Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Sabó natural

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Sabó natural Empty
MissatgeAssumpte: Sabó natural   Sabó natural Icon_minitimeDg Ago 11, 2013 9:30 pm

^^

Vull penjar-vos una imatge dels meus sabons. És el primer cop que en faig i han quedat algo cutres, però ja els he provat i són plenament funcionals. Resulta que tinc una malaltia que es coneix com a "alergia a l'aigua", i no puc fer servir sabons que no siguin naturals... però son caríssims!! Així que me vaig decidir i en vaig fer una bona perolada. Son de camamilla i calèndula, per això tenen aquest color tan grogenc. Vaig fer servir oli de girasol, que no hi ha gaire pasta com per fer servir d'oliva. La olor és molt neutra, quasi diria que no fan quasibé olor, cosa que ja m'agrada perquè la majoria d'olors m'ofenen bastant... Sad

Sabó natural DSCN4560

Ah! i per motllos vaig fer servir de dos tipus. Reciclant per casa vaig trobar motllos de magdalena (els petits) i gots de plàstic (els grans) i... així van quedar!! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Zura
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 09/07/2013
Edad : 33
Ubicació : Ripoll i Terrassa

Sabó natural Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sabó natural   Sabó natural Icon_minitimeDl Ago 12, 2013 10:19 pm

OH! jo sempre he volgut provar de fer-ne, pero millor no em donis la recepta que ja tinc prous hobbis i feines varies XD
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Sabó natural Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sabó natural   Sabó natural Icon_minitimeDl Ago 19, 2013 8:04 pm

Si m'ho recordes, per a la pròxima quedada te'n porto un i el probes... ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Zura
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 09/07/2013
Edad : 33
Ubicació : Ripoll i Terrassa

Sabó natural Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sabó natural   Sabó natural Icon_minitimeDj Ago 22, 2013 2:11 pm

OH! d'acord!!, viam si m'en enrrecordo ^^ jeje
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Sabó natural Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sabó natural   Sabó natural Icon_minitimeDc Oct 23, 2013 3:52 pm

OOh!!! son genials!! ja em donaràs la recepta! -que no se si hi ha alguna penjada por aqui al fòrum- Jo un cop vaig intentar fer uns de chocolata i canyella... però no van funcionar molt bé... jajajaj.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sabó natural Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sabó natural   Sabó natural Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sabó natural
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Com fer sabó
» Filosofia oculta; Magia natural

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Materials :: Les herbes-
Canviar a: