Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 propostes

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
NANET
Nouvingut
Nouvingut
NANET


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 03/07/2010
Edad : 63
Ubicació : vilafranca del penedès

propostes Empty
MissatgeAssumpte: propostes   propostes Icon_minitimeDg Jul 04, 2010 4:16 pm



No sé si aixño ha d'anar a propostes o a cursos. Es tracta d'una activitat que se'n diu el viatge pel Tarot, es pot fer en solitari, de fet es la millor manera, pot ser amb Tarot de qualsevol familia, runes i altres mancies sombóliques. Estracta( en el cas de fer-ho amb el Tarot per exemple) de viatjar pels arcans majors, dedicant-lis 7 dies a cada escú per activar cada arquetip dins d'un i donar-lis més força. Es molt interessant, jo l'he experimentat un prell de cops, ho faig quan em saturo o quan em desmotivo o em descentro. A mi sempre m'ha anat molt be.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

propostes Empty
MissatgeAssumpte: Re: propostes   propostes Icon_minitimeDs Jul 10, 2010 6:46 pm

hola nanet,

a mi això del tarot, o les runes, que sempre m'ha costat una mica d''entendre i sempre necessito la guía al costat per entendre-les una mica.

em pots explicar si us plau com s'activa i com es això de treballar amb cadascun dels arcans o runes durant set dies, com es fa???

moltes gràcies.

que els essers de llum t'il.luminin, sobretot als moments de foscor


Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
NANET
Nouvingut
Nouvingut
NANET


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 03/07/2010
Edad : 63
Ubicació : vilafranca del penedès

propostes Empty
MissatgeAssumpte: Re: propostes   propostes Icon_minitimeDs Jul 10, 2010 7:02 pm

iúr breachtradh escrigué:
hola nanet,

a mi això del tarot, o les runes, que sempre m'ha costat una mica d''entendre i sempre necessito la guía al costat per entendre-les una mica.

em pots explicar si us plau com s'activa i com es això de treballar amb cadascun dels arcans o runes durant set dies, com es fa???

moltes gràcies.

que els essers de llum t'il.luminin, sobretot als moments de foscor


Cada arcá major del tarot simbolitza un arquetip, igual com les runes representen estats o actituds. Normalment les diverses actituda o els arquetips s'accionen de forma involuntaria per resorts subconcients. Davant d'una situació determinada, per exemple estás buscant feina, l'arquetip del emperador es sol accionar, o la runa que correspon a l'acció i la posta en marxa d'energies i projectes. Amb aquesta técnica es fa a l'inversa, s'accionen voluntariament, concientment. Serveix per equilibrar tots els nostres arquetips amb els que intraccionem amb el mon i fer.los servir de forma equilibrada i no uns mes que altres com sempre solem fer. I apedndre usar.los a voluntat no com a reacció automatica segons el que ens pasi.
Si els equilibrem podem trencar patrons d'acció repetitius que es solen donar quan sempre fem servir el mateixos.

Una de les tecniques que es fa servir per fer aixó es el Viatge pel Tarot. Agafes les 21 cartes més El Boig, que es la primera carta sense numero i els hi dediques 7 dies a cada una. Durant aquest set dies primer busques tota la informació que puguis sobre l'arcá que estiguis treballant, simbologia, element al que pertany, etc i llavors observas tot el que vius durant aquells set dies sota aquest prisma. Aixi acciones aquest arcá que dorm dintre teu, com tots, i el carregues d'energia. Quan han trascorregut els set dies passes al seguents. Alguns et resultarán molt senzills de treballar, aixi sabrás quins son els que uses habitualment de forma inconcient, els que et costen més son els que no sols fer servir i els que cal que accionis per tenir mes recursos i mes amplitud de mires. A part de trobar altres maneres de resoldre coses, en 21 setmanes tens un coneixament simbolic dels 21 arcans que et serveix per poguer fer consultes i buscar orientació. Es una forma de conectar amb el teu interiori despertar aspectes propis que sovint tenim adormits.

Espero haber sabut contestar la teva pregunta.

Que la Senyora t'acompanyi en el teu camí.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

propostes Empty
MissatgeAssumpte: Re: propostes   propostes Icon_minitimeDg Jul 11, 2010 1:52 pm

hola nanet,

moltes gracies per la informació començare a practicar amb les runes que es el que tinc jo.


que els essers de llum t'il.luminin sobretot als moments de foscor

Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Contenido patrocinado





propostes Empty
MissatgeAssumpte: Re: propostes   propostes Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
propostes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Propostes i Peticions-
Canviar a: