Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Rhonda Byrne

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Rhonda Byrne Empty
MissatgeAssumpte: Rhonda Byrne   Rhonda Byrne Icon_minitimeDg Jun 19, 2011 11:58 pm

Gràcies a les enigmàtiques paraules d'en Ro1re aquests són els llibres de capçalera de casa, nen inclòs,

El secret (és interessant)
El poder (aplicaicó pràcitca d'el Secret, és preciós)

Són llibres per llegir poc a poc i meditar.

Valen uns 20 euros

El poder encara es troba a les llibreries, el secret jo el vaig descarregar d'internet, després de no trobar-lo en cap llibreria de la meva zona.
si hi esteu interessats us l'envio.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Rhonda Byrne Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rhonda Byrne   Rhonda Byrne Icon_minitimeDj Jul 07, 2011 4:21 pm

[color=cyan]espero que em disculpis salze, i espero no ofendre a ningú,

pero recomano el llibre del kybalion, escrit molt avanç del secreto.

el podeu trobar a internet, descarrega gratuita, a la pàgina formarse.com.ar.

el llibre de el secreto, em sembla una forma de exemples sobre un tema concret, el kybalion, es més dens de llegir, però les idees, son molt bones i enriquidores.

escriure un llibre de recull d'idees i pensaments d'altres, jo, personalment, no crec que es pugui posar com a llibre d'autor.

qui no ha recollit algun cop a la seva vida frases de grans filòsofs, pensadors, o fins i tot revolucionaris com mahatma gandhi, i les ha fet seves i les inclou a la seva vida diaria??

un cop mes demano disculpes per si ofenc a algú, espero que no sigui així.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
 
Rhonda Byrne
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Materials :: LLibres-
Canviar a: