Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Nou blog de bruixeria.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Nou blog de bruixeria.   Nou blog de bruixeria. Icon_minitimeDl Jun 18, 2012 1:13 pm

Bon dia a tots/es!! Escric aquest missatge per explicar que he preparat amb molt amor i molta il·lusió un Blog on parlo de Màgia, Bruixeria, Wicca, etc...
L'he creat a mena de fer un Llibre de les ombres virtual on pugui ensenyar tot el que sé a les noves generacions. Tinc vídeos explicatius i text. Com he après moltes coses d'aqui -i encara segueixo aprenent- m'agradaria convidar-vos a que us passeu per allà i m'ajudeu una mica! jejeje

Benediccions a Tothom!!!

Caldeo


http://caldeo13.blogspot.com.es/
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou blog de bruixeria.   Nou blog de bruixeria. Icon_minitimeDc Jun 20, 2012 3:14 pm

Hola Caldeo, caram quina canya l'influencia del solstici ta injectat energia?, bé en primer lloc et desitjo un bon solstici i en segon et felicito pel blog hi ha faré una visiteta

Que la Deessa et guii
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou blog de bruixeria.   Nou blog de bruixeria. Icon_minitimeDl Jul 02, 2012 12:10 am

Hola Ro1re! doncs la veritat que si, no se ven bé de on m'arriba aquesta energia, però si que últimament l'estic notant molt fortament!!
Jo també espero que hagis passat un bon solstici! jo vaig fer un ritual amb uns amics per estar en comunió amb la màgia de Litha i la veritat que ens va anar molt bé!
Merci per veure el Blog! la veritat que en ell no parlo gaire de la Wicca en concret encara que jo la practiqui, parlo més de la bruixeria des de la vessant pràctica, però es noten les meves influències wiccanes, ja que quasi tots els meus coneixements provenen d'aquesta religió! XD espero que us agradi!

Merci per tooot!!

Caldeo.
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou blog de bruixeria.   Nou blog de bruixeria. Icon_minitimeDv Ago 10, 2012 2:25 am

Hola a tothom! només escric per comentar que vaig canviar el blog de direcció! XD ara el podeu trobar aqui:

http://elcoventdecaldeo.blogspot.com.es/

benediccions!!!



Caldeo
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou blog de bruixeria.   Nou blog de bruixeria. Icon_minitimeDg Jun 16, 2013 11:33 am

I com és que ho vas deixar, Caldeo? Suspect  Em sembla super interessant, molt ben presentat i clar. Per què no el continues? Jo t'hi animo!! cat

Benediccions i llum!!
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Hola Dues!!   Nou blog de bruixeria. Icon_minitimeDt Jul 09, 2013 10:20 pm

Pues vaig iniciar el blog amb moltes ganes!! però més tard em vaig quedar sense temps... aixi com sona... amb la universitat i la feina quasi bé no tenia temps per a mi, i després vaig iniciar una segona feina o sigui que...
I ara està allà parat... que penso que el borraré, jejeje així no ocupa espai a la web... XD
Merci pel teu interès, però es que de veritat que no el puc mantenir...
snif snif...
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou blog de bruixeria.   Nou blog de bruixeria. Icon_minitimeDc Jul 10, 2013 6:59 pm

Ooooouuuuu... Però si et podria servir per donar a conèixer el teu negoci, per a fer que la gent s'acostés a la wicca, i per un munt de coses bones!! Sad

Pocs blogs amb cara i ulls sobre la wicca que hi han i no el continues... sniiifff!!

Però no et preocupis, entenc que no tinguis temps... no el borris per això, pot ser algun dia puguis penjar un altre vídeo o post i així mica en mica va creixent...

Benediccions!!
Tornar a dalt Ir abajo
xiprer
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 01/05/2013
Ubicació : Laietània

Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou blog de bruixeria.   Nou blog de bruixeria. Icon_minitimeDs Set 21, 2013 3:08 pm

I si en fem un entre tots?

;-)
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou blog de bruixeria.   Nou blog de bruixeria. Icon_minitimeDc Oct 23, 2013 3:55 pm

Hey! doncs no seria mala idea!, ens podriem obrir un canal al youtube o directament a un blog!, jejejej seria curiós! XD.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Nou blog de bruixeria. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou blog de bruixeria.   Nou blog de bruixeria. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Nou blog de bruixeria.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» La bruixeria popular catalana

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Enllasos Externs :: Lincks-
Canviar a: