Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 que volem ser de grans?

Ir abajo 
+2
Tània
Gwinett
6 participantes
AutorMissatge
Gwinett
Nouvingut
Nouvingut
Gwinett


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 31/03/2010
Edad : 55
Ubicació : Terrassa

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDc Ago 25, 2010 11:08 am

No sabia on posa-ho i he pensat que aquí estaria bé. Tots ens coneixem ya prou, uns més que altres, i els petits problemes que tenim o les alegries, per aisò proposo que es fasi un apartat on poguem explicar com som i les nostres coses. e vist també que i ha diferents grupets que ens enviem privats i d'aquesta manera desconectem dels demés membres del grup.
La Iur s'està fent una casa, pero no o ha explicat, només son deduccions, el Roure segons la Iur va supercarregat de feina i tampoc o ha dit.
L'Airam ha perdut sa mare i l'hi vull donar el meu condol públic, privadament ya o vai fer.
Vui dir amb tot que per millorar com a grup em de coneixens també com persones.

Desitjo que no em coneixeu com la bronques, no tinc cap ganes de crear mals rollos, ans tot el contrari.

Uns polvets màgics per tots lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Tània
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 23/11/2008
Edad : 38
Ubicació : Barcelona

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDc Ago 25, 2010 12:39 pm

Ohhh... Airam, que aquesta llum que tens et segueixi donant la temperança per afrontar aquest moment.
Molta força per a tu
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDc Ago 25, 2010 8:55 pm

Hola Gwinett, suposo que tots tenim petits i grans problemes així com també petites i grans alegries, ja m'explicaràs d'on has tret aquesta bola de vidre dons a mi m'ho has clavat, s'ha d'anar amb molta cura amb el que es demana, ja veus jo vaig demanar feina i ara ham plena crisi jo no se que fer amb tanta, poder si ara demano temps per mi, em quedaré sense feina i disposaré de massa temps, ja veus com son les coses.
Quant dius de fer un apartat per saber com som a que et refereixes?, no crec que interessin els meus problemes, crec que estem en una societat carregada ja de prou problemes per carregar també el fòrum amb més material i tampoc m'agradaria convertir-lo amb un reality shows i en quant les alegries poder estaria millor explicar-ne alguna.
L'Azrael ja fa temps que va proposar fer una trobada, precisament per a coneixens millor, poder haurien d'anar per aquí, crec que son coses molt personals i cadascú i te molt ha dir, amb tot això.
Que aquests polvets màgics siguin també per a tu
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDs Ago 28, 2010 8:45 pm

hola gwinett,

jo, he suposat, per la feina que fa en roure, que es època per a ell, i als del seu gremi, de molta feina.

lo de l'airam, les meves condolencies, i que els éssers de llum, especialment, en aquests moments tant durs, t'acompanyin, tot i que res pot reparar una pèrdua tant important.

i una altra cosa que potser no hem tingut en compte es que l'airam, deu tenir els seus familiars i amics, amb els que deu tenir més confiança per explicar un tema tant delicat com aquest, tot i sabent que aquí, tots el recolzarem, pot ser necessiti aquest temps i espai per recolzar-se entre ells.

i lo meu de la casa, està postejat "por ai".

i roure, estic molt d'acord amb tú, passen ja massa desgràcies, i ens carreguen massa el cervell amb coses negatives, com per asobre, fora dels contextos ja habituals, nosaltres omplir-los amb més negativitats.

i la ideia de l'azrael, de quedar per coneixer-nos tots una mica millor, es bona, però hem de tenir en compte que tot i que no som molts, hauriem de trobar una data que ens anés bé a tots.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor.

Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDl Ago 30, 2010 6:32 pm


M'agradaria Gwinett que expliquessis quina és la manera segons el teu parer que aquest espai que en principi és de trobada es converteixi en espai de divulgació personal sense caure en la intromissió entre uns i altres i sense generar negativitat . Tu creus que és això el que pretenem?.

Fent referència a això meu, t'he de dir Gwinett que en aquest fòrum no ho sabia ningú descomptant el meu company, perque a ningú li serveix de res conèixer les desgràcies del demés i perquè com diu la Iur aquestes coses es viuen en un àmbit d'intimitat. Si divulguem els afers privats amb informació aconseguida artificialment, com queda la qüestió de la confiança?.

Sembla que fer una trobada està en ment d'uns quants, ara que s'acabarà la letargia estival podriem començar a pensar en una data compatible per a tots.

Que aquests polvets màgics no siguin a l'estil Harry Potter, si no que serveixin per a donar una mica de llum on hi ha foscor



Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDj Set 02, 2010 5:53 pm

Be, primer de tot.... Hola a tots i a totes!!!! XDDD He pasat un estiu mogudet i si que es veritat que me conectat de tant en tant han sigut els minuts justus per veure si hi havia alguna novetat. Tambe vull saludar a tots els que 'han incorporat en aquest forum durant l'estiu, esperu que trobeu en aquest forum el que esteu buscant Very Happy.

Bueno, sobre aquest tema, crec que ja esta dit tot. Tan com l'Airam, la Iur i en Ro1Re, crec que aquest forum no es el més indicat per postejar aquests temes. Cert que la Iur s'esta fent una casa ( surt penjat en un post de simbologia o de l'apartat de les herbes no u recordu del tot), pero tambe es cert que ella va decidir explicar aqui. El fet de que es pengin informacions personals es una decisio de cadascu i una cosa que els altres no nem de fer res. Jo en aquest forum intentu trobarme a mi mateixa de la manera que m'ha semblat més indicada i la que em dona més pau, no buscu ni investigar la vida de ningu ni averiguar coses que els altres que no tinc perque saber. Segurament la teva intencio no era aquesta, ni tornar aquest forum en una mena de safareig. I com ja han dit la vida de cadascu ja te les seves desgracies, no cal saberne més.

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
Gwinett
Nouvingut
Nouvingut
Gwinett


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 31/03/2010
Edad : 55
Ubicació : Terrassa

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDc Set 15, 2010 9:29 pm

Ni per carambola l'hem encertat, perdoneu, dec ser d'una torpesa impresionant o no em se explicar. El que penso de tot aquets guirigall és que millor deixar les coses com estan, no creieu que m'agraden els safarejos, ni tampoc posar-me en la vida de ningú.
No sé perque t'as enfadat Roure si no he dit res de tu, i gracies Demeter per entendre que la meva intenció no era la que heu entes tots, i també gracies Airam per enfadar-te poc, al fi i al cap eres la més afectada.
Si us ho replantejeu ja sabeu que podeu contar amb mi, pero no de la forma que heu entes.
I si algu de vosaltres a pensat que el que busco és discordia, esteu equivocats. La intencio meva es colaborar en aquest foro perque creixi espiritualment en la mida que pugui.

Bendicions a tothom
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDj Set 16, 2010 8:59 am

Hola Gwinett, per que penses que m'he enfadat?, dons no, no ho estic només et vaig dir que d'on havies tret aquella bola de vidre per que ho havies encertat de ple, al menys en el meu cas.

També et vaig fer una pregunt, que no has contestat, que a que et referies?, quant dius de fer un apartat per saber com som. Una possibilitat es el de fer una trobada com va dir l'Azrael.

I que aquesta proposta teva de col·laborar en el creixement espiritual d'aquest fòrum es per mi benvinguda.

Que la Deessa il·lumini el teu camí
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDv Set 17, 2010 9:55 pm

Hola a tot i a totes. Aquests dies amb el començament del bat he estat una mica estresada i bueno no he pasat gaire per aqui, avere si aquests dies es calma la cosa i ja postejare més sovint.

El que ha pasat en aquest tema, crec jo, es que t'ha faltat presició Gwinett. Quant algú parla sobre la intimitat a de ser d'una forma clara i presisa perque sino pasa aixó. La teva intenció era bona pero la manera en que ho vas exposar va ser una mica inadecuada. El fet de que u plantegesis com si es tractes de coneixens a nivell personal tipu "chat per coneixer gent" amb aquest foro no pega XDDD
i la gota final va ser dir coses personals dels altres, com ja et vax dir la teva intencio ami em va semblar que no pretenia aconseguir aquest resultat de cap manera, la intimitat de la gent s'ha de respectar i no divulgar.


Enfi em sembla que ma sortit un text molt serios pero no era la intencio xdddd


Que la deesa us guii a tots i que us porti pau.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDv Set 24, 2010 2:23 am

com sempre demeter, la teva maduresa, em deixa sense paraules.

potser, jo també em vaig posar un pèl brusca amb la gwinnet, però....hi ha coses que les veus de reull, i ja corres cap a la banda contraria, i de vegades soc un pèl impetuosa, de fet, jo vaig proposar lo del xat, per si coincidim alguns i ens vé de gust xerrar, o preguntar-nos coses sobre màgia, o el que sigui.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor


Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitimeDt Set 28, 2010 12:29 am

Moltes merces Iur Smile bueno com sempre miro de vuere les coses desde diferents perspectives que aixi aprenc més de la vida xDDD Enfi espero que les vacances us hagin anat molt be i Iur espero que la caseta ja la tinguis ben avançada jaja


Que la Deessa us guii en els moments foscos.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





que volem ser de grans? Empty
MissatgeAssumpte: Re: que volem ser de grans?   que volem ser de grans? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
que volem ser de grans?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: