Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Ruta per Banyoles

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Ruta per Banyoles Empty
MissatgeAssumpte: Ruta per Banyoles   Ruta per Banyoles Icon_minitimeDt Maig 14, 2013 10:33 am

Aquest diumenge els meus amics, el meu xicot i jo he anat a fer (com és usual) una caminada senderista. El lloc elegit va ser Banyoles. Vam seguir la ruta següent:

Volta a l'estany de Banyoles i les Estunes

Si algú la vol seguir, es molt recomanable. Hi han indrets on es respira veritable natura i misteris naturals. el llac de Banyoles té les seves pròpies llegendes, com la del drac, la de les goges i demés, però el que sí es clar es que un llac tant profund que no sigui alimentat per cap riu, pot despertar la imagineria de qualsevol.

Una ruta molt i molt fàcil, unes quatre horetes anant tranquil·lament i gaudint dels sons de la natura. Us penjo algunes fotos:

Ruta per Banyoles DSCN3924
Unes portes metàl·liques conquerides per la natura. Em va semblar molt evocador.

Ruta per Banyoles DSCN3987
Uns burrets molt simpàtics que van menjar herbes de les nostres mans i que es deixaven acariciar.

Ruta per Banyoles DSCN3994
Tant petita pot ser no es veu, però dalt de tot hi havia un ocell.


Ruta per Banyoles DSCN4012
Els voltants del llac estan plens d'estanyols i brolladors preciosos.

Ruta per Banyoles DSCN4044
Aquesta és la biga de l'absis de l'ermita de Porqueres, dins la ruta que vam seguir. Em va sorprendre molt trobar-me aquests motius. Fins i tot el meu xicot, que no té res a veure amb la wicca, em va dir que allò li semblava molt "pagà" XDD. Per si no es veu bé, és un Sol i una Lluna en un camp d'estrelles.

Ruta per Banyoles DSCN4090
Verdals preciosos i amb uns efectes de llums i ombres realment bonics.

Ruta per Banyoles DSCN4111
I per acabar una foto de la (crec) única aigua en moviment de tot Banyoles. XDD. Podeu veure la quantitat ingent de cua de cavall que s'hi feia.

Com podeu veure es un paratge digne de veure, però no hi aneu amb la intenció de fer devocions, doncs es un paratge bastant concorregut i no us deixarien en pau. ^^

Espero que us animeu a fer-la, o al menys a explicar alguna altra ruta que hageu fet vosaltres.

Benediccions!
Tornar a dalt Ir abajo
xiprer
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 01/05/2013
Ubicació : Laietània

Ruta per Banyoles Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta per Banyoles   Ruta per Banyoles Icon_minitimeDt Maig 14, 2013 2:31 pm

Gracies Duen per compartir les teves fotos.
Per uns instants m'han permes recorrer amb tu els viaranys de l'estanc.
A veure si un dia m'animo a fer-lo també.

Una abraçada d'amistat.
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Ruta per Banyoles Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta per Banyoles   Ruta per Banyoles Icon_minitimeDt Maig 14, 2013 7:48 pm

Visc en el camp, però Laughing amb aque3stes fotos m'han entrat ganes d'anar-hi
Gràcies per penjar-les
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ruta per Banyoles Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ruta per Banyoles   Ruta per Banyoles Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ruta per Banyoles
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: