Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Interpretació d'un somni

Ir abajo 
AutorMissatge
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Interpretació d'un somni Empty
MissatgeAssumpte: Interpretació d'un somni   Interpretació d'un somni Icon_minitimeDg Oct 27, 2013 12:25 pm

Hola, companys. Avui os vinc amb una pregunta. A algú de vosaltres se li dona bé interpretar els somnis? En tinc un que ha tingut el meu xicot que anava sobre mi i em sembla que té material per interpretar, l’únic que em passa és que com amb el tarot, per exemple, soc incapaç d’interpretar coses que m’incumbeixen.

El somni és el següent: Sembla ser que vivíem (ell, jo i els meus amics sense identificar, però que érem molts), en una torre molt i molt alta, que tenia una espècie de pati de llums al mig, com si fos una immensa escala de caragol, per que ens entenguem. Érem immortals perquè jo tenia el poder de reviure’ls, i vivíem feliços i de puta mare. El que passa es que alguns es tornaven molt ganduls i en comptes de baixar per la escala es llençaven per el forat central de la torre per anar als pisos inferiors. No es preocupaven perquè quan es morien jo els tornava a la vida. El que passa es que aviat descobreixen que, quantes més vegades es morien i jo els revivia, més a prop estaven e la mort o de quedar-se allà atrapats per sempre, cosa que no semblava importar-los gaire.

Si em podeu ajudar, us ho agraeixo. Si no, també, per suposat!

Gràcies de nou a tots!!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Interpretació d'un somni
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Propostes i Peticions-
Canviar a: