Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Bon Any 2011

Ir abajo 
+4
demeter
iúr breachtradh
Ro1RE
Airam
8 participantes
AutorMissatge
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDs Gen 01, 2011 7:50 pm


En aquest dates especialment
us vull desitjar prosperitat:

Obrirem la porta al demà,
oblidarem les desgracies
tant tristes, tant ingrates,
des d'avui no hi ha ahir
sols un futur incipient,
ple de promeses dolces.
Per les errades comeses,
pels amors viscuts,
pel regal de la vida
i pels que s'han quedat
deixant-nos abatuts.
Pels que ens han deixat
el cor lacerat amb foc,
pels que fort estimem
i ja no hi son,
pels que son estels
en ple firmament,
la seva llum ens guia.
Per la vida que somriu
i per la claror del dia,
oblidarem les desgracies
i pintarem l'alegria
a la cara de la vida.
Bon Any 2011 Ales
Que l'Energia us acompanyi

Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDs Gen 01, 2011 9:42 pm

Bon any Airam i a la resta d'aquesta família que em format, que les teves paraules ens facin de guia per aquest 2011

FELICITATS!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDs Gen 01, 2011 10:52 pm

hola airam, com sempre,.....arribes al cor.


jo també espero que aquest 2011 us porti el que us va faltar al 2010 i us ompli de noves il.lusions i alegries.

feliç any nou familia, com diu en roure, i així ho sento, amb tots els que venim parlant en aquest fòrum

i per suposat.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDg Gen 02, 2011 12:59 am

Holaaa, tot i que aquest dies estic molt ausent tambe us vull desitjar un

BON ANY NOU!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Galum
Nouvingut
Nouvingut
Galum


Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 09/11/2010
Edad : 60
Ubicació : Honfleur

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDg Gen 02, 2011 7:25 pm


Un poème precios Airam, paraules que n'arriben al cor perque estan plenes de veritats.

Gracies per compartirles
Tornar a dalt Ir abajo
Gwinett
Nouvingut
Nouvingut
Gwinett


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 31/03/2010
Edad : 55
Ubicació : Terrassa

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDg Gen 02, 2011 7:42 pm

Molt bonic Airam, de veritat.
I que carai Galum, no et conectes, si no hi ha...... confiança?. Jooo quin xat!!! Sabeu que es pot llegir?, podrieu escriure en català o castellà ya que aquest foro es de Catalunya no? Per qüestió d'educació.
Bon Any Nou!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Galum
Nouvingut
Nouvingut
Galum


Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 09/11/2010
Edad : 60
Ubicació : Honfleur

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDl Gen 03, 2011 12:50 pm

Gwinett, no entenc prou bien el que dius. Per si de cas en parles del xat d'aquest forum?. Oh clar que es pot llegir!!!, tots o podem fer. Quin de probléme i veus?. Jo no sé si saps que un xat es un de dialeg entre dos o mes persones. Si es troben parlan dos persones on parlen de coses de dos i si es troben tres de coses de tres i així 4 o les que en siguin. No i havia mes personne i no faltavem el respecte a cap. Si t'as sentit ofesa o sento, jo no en tinc de culpa ni l'Airam aixi tampoc.
Estem sota l'influence de la interposicio planetarie, si has llegit le tema de l'eclipsi. Amb un poc de calme correrà millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDt Gen 04, 2011 5:59 pm

Hola Gwinett, crec recordar que en un altre post ja vam parlar del tema de la discreció i els safarejos, Tot el que es parli en aquest forum o xat és públic i el que no es parli, és privat. Això no vol dir que no es pugui parlar de coses privades en públic si no impliquen cap perjudici per a ningú i les parts no tenen problemes en fer-les públiques.
Si el que consideres una falta d'educació és l'idioma, com ha dit en Galum jo també penso que no hem faltat a ningú.
Que l'Energia t'acompanyi.
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDj Gen 06, 2011 2:26 pm

Hola a tothom, acabo de veure el tema del xat dons no m'havia fixat abans, bé m'agradaria enterrar aquesta desafortunada ensopegada per que crec que certes exclamacions no aporten res de positiu i el que hauríem de fer son més aportacions per aprendre de tots una mica cada dia i ser més receptius al coneixement per enriquir aquest espai.
Amb tots els meus respectes que cada un parli i escrigui com vulgui, sempre que es faci amb respecte.

Que la Deessa guii els nostres camins i il·lumini les nostres ments
Tornar a dalt Ir abajo
Gwinett
Nouvingut
Nouvingut
Gwinett


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 31/03/2010
Edad : 55
Ubicació : Terrassa

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDj Gen 06, 2011 4:35 pm

Menys mal Ro1re que hi ha algú com tu que hi posa seny, ja és molt de part teva que diguis que Galum i l'Airam s'han excedit.
El que dius es el que penso jo, que aquest tipus de xerrameques no aporten res de positiu i el que hauriem de fer és més bones aportacions per enriquir aquest espai.
Bendicions a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
Galum
Nouvingut
Nouvingut
Galum


Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 09/11/2010
Edad : 60
Ubicació : Honfleur

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDv Gen 07, 2011 4:07 pm

Que n'es això?, o no se llegir o no es el que diu Ro1RE. Ja ni ha suficient Gwinett. L'administrador d'aquest forum te hauria de donar un toc.
N'estic amb pena, creus que de la felicitació que era aquest post n'ha sortit una vergonya aixis?.
No so mereix l'Airam, no m'ho mereixo jo ni tampoc la reste de membres, per descomtat.
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDv Gen 07, 2011 6:44 pm

Bé, sembla que no s'entén el que dic, jo no he dit res de que en Galum ni l'Airam s'hagin excedit en res de res i crec Gwinett que ha arribat el moment de no allargar aquest tema i deixar-ho, això no te res a veure amb aquest fòrum ni el esperit que s'ha creat i crec que tot plegat es bastant lamentable
Tornar a dalt Ir abajo
Galum
Nouvingut
Nouvingut
Galum


Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 09/11/2010
Edad : 60
Ubicació : Honfleur

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDg Gen 09, 2011 10:56 am

Com veig que Gwinett no diu res, me'n agradaria comentar unes coses. Quand jo en vaig entrar en aquest forum m'en havie llegit tot el seu contingut i estava amablement sorpres per l'esperit de convivencia e respecte. Reconeguent que com a tot lloc i ha membres que i dediquen més temps i d'altres que no tant, els seus motius segur que en tenen. M'agradava llegir Roure i la seva tenacitat, Iur i el seu compromis, demeter tant jove i amb un potencial molt gran, Airam com diu Iur arriba sempre al cor amb les seves paraules.
Jo, com en vaig dir, n'estic amb pena per l'esperit negatiu que sa donat a aquest post, trencador de l'esperit de convivencia e respecte. Al estar directament aludit m'agradaria que tot se'n reconduis i no se'n recordes aquest moment. Pero vull deixar clar que no n'hem fet res de malament i per mi no cal que en contestis Gwinett, per mes que en penso que l'Airam si que se'n mereix una disculpa.
Com diu Roure, que la Deessa t'il·lumini.
Tornar a dalt Ir abajo
lugharach
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 26/08/2010

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDl Gen 10, 2011 10:23 pm

Airam, m'ha encantat el que has posat, fa reflexionar i és molt emotiu. Et desitjo a tu i a tothom d'aquest forum un bon any 2011. Que estigui ple de benediccions i de molt amor per a tots.

Espero que no sigui res greu això del xat... no val la pena discutir Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
Err-Ginebra
Nouvingut
Nouvingut
Err-Ginebra


Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 05/02/2009

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDj Gen 20, 2011 9:57 am

Amb retard os desitjo un feliç 2011.

Yo que en tinc tendencia a liar el "bollo" Gwinet, t'aconsello que diguis algo i tots o agrairan. Canvia quan es demana disculpas la negativitat per energia positiva.

Que la Deessa os beneeixi
Tornar a dalt Ir abajo
Gwinett
Nouvingut
Nouvingut
Gwinett


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 31/03/2010
Edad : 55
Ubicació : Terrassa

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDj Gen 20, 2011 6:27 pm

No m'esperava aquest incendi per les desafortunades paraules que vai escriure. No entrava en la meva ment el trencar la convivencia d'aquest forum. Galum, l'administrador si que hi es i et demano disculpes. Airam, ets una llum en aquest forum, singular com el color en el que escrius que no existeix a la llista.
Os desitjo a tots dos una bona recuperació, encara que no sé de que.
Bendicions
Tornar a dalt Ir abajo
Galum
Nouvingut
Nouvingut
Galum


Nombre de missatges : 39
Fecha de inscripción : 09/11/2010
Edad : 60
Ubicació : Honfleur

Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitimeDs Gen 22, 2011 9:19 am


Gracies Gwinett per les paraules que has dit. Per mi, aquest tema n'esta tancat i jo espero que no en condicioni els posts futurs.
Te agraeixo tambe els teus desitjos, jo me n'estic recuperant de una intervencio poc complicada i tot em va bé. N'aprofito per enviar molta llum a l'Airam, la necessita en aquests de moments.

Que els Deus et beneeixin a tu i a tots
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Bon Any 2011 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bon Any 2011   Bon Any 2011 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Bon Any 2011
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: