Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Túniques?

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Túniques? Empty
MissatgeAssumpte: Túniques?   Túniques? Icon_minitimeDs Abr 10, 2010 5:28 pm

Bona tarda,
Em sap molt greu, sóc molt pesada, però tranquils, quan hagi aclarit tots els dubtes ja pararé.
Diuen que la informació es coneixement, però a cops es confusió.
Després d'una reflexió no massa llarga he arribat a la conclusió que la túnica té el seu sentit (fins ara no li trobava), a mi em pot ajudar a concentrar-me, a entrar en situació.
Decidit, em faig una túnica, busco informació i, què em trobo?Uns diuen que blanca, altres que és indiferent, però que no sigui clara, perquè s'embruta molt.
La meva intuició em diu que agafi un retall molt maco que em vaig comprar fa segles, de color verd camuflatge i que em va robar el cor quan el vaig veure.
Però últimament, com cada primavera, estic super desafinada.
I gariebé em fa vergonya enviar aquest post, però sóc balança.
Que la Deesa ens guii.
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Túniques? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Túniques?   Túniques? Icon_minitimeDs Abr 10, 2010 9:08 pm

Hola salze, la indumentària és el de menys, al menys per a mi, com tot en un ritual és sentir-se bé i des de les espelmes, l'altar, el lloc, etc. t'han de servir per facilitar-te el sortilegi o el ritual en si, has de tenir unes coses bàsiques, la principal es que la roba que portis o no, t'agradi i sigui còmoda i funcional, si pot ser que sigui una pesa de fibres naturals com el coto, el lli, la seda, etc. Les fibres sintètiques al estar confeccionades amb productes plàstics o poliamides, creen electricitat estàtica que perjudica tant el cos físic com l'energètic i com has de treballar amb energies es millor no tenir res que et provoqui interferències.
Per portar túnica del color que t'agradi cap problema.

Que la Deessa ens guii a tots.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Túniques? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Túniques?   Túniques? Icon_minitimeDc Maig 05, 2010 10:34 am

hola salze,

t'escric aquí, ja que has estat tú qui ha començat el tema.

jo he somiat amb mí, la meva capa, i amb la meva vareta.

això sí, discutint amb un cura sobre educació.

la capa que jo he somiat es violeta, o lila.

no sé que vol dir.

però està clar, que penso fer-me-la, tal i com l'he somiada.

que els éssers de llum t'il.luminin, sobretot als moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Túniques? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Túniques?   Túniques? Icon_minitimeDc Maig 05, 2010 11:26 am

això si t'ho puc explicar, el color violeta, o lila, o morat, és el color de la transformació espriitual, estàs somniant en el teu progrès espiritual.
Personalment, quan el veig en meditacions o somnis em quedo molt tranquila, perquè és com un indicatiu de que tot "progressa adequadament.

Que la Deesa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Túniques? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Túniques?   Túniques? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Túniques?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: