Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Hola a tothom

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Hola a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Hola a tothom   Hola a tothom Icon_minitimeDv Oct 22, 2010 10:37 pm

Hola a tothom, sembla que la crisis ha arribat fins i tot al fòrum, s'acosta, poder, una de les festivitats més importants del calendari celta, SAMHAIN i vull aprofitar des de la meva convalescència per felicitar-vos a totes/tots en aquest transit anyal de la natura i que l'entrada del nou cicle ompli de llum les vostres vides en aquest període de foscor.

Que la Deessa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Hola a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tothom   Hola a tothom Icon_minitimeDs Oct 23, 2010 8:49 pm

hola roure....

ke t'ha passat???? millora't.

aquest samhain, hi ha lluna vuida de curs, per qui pugui interessar, tot lo començat.... que m'han informat, que segons la tradició druidica, que la lluna estigui vuida de curs, no té res a veure ni cap influència en la màgia.

jo, aprofitaré per fer un ritual per recordar als meus i el meu home als seus...he agafat un ritual del llibre aprendizaje de una maga, de les autores starhawk i hilary valentine, en la cual es descriu un ritual dels avanpassats molt senzill i maco i explico:

primer preparar l'altar amb:

a l'est un vol amb oli essencial o plantes aromàtiques triturades.

al sud una vela encesa,

al oest un vol amb aigua i sal

al nord un vol amb fruita.

imatges dels nostres éssers estimats o objectes que ens recordin als nostres avanpassats.

traçar el cercle, invocar als elements i o deitats que trieu.

nomenar als avanpassats que recordem, des de revesavis, avis, tiets...

exple:

jo soc dir nom, fill/a de... germa/na de...nevot/da de...cosi/na de... i així fins que t'arribi la memòria.

després explicar històries que ens recordin d'on venim, qui som...

un cop que tots hagin explicat el que els enorgulleix....i ja estiguin tots en situació:

posar-se direcció est i untarte amb oli essencial i dir alguna cosa que t'enorgulleix dels teus avanpassats.

al sud, arrancar-te un cabell i cremar-lo i mentre s'arruga, nomenar alguna cosa que t' avangonyeixi dels teus avanpassats.

a l'oest, posar del vol de sal un pessic al vol amb aigua, i nomenar alguna cosa que t'entristeixi dels teus avanpassats.

i al nord, agafar una peça de fruita i anomenar el que t'alimenta i et sosté del que t'han deixat els teus avanpassats.

matitzo, les coses que t'avargonyeixin o entristeixin, no ha de ser alguna cosa que han fet, també que han patit, per exemple a mi m'entristeix tot el patiment de la guerra civil que van patir.

un cop fet, agraïu a tots per haver assistit al ritual.

un altra cosa que podem fer per samhain es....donar les gràcies per tot el que ens ha donat aquest any i que el que bé ens sigui tant pròsper

feliç samhain.




Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Hola a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tothom   Hola a tothom Icon_minitimeDg Oct 24, 2010 9:35 pm

Hola Iúr, gracies per aquests desitjos, no ha passat res important, només un petit entrebanc d'aquests que ens posen a proba, la teva celebració es més gran que la resta per partida doble, encara que uns dies abans, que passis un gran Samhain i un feliç aniversari.

Felicitats!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hola a tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tothom   Hola a tothom Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola a tothom
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola a tothom
» Samhain, Hola a tothom, ahir vaig enviar un correu
» bona nit a tothom
» Hola... de nou?
» Hola Salze

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: