Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Poema al gran Déu Cornut

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Poema al gran Déu Cornut Empty
MissatgeAssumpte: Poema al gran Déu Cornut   Poema al gran Déu Cornut Icon_minitimeDg Nov 23, 2008 7:00 pm

Poema al gran Déu Cornut


Escolta ara les paraules del Gran Deu Cernnunos, el guardià de totes les coses salvatges y lliures, l’encarregat de les portes de la mort, el que tot citat té que contestar.

Jo sóc el foc dins del teu cor, el desig viu de la teva anima. Jo soc el caçador del coneixement i el buscador de la buscada divina; Jo soc qui em mantinc en la obscuritat de la llum; Soc a qui han cridat a mort. Soc el consort i company de ella a qui adorem.

Atent a la meva crida, vine a mi i aprèn els secrets de la mort i la pau. Jo soc el blat en la collita y la fruita en els arbres; Soc qui et condueix a casa. Flagel·lació i passió, la espasa i la sang son els meus regals per a tu.

Cerca’m en el bosc salvatge i en l’alta muntanya, busca’m en la intensa obscuritat. Jo que he estat anomenat Pan, Herene, Osiris, i Hades. Parlaré amb tu en la teva cerca. Vine, balla i canta, viu i somriu, aquesta és la meva adoració.

Tu ets el meu nen, i jo soc el teu par. En les ales rapides de la nit jo soc qui et posa als peus de la gran mare per a renéixer i tornar a ser un altre cop.

Tu que penses buscar-me, saps que soc el indomat vent, la fúria de la tempesta i la passió de la teva anima. Busca’m amb orgull i humilitat però millor que sigui amb amor i força. Per això esta la meva trajectòria, no vull al dèbil i al temeròs.

Escolta la meva crida en les llargues nits de hivern i estiguem junts guardant la terra quan ella dorm.

Traduit per Azrael
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Poema al gran Déu Cornut Empty
MissatgeAssumpte: Re: Poema al gran Déu Cornut   Poema al gran Déu Cornut Icon_minitimeDv Set 11, 2009 3:27 am

Molt bonic, d'on l'has tret? En podries posar un de la Deesa?
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Poema al gran Déu Cornut Empty
MissatgeAssumpte: Re: Poema al gran Déu Cornut   Poema al gran Déu Cornut Icon_minitimeDv Maig 10, 2013 6:30 pm

La primera vegada que vaig veure aquest poema va ser a la pàgina de la Wicca Celta:

http://www.wicca.lunacelta.com/index.php?contenido=oracionesdios

I com no, va acabar al meu BOS! ^^ En veritat es preciós, un dels poemes al Deu més macos i amb més força. Gracies per traduir-ho, Azrael!

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Poema al gran Déu Cornut Empty
MissatgeAssumpte: Re: Poema al gran Déu Cornut   Poema al gran Déu Cornut Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Poema al gran Déu Cornut
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Poema: Cant a la Lluna Plena
» El Gran Rito
» El Gran Libro de La Mitología

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: Altres :: Relats.-
Canviar a: