Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 AVATAR xDD

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDv Maig 28, 2010 7:52 pm

SI bueno suposo que tots la coneixeu. Tot i que aquest tipus de cinema t'ha d'agradar jo la recomano pel transfons emocional que té i que està molt lligat amb nosaltres. A mi em faria molta ilu tindre una conexio amb la natura com la que tenen els Na'vi. xDDDDD i també s'ha de dir que si le vista 5 vegades sera per algo no¿?
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDs Maig 29, 2010 4:57 pm

Tot i que no m'agrada el cine de masses, aquesta em va semblar fantàstica, no pel com diu, sinò pel que ensenya o revela, em va ser útil per acabar d'aclarir uns conceptes al meu fill.
Recomanabilíssima, encara que sigui sense 3D

Que la Deesa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDg Maig 30, 2010 2:16 pm

SI sense 3D es igual de bona, pero amb 3D dona una sensació..... xDDDDDDD No estic a favor de pagar 10€ per una peli pero enfi que esta molt bé. En aquesta peli l'efecte 3D dona sensació de profunditat. Estic divagant xDDDDDDDDDD
Dons lo dit que el transfons que te la peli ens mostra una conexio amb la natura que "ya quisiera pa mi" xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDg Maig 30, 2010 4:51 pm

Em sap greu perdre'm l'experiència, però amb les ulleres de 3d em marejo com una sopa, què hi farem!! Igualment és molt bonaQue la Deesa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDt Jun 01, 2010 4:52 pm

hola a tots i totes.

haig de dir, que no m'esperava que fos com va ser... de fet, a l'entrada del cinema, estava burxant-me, amb el meu home, que es tecnocrata, dient-li que la natura al poder i els humans a casa seva...

però a tots dos ens va encantar, la vam veure en 2d i en 3d, i les dues son precioses...

i demeter, la connexió amb la natura.... la pots trobar...dins teu, en un cor pur i ple d'amor, que defensa els seus ideals i no canvia per molt que varii la gent del voltant, que perdona sempre a tothom, que sent empatía per la gent que pateix i sempre fa el que pot per millorar el mon, i quina manera millor que fent tot lo possible que la gent del voltant es senti bé, ajudar als animals i la terra i sent tu mateixa i estimante amb les teves virtuts i defectes...???

si medites, cada matí al sortir el sol, i cada capvespre, en un lloc on tu et sentis a gust, tranquil.la...

nose, jo treballava a prop del parc de collcerola i cada migdia anava a meditar al bosc que hi ha al costat i caminava descalça pel bosc, i els hi demanava permís cada dia als essers de llum del lloc per que em deixessin estar al seu costat i un dia... em va venir a veure el meu unicorni... que sempre m'acompanya.... i darrerament com tinc tants canvis i bruscos a la meva vida..... tinc un drac que està al meu costat.

que els essers de llum t'il.luminin, sobretot als moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDt Jun 01, 2010 11:15 pm

No dono l'abast amb tanta pel·licular, Demeter només dir-te que aquesta connexió com diu la Iúr és al teu abast, poder no és tant maca com la de la pel·licula, encara que es molt més efectiva.

amb referencia sobre la pel·licula, molt americana, els "MARINES" americans sempre i son molt presents, la pel·licula esta bé.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDc Jun 02, 2010 3:56 pm

hola roure, amb això dels marines tens tota la raó, però com diu el meu home per convencem sempre que vol veure una americanada.

surten militars, marines... morint....per....la seva pàtria.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDc Jun 02, 2010 4:42 pm


Hola a tots

D’aquest film, a part de tot el que heu dit i que jo també soc una tecnòcrata en alguns aspectes i que he de veure tot el que surt de nou creat amb medis d’última generació, voldria afegir que no m’ha agradat el final. A part de que és previsible i poc sorprenent i tampoc cal que sigui d’altra manera, el protagonista no és plenament lliure d’escollir de la manera que vol seguir vivint, lisiat en una cadira de rodes per sempre o en companyia del seu amor amb plè ús de les seves facultats motores.

Si algú de vosaltres coneix algú que no pugui caminar, entendrà que faria qualsevol cosa per deixar la cadira... encara que l’alternativa no fos molt millor que la realitat.

Hauria preferit una tria en funció exclusivament dels valors, sense l’ombra de ser deslliurat de la xacra.

Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDc Jun 02, 2010 7:17 pm

Home ja entenc el que em dius de la conexió que em dius iûr, però també tens de pensar en que jo he crescut amb aquest tipus de pelis. Només era un comentari xDDD No et preocupis o tinc molt clar això que dius i m'esforço per trobar una mica més de pau cada dia ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDg Jun 06, 2010 4:20 pm

Hola demeter, només una reflexió, hi ha una frase de la pel·licula que engloba en essència, tota la filosofia pagana. (ella diu, la profunda connexió del poble amb el bosc, és deguda a una xarxa d'energia que flueix entre tots els éssers vius. Tota l'energia és un préstec que algun dia s'haurà de tornar. Una frase important per poder entendre moltes coses
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDl Jun 07, 2010 8:48 am

Si que se t'ha quedat la frase xDDDD l'has dit al peu de la lletra. Ro1RE i altres, ja entenc el que voleu dir de la reflexió, però mira avui en dia totes les pelis son de marines morint per la seva patria xDDDDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitimeDl Jun 07, 2010 10:38 am

hola demeter,

això de que surten a totes les pelis marines morint per la seva pàtria, pot tenir, per a mi dues lectures.

una, que volen reclutar gent, i guanyar diners amb una industria per a mi cada cop més qüestionada.

dues, que la gent s'hi repensi avanç d'apuntar-s'hi, i aprenguin quin sentit té morir per la pàtria, en guerres sense sentit.

per al meu entendre hi ha dos tipus de guerra, les d'interessos econòmics, com les actuals, o les d'alliberació d'un govern opresor, com la segona guerra mundial, aquesta segona part de guerres, tot i que siguin nefastes, de vegades son necessàries.

com seria el món avui, si no haguéssin enderrocat a hitler??? no vull ni pensar-hi.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot als moments de foscor
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Contenido patrocinado





AVATAR xDD Empty
MissatgeAssumpte: Re: AVATAR xDD   AVATAR xDD Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
AVATAR xDD
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Altres :: Series o Pelicules-
Canviar a: