Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Les bruixes d'Arnes

Ir abajo 
AutorMissatge
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Les bruixes d'Arnes Empty
MissatgeAssumpte: Les bruixes d'Arnes   Les bruixes d'Arnes Icon_minitimeDv Jul 09, 2010 2:19 pm

Titol: Les bruixes d'Arnes

Autor: David Martí

Editorial: Edicions 62


Sipnosi: Dues dones, un secret, un únic destí. Una història amb cor i esperança a la Catalunya del segle XVI.
Any 1533. Al petit poble d’Arnes, enmig de la bellesa imponent dels boscos i les muntanyes de Tortosa i Beseit, amb el riu Ebre al fons, la Maria, una jove forta i valenta, dóna a llum a la seva primera filla, la Lluna.

Immensament feliç, l’àvia Magdalena, experta llevadora i ferma defensora dels poders benèfics de la natura, ha volgut donar la benvinguda a la seva néta amb una antiga pregària plena de força i saviesa. Però ha tingut un fatídic descuit: el vell mossèn ha escoltat les paraules i està disposat a arribar on sigui per acabar amb aquesta heretgia.

En créixer, la Lluna serà iniciada en la força dels elements de la natura per la Maria i per un text misteriós, el Llibre de les Essències, un compendi de tots els coneixements màgics i naturals que al llarg dels segles ha passat de generació en generació. Ara, però, mare i filla i tota la seva antiga saviesa corren perill. El fanatisme i la incomprensió s’ha estès per la contrada i les acusacions de bruixeria s’apropen al poble.

Com a dignes hereves del seu llinatge, a la Lluna i a la Maria els pertoca protegir aquest llibre secret i continuar la cadena, per molt que en la seva fugida a Barcelona corrin el risc d’acabar cremades a la foguera.


Opinió personal: Bueno, la veritat es que tan bon punt vaig veure el llibre a la revista del Circulo de Lectores em va encantar i tenia moltes ganes de penjar-lo aqui però m'he esperat fins a acabar-lo. L'argument que es desenvolupa es una barreja molt interessant d'història i de magia que dona un resultat molt bo, i que ajuda a atrapar el lector des del principi.


Valoració: jo li dono un 9, dons si perque m'ha agradat molt xDD

P.D: Li he afegit la sipnosi perque trobo que es molt maca i perque va ser el que em va enganxar al llibre molt avans de comprar-lo
Tornar a dalt Ir abajo
 
Les bruixes d'Arnes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» La sardana i la religió de les bruixes

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Altres :: Llibres Narrativa-
Canviar a: