Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Abril 2024
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendariCalendari

 

 Roba sí o roba no?

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Roba sí o roba no? Empty
MissatgeAssumpte: Roba sí o roba no?   Roba sí o roba no? Icon_minitimeDj Maig 23, 2013 4:00 pm

Per aquells que es passin per aquí, els proposo un tema de discussió:

En les celebracions... Roba sí o roba no?

Sou partidaris del nudisme ritual? Si es que no, què dueu posat? Si es que sí, porteu garlandes, joies o quelcom posat? Els partidaris del nudisme ritual, sou també partidaris del nudisme com a forma de vida?

A veure qui serà el primer en mullar-se... Cool
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Roba sí o roba no? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roba sí o roba no?   Roba sí o roba no? Icon_minitimeDl Jun 10, 2013 2:12 pm

Amb el munt de gent que entra, jo seré la primera, jeje
Que casascú faci el que vulgui, personalment, sempre tinc fred (a la segarra i en casa de pedra es difícil no tenir-ne.
No m'importa veure la gent sense roba i no m'importa que em vegin amb o sense ella, pero tinc un adolescent a casa que ara està en la fase pudor total (cap a ell, que no es talla un pel si jo em dutxo)

L'important no és la roba, els penjolls o altra parafarnalia, crec que l'important es l'actitud, tenir l'ànima despullada i neta.
Apa, he dit!!!!!!!!!!!11
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Roba sí o roba no? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roba sí o roba no?   Roba sí o roba no? Icon_minitimeDc Jun 12, 2013 1:29 am

M'ha encantat la teva resposta, Salze!

A veure qui més s'anima... lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Roba sí o roba no? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roba sí o roba no?   Roba sí o roba no? Icon_minitimeDg Jun 16, 2013 4:04 pm

Hola noies, encara que molt desconnectat per la meva dispersitat amb tantes tasques i amb ganes des de fa temps de participar-hi vaig a posar el meu granet, he de dir que penso igual que la Salze... encara que voldria fer un puntualització jo no soc molt partidari de molta litúrgia a no ser que serveixi per una millor concentració, el primer es la comoditat per facilitar la concentració amb el ritual i també crec que es molt important si es porta roba que sigui natural i còmoda, res de productes sintètics ja que com sabreu treballem amb energies i les peces sintètiques es carreguen d'electricitat estàtica perjudicant en molt les pròpies energies, ah també es important el anar calçat o descalç per la recepció i la connexió amb la terra ja que el calçat fa d'aïllant Very Happy 
Que la Deessa il·lumini els vostres camins
Tornar a dalt Ir abajo
lugharach
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 26/08/2010

Roba sí o roba no? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roba sí o roba no?   Roba sí o roba no? Icon_minitimeDg Jun 30, 2013 5:51 pm

Justament aquest era un tema que he anat pensant ultimament.. doncs jo he fet rituals sense roba per mi mateix, pero coincideixo amb lo de la comoditat.. es important sobretot no tenir fred i sentir-se 100% agust. No obstant, si es presentès la ocasió en que el grup (de ser ne un coven o ritual grupal) pensés que s'ha de fer un ritual fort crec que ho faria. D'alguna manera al estar en estat de trance aixo no ho penses i pot ajudar no tenir roba que es replegui o limiti els moviments.
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Roba sí o roba no? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roba sí o roba no?   Roba sí o roba no? Icon_minitimeDg Jun 30, 2013 7:19 pm

M'agraden molt les vostres respostes, em fan pensar i reflexionar. La veritat es que vaig iniciar aquest tema perquè per a mi es un motiu de reflexió constant. Jo usualment vaig vestida. El meu xicot diu que tinc un varem tèrmic minúscul, i és així. La meva temperatura òptima es de 25 graus, amb un marge de més-menys un grau. Se m'ha vist tremolar als 23 graus, i suar com en ple desert als 27. Usualment jo oficio dins de casa, doncs no tinc jardí i visc en plena Barcelona, així que us podeu preguntar si estic còmodament a casa meu, per què poso l'excusa de la temperatura? XDDD És això, és una excusa. Em sento molt còmoda vestida. No sé si es que tinc complexe amb el meu cos o no, és un dels factors que més em fan dubtar, però tot i que faig topless còmodament a la platja, a l'hora d'oficiar no em sento còmoda si vaig nua. Pot ser sigui qüestió de costum. Fa molts anys amb les companyes amb les que formàvem un petit coven informal, en els esbats ens vestíem de negre i portàvem un turbant com els que duen els tuareg. L'únic al descobert que portàvem era la cara i les mans. Dins de l'esbat baixàvem la lluna i era una forma de mimetitzar-nos amb ella. Fins i tot havia arribat a veure com veritables llunes els rostres de les meves companyes, emmarcades de negre com el cel de la nit. Aquesta costum en el vestuari la continuo conservant. De fet a l'hora de liar-me el turbant ja sento com la meva ment es relaxa i es centra per la feina.  

Amb el calçat coincideixo amb en Ro1RE. Tant a l'hora de fer algun treball com a l'hora de fer reiki, ho noto molt si no puc descalçar-me. I fins i tot a l'hora de fer massatges si puc també em descalço.

Ara bé, a l'hora de fer un treball grupal sense roba, com diu en Lugharach, suposo que em sortirien totes les manies i tindria problemes per a concentrar-me. La veritat es que no és per si em veuen, si jo veig o xorrades d'aquestes. La cosa es que estic acostumada a anar vestida i la sensació d'anar-hi és el que trobaria a faltar. No sé com explicar-ho. Com si estàs acostumat a portar un anell i quan te'l treus la teva consciencia no para de donar salts amb la idea de: "L'anell! L'he perdut!" No sé si em sé explicar... ó.ò

Bé, total, que sóc més radical i jo voto "amb"! XDDDD

Benediccions!
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Roba sí o roba no? Empty
MissatgeAssumpte: Ale, jo també opino! ;D   Roba sí o roba no? Icon_minitimeDt Jul 09, 2013 9:49 pm

Jo mai he fet un ritual despullat... crec que no em sentiria còmode del tot, encara que suposo que s'hi mi possés, a la llarga m'acostimaria suspos! jejeje.
Jo com vosaltres m'estimo més fer-ho sense calçat i sóc partidari d'utilitzar una roba "especial", ès a dir, una roba que no utilitzo per res quotidià, només per a rituals. Per sort s'em donen bé les coses manuals i jo em vaig fer una camisa tota a mà, es tipus medieval de color negre. La veritat que cada cop que m'he la fico, inmediatament entro en un estat "màgic", estic super a gust amb ella i sobretot tenint el compte que està feta per mi.
En definitiva el que vull dir es que penso que la vestimenta es molt important, ja que ens fa tenir determinats sentiments que després es reflexen al ritual o la celebració que fem, per això es tracta d'una tema molt personal i quan es fa un ritual en grup, no passa res si un va despullat i un altre no, lo important es el respecte.
Ya ta!! XD
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Roba sí o roba no? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roba sí o roba no?   Roba sí o roba no? Icon_minitimeDc Jul 10, 2013 6:47 pm

UUuOOoo!!! Conec la sensació que descrius al posar-te la camisa especial. Em passa el mateix, és com una resposta condicionada que ja et fa part de la feina Razz Així que se't dona bé les manualitats? Els estris d'altar te'ls has fet tu mateix, també? M'encanten les eines personalitzades!!!

I per cert... per quan una foto de la teva camisa? ¬¬

Benediccions!!

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Roba sí o roba no? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Roba sí o roba no?   Roba sí o roba no? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Roba sí o roba no?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Filosofia-
Canviar a: