Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 El brujo Shiva

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
xiprer
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 01/05/2013
Ubicació : Laietània

El brujo Shiva Empty
MissatgeAssumpte: El brujo Shiva   El brujo Shiva Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 9:51 am

M'agrada força com aquest xicot presenta la Wicca, a més possa a l'abast força material i és de València.

Feu-hi una ullada i ja comentareu.

http://elbrujoshiva.blogspot.com.es/



Editat per darrera vegada per xiprer el Dt Des 03, 2013 9:39 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

El brujo Shiva Empty
MissatgeAssumpte: Re: El brujo Shiva   El brujo Shiva Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 12:11 pm

Sí, porto bastant de temps seguint a en Shiva. Té un canal al youtube del que sóc suscriptora:

https://www.youtube.com/channel/UCQNO2pMcEI9p6zSkNskYOeA

Les seves "receptes" són assequibles, senzilles i em generen molt bon rotllo. A més m'agrada molt la deferència que té amb els mags naturals que no són wiccans, per que sempre que ha de fer un ritual o ha de recitar una oració sempre ho remarca: si sou wiccans, fe-ho així, però si no en sou, fe-ho a la vostra manera. A més, alguna d'aquestes receptes que ell dona jo ja les coneixia, doncs me les havia explicat la meva avia, que es de Castelló. Cosa que indica que l'home (o el noi, per que sembla molt jovenet) ha begut de les fons de la tradició de la terra. I això per a mi li dona credibilitat.

Tornar a dalt Ir abajo
 
El brujo Shiva
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Aprendiz de Brujo

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Enllasos Externs :: Lincks-
Canviar a: