Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Quines plantes em recomaneu?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Denlloc
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 14/02/2012

Quines plantes em recomaneu? Empty
MissatgeAssumpte: Quines plantes em recomaneu?   Quines plantes em recomaneu? Icon_minitimeDj Mar 29, 2012 1:06 am

Primer de tot dire que ho he posat aqui perque tot es veia molt ordenat i organitzat, aixi que si realment aquest topic no ha de anar aqui agraire que el canviin al lloc que correspongui.

Les meves preguntes son simples

M'agradaria coneixer plantes que ajudin a potenciar les habilitats psiquiques i el seu us [com per exemple la telekinesia, o la telepatia, o altres]

I m'agradaria que m'aconsellessiu sobre quines plantes son mes utils per a practicar la magia i ajudar la salut tant fisica com mental com espiritual/energetica.

Moltes gracies per tot ^^ ens anirem llegint ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Quines plantes em recomaneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quines plantes em recomaneu?   Quines plantes em recomaneu? Icon_minitimeDg Abr 08, 2012 4:12 pm

Hola Denlloc, he esperat un temps per si algú volia dir la seva, encara que com veig que ningú o fa, dons allà va la meva resposta.

En primer lloc te de dir que totes les plantes son apropiades per a les practiques màgiques, només ham anys de practica podràs anar trobant les més apropiades i per començar pots consultar un llibre que esta força bé en la qüestió de la màgia de les plantes, el llibre és l'enciclopèdia de les herbes màgiques, d'Scott Cunningham editat per l'editorial Alfaomega

Esperon que et serveixi aquesta informació

Que la Deessa et guii
Tornar a dalt Ir abajo
lugharach
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 26/08/2010

Quines plantes em recomaneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quines plantes em recomaneu?   Quines plantes em recomaneu? Icon_minitimeDs Abr 28, 2012 2:37 am

Bones!, Si vols et puc donar una petita guia de ñes qe pots trobar per la zona, per orientar-te sobre les plantes màgiques:


Amor: Romaní, Rosa, Magnòlia, Violeta, Gessamí, Cacau, Ametlla

Atracció Amorosa i de Diners: Nou Moscada, Clau d'olor, Canela, Patchuli

Diners: Llaurer, Roure, Blat, Arròs, Oliva, Girasol, Cedre

Neteja-Purificació: Salvia, Farigola, Tabac, Cua de cavall, Vesc (muérdago)

Protecció contra mal: Estramoni, Belladona, (ves amb compte perquè són VERINOSES) Enzina, Xiprer

Recorda que pots utilitar les herbes en fresc, inclus fer elixirs amb alcohol o pocimes (COMPRE AMB LES VERINOSES); o be deixarles secar per cremarles o usarles com amulets... Altre alternativa bona són els incens i els olis essencials!


Es relacionen els poders de les plantes amb els regents planetaris de cadascuna, que li confereix les seves energies màgiques.
Els poders psíquics es relacionen amb la lluna, així que utilitza plantes de tipus lunar per ajudarte. Solen ser de flors blanques, petites i oloroses com el Gessamí, també la flor de Lila o els fruits de Vesc (verinosos)
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Quines plantes em recomaneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quines plantes em recomaneu?   Quines plantes em recomaneu? Icon_minitimeDg Jun 17, 2012 11:41 pm

Hola Denlloc!! a veure, si vols potenciar els poders com la Telekinesi i això que comentaves, potser t'aniria bé el Pebre de Jamaica, el Clavell -en herba seca i cremada, no en essència-, la mandarina també natural i la Vainilla també en herba i no en essència.
Per altra part, el Laurell es molt comú i fàcil de trobar i anirà bé per l'aspoecte psíquic.

I per l'aspecte espiritual, les més accessibles son la canella o el sándal.

Espero que et serveixi!!!

Caldeo.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Quines plantes em recomaneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Quines plantes em recomaneu?   Quines plantes em recomaneu? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Quines plantes em recomaneu?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» els usos de les plantes
» les parts utils de les plantes
» Lèxic de les propietats medicinals de les plantes
» non à la supression des plantes médicinales en europe!
» Mobiliari i estris per a les plantes màgiques

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: