Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Calendari lunar 2010

Ir abajo 
AutorMissatge
Ashes
Nouvingut
Nouvingut
Ashes


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 07/08/2010
Edad : 33
Ubicació : Caldes de Montbui

Calendari lunar 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Calendari lunar 2010   Calendari lunar 2010 Icon_minitimeDj Ago 12, 2010 1:46 pm

Hola a tothom!

No tenia massa clar on penjar això, si no va aquí, si us plau, digueu-m'ho.

La meva parella m'ha fet aquest calendari lunar 2010y, i tot i que queda relativament poc ja per acabar-lo el penjo per si hi ha algú com jo, que en agost encara no ho tenia xD

Aquest és el calendari en qüestió:
Calendari lunar 2010 Escala

I això és in link del calendari a punt per imprimir en un DINA 4:
https://2img.net/r/ihimizer/img812/5425/calendariolunar.jpg
Tornar a dalt Ir abajo
 
Calendari lunar 2010
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El calendari celta o la placa de Coligny

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Celebracions :: Sabbats-
Canviar a: