Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 reflexions i més

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

reflexions i més Empty
MissatgeAssumpte: reflexions i més   reflexions i més Icon_minitimeDs Jun 18, 2011 7:56 am

Bon dia a tots i totes, no sé per on començar,
Primer de totdonar-vos les gràcies, des que vaig trobar aquest forum m'he replantejat moltes coses, i ara ha arribat el moment de fer repàs i explicar-ho, potser algú li serveix l'experiència.
He llegit atentament tots els missatges, per el meu procès mental habitual, tot em queda emagatzemat i surt en el moment precís.
Vaig fer algún ritual, sense notar cap tipus de manisfestació, però que hi farem, malgrat crec en la màgia, i sobretot, en el poder de la natura, hi havia un bloqueix, potser kàrmic, o mental.
Vaig estudiar bioenergètica i biomagnetisme, i aquí comença tot.
Es mouen energies sense que jo ho sàpiga, i coincideix l'acabament dels meus estudis, l'acabament de l'atur, i un post d'en Ro1re on, com de passada diu no se què de la Llei d'atracció.
La curiositat va matar el gat, però a mi no, començo a buscar informació, a llegir, a practicar, i canvia tot.
Rebo una proposta per obrir un centre de teràpies. En aquell moment vaig pensar, "de perdidos al río".
La idea era que amb paciència començaria a tenir algun pacient en dos o tres mesos, però no, fa dos mesos que hem obert i tinc la consulta plena.
I aquí comença la segona part de la història
Amb la bioenrgètica es mou molta energía, tanta que crema.
Ara estic aprenent a controlar-la, o a enterndre-la. De moment em moc per intuició, que també es desenvolupa. i he redescobert un do que tenia de petita i creia perdut: la sanació.

La bioenergètica és apassionant, amb la ment i les mans es pot fer qualsevol cosa (amb el permís de l'Univers). Es pot saber qualsevol coneixement ,encara que sigui d'altres vides, que tinguem emmagatzemat al nostre hipotàlam, això és útil quan vols fer un ritual, o una preparació i no recordes les proporcions..., els pènduls funcionen mes fins i tot té un altre significat.

Ara estic tancant etapes i obrint-ne d'altres, i el primer que havia de fer és aquest post, GRÀCIES RO1RE, el poder de la paraula és tant gran!, unes paraules enmig d'una frasse pot provocar un gran canvi en la vida de qualsevol, i les teves m'han ajudat molt (i també m'han donat molta feina).

Ara ha arribat el moment de compartir, si a algú li interessa, li ensenyo el què sé de bioenergètica, i les seves aplicacons en màgia i salut

Gràcies a tots i totes


Que la Deesa ens guii en aquests moments de revolucions internes.
Tornar a dalt Ir abajo
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

reflexions i més Empty
MissatgeAssumpte: Re: reflexions i més   reflexions i més Icon_minitimeDs Jun 18, 2011 6:51 pm


La primera cosa, benvinguda de nou Salze.

Com diu Ro1re, les coses no passen casualment si no causalment, i de vegades no pasen quan les busquem però acaben passant perquè les hem buscades, quan sigui el moment addient.

La Llei de l’atracció no és infalible perquè no depèn només de nosaltres mateixos, però si que la nostra ment pot moure gran quantitat d’Energia que ens pot resultar beneficiosa o perjudicial en funció de la polaritat dels nostres pensaments.

Tens molta raó quan dius que crema, no és una exageració ni molt menys. De moment jo no he après a entendre-la i m’he cremat molt, fins i tot he desenvolupat un altre do a partir del de la sanació que també tenia de petita i aquest de veritat que no el desitjo a ningú.

És un món apassionant aquest en el que estàs immersa, i a mi almenys personalment m’agradaria que ens podessis explicar com entendre la complexitat emocional, espiritual i energètica i també els mecanismes per veure les contradiccions com un tot.

Moltes felicitats, per fi hi ha algú en aquest fòrum a qui li van bé les coses.

Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

reflexions i més Empty
MissatgeAssumpte: Re: reflexions i més   reflexions i més Icon_minitimeDg Jun 19, 2011 10:25 am

Bon dia Salze, gràcies a tu, moltes gràcies per formar part d'aquesta petita família i gràcies també per compartir el teu temps i experiències amb nosaltres.

Per altra banda vull felicitar-te de tot cor per aquests canvis importants que has tingut, si les meves paraules t'han servit i donat la clau per obrir aquestes portes em sento molt honrat d'haver-te servit d'ajut.

En els rituals les manifestacions no sempre son físiques, poden ser psíquiques i preparar-nos i donant-nos estabilitat emocional per a canvis posteriors.

Ja ens parlaràs, d'aquest mont apassionant de la bioenergètica i del biomagnetisme.

Que la Deessa segueixi brillant en tu Salze
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

reflexions i més Empty
MissatgeAssumpte: Re: reflexions i més   reflexions i més Icon_minitimeDj Jul 07, 2011 3:15 pm

hola a tots,

respecte la bioenergia, jo fa uns anys, també vaig experimentar amb la bioenergia, i em dedicava a fer netejes energetiques, no només a mi, si no a tot el que tingués energia, però, jo em vaig perdre en aquest camí, per no expresar-me correctament, per la meva juventut i inconsciencia del moment, ara estic treballant per poder tornar a fer el que feia avanç però aquest cop amb el coneixement el respecte i la humiltat necesàries per arribar allà on hagi d'arribar.

el fet de no controlar-la, penso jo que és per què ens deixem portar per la nostra part humana, si la nostra anima governés el nostre cos, aquest no enmalaltiria, doncs la nostra part energetica, diga-li ànima, diga-li esperit, diga-li energia, tot son noms que li posem per fer-nos entendre, bé, al que vaig, que em perdo.

la part energetica, es la que hauria de governar la part física, per què si és al revés, ens deixiem portar per les coses físiques, que si t'enadones es el que ens fa fer coses negatives, l'altra porta un cotxe millor que el meu, gelos, a la meva anima li senten malament els gelos, generats per una part humana.

l'anima no necessita cotxe per viatgar, així que mentre pugui desplaçar el cos allà on hagi d'anar, li és igual el vehicle.

aquest és un exemple, hi han infintits d'exemples, com emocions sentim.

si ens deixem portar per les emocions positives i a cada negativa li posem una positiva, i cambiem aquesta manera de pensar, cambiem les emocions, si cambiem les emocions negatives per positives, som capaços de dominar l'energia negativa que ens crema.

jo també m'he deixat endur per aquestes energies negatives, fins a moments insospitats per a mí, tant sols espero que utilitzeu axiò amb saviesa, per ajudar-vos en els moments que sentiu més negativitat, aquells que els hi agraden els minerals proveu una amatista cuan esteu enfosquits, segur que us ajuda.

i sobretot jo demano que les coses negatives que penso o sento quan algu em perjudica, que no es facin mai realitat si us plau.

que els essers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Contenido patrocinado





reflexions i més Empty
MissatgeAssumpte: Re: reflexions i més   reflexions i més Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
reflexions i més
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: