Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Litha 2013

Ir abajo 
AutorMissatge
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Litha 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Litha 2013   Litha 2013 Icon_minitimeDt Jun 25, 2013 4:38 pm

Bé, doncs aquest tema és per compartir amb vosaltres el meu altar de Litha, del 2013. Jo no tinc la sort de poder tenir un altar fixe prou gran (es un xic dissimulat, algun dia pujaré la foto! XDDD), així que em busco un lloc prou gran per a montar l'altar i tenir lloc per moure'm-hi al voltant i poder encarar-lo cap a l'est. En el meu cas, l'únic lloc possible és el meu menjador. Veureu que l'altar no té una estovalla, però fa unes quantes festes que em trobo millor sense. Netejo bé física i energèticament la taula i m'és molt còmode. A més, a Litha, com a Belthane, com faig una foguera "de butxaca", prefereixo que no hi hagin gaires coses inflamables a la vora.

Litha 2013 DSCN4544

Com podeu veure, al fons de tot hi ha una planta de alfàbrega, com a símbol de la abundància. Vaig fer un ritual per l'abundància, tant per a mi  i la meva família com per Catalunya, Espanya i el món sencer, per la ditxosa crisi en la que ens ofeguem. Sé que hi ha gent que no els agrada fer treballs màgics en els sabats, però era una pena no aprofitar aquest Litha en lluna creixent quasi plena!

Bé, continuo amb la descripció. Davant de la planta podeu veure un mirallet. Era la primera vegada que l'utilitzava. És idea del bruixot Shiva, que ell sempre en posa un, i vaig aprofitar de provar-ho en Litha com a símbol del cercle de fades, que sabeu que aquest dia és quan està més actiu. Davant hi han les espelmes (verda, blanca i vermella), que simbolitzen a la Deessa, el ritual (o esperit) i al Deu. Davant de l'espelma dels Deus hi tinc una petita figureta feta per mi de fang del deu (en daurat) i de la Deessa (en platejat) amb un quars carregat amb el sol i la lluna respectivament.

També hi vaig posar una petita figureta d'un romà. Litha es la festa del Deu en el seu esplendor, i aquesta es la figureta que representa al Deu en el meu petit i dissimulat altar. Així que la vaig posar presidint l'altar i envoltada de espelmetes verdes i grogues. La decoració son monedes de curs legal (tot el que tenia al moneder), una pirita, un citrí, un quars rutilat i escarabats egipcis com a símbol del deu Jepri, del sol naixent. 

Després podeu veure un wok... (què passa! No he trobat encara una marmita prou xula per a fer les fogueres! XDD). Sota el wok està el pentacle, i envoltant-lo, els símbols dels quatre elements i quatre puntes de quars. 

Per a la comunió ritual hi tinc una copa de té de marialluïsa amb llet i un petit bol de formatge. A l'esquerra veieu un potet de vidre buit que serveix per a deixar-hi l'ofrena als Deus i a la dreta l'athame (ni té doble fil ni el mànec és negre, però em va genial!) i la vareta. Els fulls son del meu BOS, escrits en tengwar.  

I crec que això es tot! Ja em direu què us sembla o si el vostre es igual o cóm vau celebrar Litha, okis? 

Benediccions!!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Litha 2013
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Litha ja és aquí
» Litha o solstici d'estiu

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Celebracions :: Sabbats-
Canviar a: