Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 la llegenda de la cova Simanya

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

la llegenda de la cova Simanya Empty
MissatgeAssumpte: la llegenda de la cova Simanya   la llegenda de la cova Simanya Icon_minitimeDg Gen 18, 2009 8:19 pm

Hola a tothom, avui explicaré un relat en forma de llegenda, per a qui vulgui aventurar-se en la recerca d'energies molt especials de les muntanyes de Sant Llorenç del Munt i Serra de L'Obac
La cova Simanya és una cavitat d’uns 400 metres de llarg, amb una àmplia entrada al inici de la canal del Llor, prop de coll d’Estenalles. El millor lloc per accedir-hi es per la Vall d'Horta prop de l'entrada del Marquet de la Roca,(un imponent castell), hi ha un petit pont i a l'esquerra surt un corriol amb direcció a la font del Llor. A mitjans segle XIX, Víctor Balaguer explicava que aquesta era la cova del drac, cosa que és errònia per que la verdadera és prop de la Mola, dins hi havia una ciutat i els seus habitants encantats. Diuen que homes dones i nenes nus i descalços estaven arrenglerats a les parets com si fóssin en una carnisseria. També hi veien carrers i places plenes de petites llums que voltaven per la cavitat. El sacerdot Ermèndia, al segle XVII, s’hi va aventurar i va explicar tot això, fins trobar, en una gran plaça, un munt de fems frescos, que feren sospitar la presència d’una bèstia horrorosa per la qual cosa recular ràpidament i en molt de temps ja no i tornaren a entrar.
Evidentment jo hi he entrat en un parell de vegades i a l'esquerra de la galeria principal en surt una segona molt interessant i plena de vida, he de dir que jo no he vist, ni els carrers ni les places, tal com explicava el sacerdot, el que si que vaig notar, tot una sensació d'energies que poc a poc m'envoltaven per tot arreu tal com passava el temps dins la cova, si que semblava veure petites llums que sortien i s'amagaven al fons de la humida galeria. He de dir que el primer cop que vaig entrar o vaig fer amb gent i no va ser fins al segon cop anant tot sol que vaig tenir aquelles sensacions.
Que la Deessa il·lumini els vostres camins.
What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

la llegenda de la cova Simanya Empty
MissatgeAssumpte: Re: la llegenda de la cova Simanya   la llegenda de la cova Simanya Icon_minitimeDl Feb 02, 2009 9:15 pm

es una cova facil? o as de tenir formació i utencilis de espeliologia per entrari???

Xk si es facil algun cap de setmana mi penso pasar sisi
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

la llegenda de la cova Simanya Empty
MissatgeAssumpte: Re: la llegenda de la cova Simanya   la llegenda de la cova Simanya Icon_minitimeDt Feb 03, 2009 8:49 am

Es una cova molt fàcil l'única cosa que sa de tenir cura del cap que en ocasions el sostre es baix, en cap de setmana si sol trobar més gent, no te cap mena de dificultat.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





la llegenda de la cova Simanya Empty
MissatgeAssumpte: Re: la llegenda de la cova Simanya   la llegenda de la cova Simanya Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
la llegenda de la cova Simanya
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Altres :: Relats.-
Canviar a: