Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Simplicitat

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Simplicitat Empty
MissatgeAssumpte: Simplicitat   Simplicitat Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 8:07 am

Quan començava amb el món màgic buscava molta informació.
Primer pensava que com més estranya era la cosa, més resultat, va ser un gran error.
Amb el temps vaig anar veient que la simplicitat es la clau de tot, la potència es multiplica.
Entre les coses que he anat descobrint, la més bonica és la energia que queda impregnada en la sala on fem els Sabbats, encara que no sempre, intrigada vaig començar a observar que passava i resulta que els cops que hem aconseguit aquesta atmosfera durant dies han estat dos: els dies que ens ha agafat un atac de riure immens enmig del ritual, normalment iniciat per un innocent accident: un xoc entre nosaltres o una entrepussada, vaja lo que sempre fa riure.
confirma la gran teoria que no hi ha res més potent que el riure, neteja qualsevol ambient i contrarresta qualsevol energia no desitjable.

Com que sempre anem amb presses hem passat uns anys que no feiem tots els sabbats, fins que he decit fer-los "peti qui peti", això significa investigar molt durant la setmana fins a trobar un ritual que m'agradi i que agradi al pèndul, una eina que faig sevir per comunicar-me amb els sers superiors (normalment coincideix, encara que a vegades he de treure elements que jo creia imprescindibles).

Els sabbats són curtets i sempre els acabem amb una petita meditació sobre el mateix, i sempre els fem servir per adonar-nos del pas de la natura, dels cicles vitals i per donar gràcies per sentir-los i per acompanyar-nos en el nostre camí.

Faig servir aquest post com a introducció després inclouré el que fem al post corresponent.

Fins aquí el començament.

Que la Deesa ens guii.
Tornar a dalt Ir abajo
xiprer
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 01/05/2013
Ubicació : Laietània

Simplicitat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simplicitat   Simplicitat Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 9:46 am

Jo també aposto per la simplicitat i la intenció. Ara bé, cadascú ha de buscar la seva forma. En el que sí crec que coincidirem tots és que el riure sa és expressió de que tot va be i és alliberador... tot i que de vegades pot ser un riure neguitos davant alguna cosa que ens amoïna. Com sempre, la resposta està en el teu interior.
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Simplicitat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simplicitat   Simplicitat Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 11:34 am

salze escrigué:
Entre les coses que he anat descobrint, la més bonica és la energia que queda impregnada en la sala on fem els Sabbats, encara que no sempre, intrigada vaig començar a observar que passava i resulta que els cops que hem aconseguit aquesta atmosfera durant dies han estat dos: els dies que ens ha agafat un atac de riure immens enmig del ritual,[...]

Salze... Això que dius és preciós!!! Efectivament, no hi ha res més natural i senzill que el riure. Als follets els agrada molt. Confirmo que les vegades que m'ha agafat un riure d'aquells que no pots parar en un lloc natural els he sentit més a la vora i fins i tot he sentit que s'unien a les meves/nostres rialles. El riure, així com el somriure, es un llenguatge universal. A mi em solen donar aquests atacs de riure en llocs on hi ha una gran càrrega tel·lúrica. Ho vaig descobrir per casualitat! XDD

I a part de la senzillesa, una altra qualitat que tenen els millors rituals son el ser personals. Posar-hi la teva empremta, el teu sentiment, la teva intenció. Es pot recitar un text en llatí, el gaèlic o en morse (co...sins! t'imagines!?), però sempre tindrà mes força i remourà més energia una oració tan senzilla com un parell de paraules dites en la teva llengua i que et surtin del cor. Encara sóc molt nova per aquí, però trobareu, segurament, que algun dia us desitjaré, a part de les benediccions del Deu i la Deessa, que tingueu molta llum i molts colors. Es una cosa meva. No sé com vaig començar a desitjar-li molts colors a la gent (algunes persones flipen (en colors... XDD)), però es un desitj que neix des de el més gran dels respectes i dels aprecis. Ben personal, i el que deia na Salze: ben senzill.

Doncs això mateix, beneïts sigueu... i molts colors!
Tornar a dalt Ir abajo
xiprer
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 01/05/2013
Ubicació : Laietània

Simplicitat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simplicitat   Simplicitat Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 12:50 pm

Duen, completament d'acord amb tu.
A allò dels colors, genial!!! jo afegiria: alegria.

Així doncs, molt color i alegria per totes vosaltres.

D'altra banda us admiro als que treballeu amb el péndul... a mi hem genera desconfiança. Si bé he obtingut resultats encertats en alguna ocasió, no deixo de pensar en lo fàcil que és manipular els resultats amb la pròpia intenció.

Tot amb tot, entenc que és un mitjà genial per desemvolupar la intuició i útil per fer conscient allò que és inconscient en moments de meditació.
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Simplicitat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simplicitat   Simplicitat Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 4:59 pm

Xiprer, a mi el`pèndul m'ha donat molts mals de cap, bé el pobre pèndul no, però el saber controlar la meva ment sí.
Com que soc autodidacta les castanyes han estat fenomenals.

Quan li he agafat el truc es ben senzill.
Tot és intenció. Si vols que la ment no intervingui, al començament li dius amb qui vols parlar, es com un telèfon. Has de saber amb qui parles abans de començar a xerrar, a partir d'aquí, verificació, i sempre, sempre molt respecte.

Uii, això t'ho dic jo, que he llençat el pèndul trenta vegades.

El que he aprés es que tenen més paciència que nosaltres i una capacitat d'estimar i entendre infinites.


Duen, referent als colors, la vibració que tenen es fantàstica, i la seva magia també.
Quan cremo un encens ara també miro el color de la vareta o el con, si s'aconseguiex ajuntar la vibració del color i l'olor amb l'objectiu, es,es,,,,,,MAGIA.
ara jo m'entretinc a ficar colors a la música. De moment n'he catalogat uns: La trompa, o corn francés, el seu so es de vellut granatós. El violí es blau elèctric tirant a turquesa.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Simplicitat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simplicitat   Simplicitat Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Simplicitat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Celebracions :: Sabbats-
Canviar a: