalització del mateix ritual.
Bé fins la propera
Que la Deessa il·lumini els vostres camins.
Tornar a dalt Ir abajo
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

els perfums i els encencs Empty
MissatgeAssumpte: Re: els perfums i els encencs   els perfums i els encencs Icon_minitimeDl Feb 02, 2009 8:39 pm

Ro1re els ensens de fabricació casolana son realment efectius si tenim en compte olor, durada i dificultat de ferlos??

jo estudiant sempre uso incens pero tansols de jesami i cada cop k he de canviar de "marca" es un paripe perke cada casa els fa diferents.. i alguns semblen ambientadors de tendes de tot a 100 XD
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

els perfums i els encencs Empty
MissatgeAssumpte: Re: els perfums i els encencs   els perfums i els encencs Icon_minitimeDc Feb 04, 2009 12:15 pm

Hola Azrael, els encens casolans sempre son millors no tant sols per l'olor si no per que saps les herbes que hi poses, també els pots reforçar amb olis essencials i resines, posant com a base una o dues plantes, sempre intentant de que la barreja no sigui massa carregada per no produir l'efecte poti- poti que fa perdre la gracia del encens.
Si els has de comprar busca marques de confiança i de qualitat, que especifiquin per a que serveixen i la mescla d'herbes que porta. Pensa que moltes cases els fan amb aromes sintètics o artificials, d'aquí l'olor d'ambientadors varats.
A l'hora de fer-los servir si el que fas a de durar una estona més o menys llarga com, meditar, estudiar, etc. Millor fer servir vares o cons i no tindràs d'estar tant a sobre com amb carbons.
Per a mi el gessamí es una flor molt més efectiva, per afavorir els processos amorosos i professionals, ajudant també en trastorns de fòbies i nervis.
Una barreja que jo t'aconsellaria per poder estudia millor i treure'n el cansament mental, seria la de aquestes quatre plantes:

Ginebró, Juniperus communis, que alleugera la confusió i el cansament de la ment.
Lemongrass, Cymbopongo citratus, es un bon estimulant mental i va bé contra el cansament.
Alfàbrega, Ocymun basilicumum, es molt eficaç en contra la pèrdua d'atenció.
Romaní, Rosmarinus officinalis, es un bon estimulant de la memòria, la claredat mental i els processos creatius.

No se si això et podrà ser d'ajuda, sort company.
Tornar a dalt Ir abajo
xiprer
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 01/05/2013
Ubicació : Laietània

els perfums i els encencs Empty
MissatgeAssumpte: Re: els perfums i els encencs   els perfums i els encencs Icon_minitimeDs Maig 11, 2013 11:01 am

Per tant, si no entenc malament, pel tema de l'encens és aconsellable com a primera opció preparar les polvores i cremar-les amb carbons o bé, si no podem estar pendents de la combustió de l'encens, utilitzar cons o barretes si pot ser preparades per nosaltres mateixos. És això?

D'altra banda, entenc que les polvores es poden preparar be utilitzant un morter o si volem facilitar la feina utilitzant un molinet de café. Hem preocupa si aquesta operació fa perdre les propietats i els aromes propis de l'herba.

He estat treballant amb la crema de clau d'olor en carbonet i tinc la hipotesi que, juntament amb altres practiques senzilles, afavoreix la entrada de diners.

Com a cremador utilitzo un plat de fang, dels de crema catalana, sobre un petit tres peus metal·lic.

També utilitzo i amb bons resultats, una fondue... en el meu cas es d'alumini amb una espelma de te a sota. Entenc que les de ferro forjat amb foc d'alcohol pot donar molt més joc. En el recipient posso amb aigua les herbes o els olis essencials i l'escalfor de la espelma fa que es distribueixi per l'estança els aromes.

Potser hem direu que m'he begut l'enteniment utilitzant aquests estris tan cassolans. Si és així, estaré encantat que m'ho digueu.
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

els perfums i els encencs Empty
MissatgeAssumpte: Re: els perfums i els encencs   els perfums i els encencs Icon_minitimeDs Maig 11, 2013 11:27 am

Xiprer, amb la mólta de les herbes i resines s'augmenta l'aroma, es química molt bàsica,: s'augmenta la superficie en contacte ambl'aire, es el mateix principi del sucre llustre, trutures sucre en gra i es molt més dolç. (el meu company es operador de laboratori i m'explica tot això, que jo tinc tendència a fer explotar coses).
Referent a l'ús màgic, si tu el móls convençut que perd propietats, segur que en perd.
Personalment, des de que vaig moldre les resines amb el molinet he vist més bons resultats, i per bons resultats fer una barreja i deixar-la en un pot hermètic un temps. S'agermanen les propietats i són superpotents.
Tornar a dalt Ir abajo
xiprer
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 01/05/2013
Ubicació : Laietània

els perfums i els encencs Empty
MissatgeAssumpte: Re: els perfums i els encencs   els perfums i els encencs Icon_minitimeDs Maig 11, 2013 11:41 am

Gracies Salze, ara ja no tinc cap dubte respecte a la molta de les herbes.
Un cuinetes m'acaba de confirmar que, efectivament, el sucre molt endolça més... que sóc babau. Sort que us tinc per preguntar-vos :-)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





els perfums i els encencs Empty
MissatgeAssumpte: Re: els perfums i els encencs   els perfums i els encencs Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
els perfums i els encencs
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» flaires i perfums

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Materials :: Les herbes-
Canviar a: