Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 parlar de runes

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

parlar de runes Empty
MissatgeAssumpte: parlar de runes   parlar de runes Icon_minitimeDc Maig 19, 2010 6:03 pm

Quna vaig recomençar( per enèssima vegada) a llegir els llibres que tinc per casa sobre magia vaig trobar-ne unsobre runes, que quan el vaig comprar no em va interessar ni poc ni gens,ara l'he tornat a llegir i el resultat ha estat tot el contrari, hi he entrat tant bé que ja me n'estic fent un joc. Què hi ha algú més interessat en les runes?, per comentar significats i/o usos.



Que la Deesa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

parlar de runes Empty
MissatgeAssumpte: Re: parlar de runes   parlar de runes Icon_minitimeDc Maig 19, 2010 10:12 pm

hola Salze, jo interessat ho estic i molt, tot el tema de les tècniques endevinatòries tant celtes com nòrdiques, m'interessen encara que amb el tema de les runes no hi estic avesat, si pots penjar informació, tu agrairé

Que la Deessa et guii
scratch
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

parlar de runes Empty
MissatgeAssumpte: Re: parlar de runes   parlar de runes Icon_minitimeDt Jun 01, 2010 12:43 pm

Hola!!!! jo també tinc un joc de runes fet amb pedres, es força interessant!!! Les runes no tenen tants significats com el tarot, i per això, potser no obtenim els resultats que volem per als problemes d'avui día. Pensa, que quan es va crean aquest oracle, la societat no havia evolucionat tant i no hi havia els mateixos tipus de problemes, per això pot donar la sensació de que són una mica "simples", però si t'enfonses dins la simbologia, pots obtenir molts resultats satisfactoris!!!.


Caldeo, Fill de la Lluna
Tornar a dalt Ir abajo
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

parlar de runes Empty
MissatgeAssumpte: Re: parlar de runes   parlar de runes Icon_minitimeDc Jun 02, 2010 5:05 pm


Sembla que és un tema que t’interessa i coneixes aquest, Salze, a mi m’encantaria que ens expliquessis el que en saps.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





parlar de runes Empty
MissatgeAssumpte: Re: parlar de runes   parlar de runes Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
parlar de runes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» runes, que són i com es fan
» com dibuixar les runes

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: