Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Rede i defensa

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Rede i defensa Empty
MissatgeAssumpte: Rede i defensa   Rede i defensa Icon_minitimeDj Abr 08, 2010 8:18 am

Hola,
tinc un petit dubte existencial, bé no el tinc, però necessito confirmar o refusar el meu raonament:
Rede diu" si no perjudica a ningu...", totalment d'acord, però la defensa és un dret legítim, i arribar a aquest punt m'ha costat molt, fins ara això només ho he aplicat a l'astral, el problema surt al físic, també és legítima la defensa?, no em refereixo a atac físic, però si a allunyar a certes persones que estan atacant verbalment i sistemàtica al meu fill i al meu company ( a mi em tenen por, ja que no puc amagar el que sóc i a aquestes alçades de la meva vida, ja no en tinc ganes, d'amagar-me)
De moment em limito a protegir las casa amb encens, però no el puc tenir 48 hores encès, i em desgasta molt fer rituals de neteja continuament.
Espero les vostres opinions i/o consells
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Rede i defensa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rede i defensa   Rede i defensa Icon_minitimeDj Abr 08, 2010 1:20 pm

Hola Salze, aconsellar sempre resulta difícil i complicat, per que el que pot ser útil i efectiu per mi, no te per que ser-ho per tu, qualsevol dels nostres fets beneficien i perjudiquen a l'hora, podríem posar molts exemples pràctics, fins i tot en les petites coses quotidianes que realitzem pràcticament de forma automàtica i també inconscientment.
Jo crec que la defensa ja sigui psíquica, espiritual, moral o física, és completament legitima, si algú t'ataca o alguna cosa t'ataca t'has de defensar, només has de mirar els teus voltants i aprendre de la natura, el que ja no es tant legitim és l'atac premeditat simplement pel fet de fer mal de forma gratuïta, crec que hauries de mirar qui i per que d'aquests atacs, dius que ha tu no t'ho fan per que et tenen por?, segurament tant al teu fill com al teu company l'origen d'aquests atacs, precisament son motivats per aquesta por que comentes, tot reforçat encara més si el nucli de població on residiu és reduït o petit, si fossis en una gran ciutat crec que passaries més desapercebuda.
No crec que es tingui d'amagar res, encara que la discreció és una assegurança de tranquil·litat, no se qui va dir que som amos dels nostres silencis i esclaus de les nostres paraules, te de dir que jo visc en un nucli bastant aïllat i poca cosa real coneixent de mi, tampoc és que faci molta vida social.
No t'amaguis de res, encara que és prudent no fer-ne ostentació.
Els rituals, ja siguin de protecció o del que sigui, poden ser igualment útils, durant dies, mesos o anys, no fa falta estar permanent-men fent un ritual d'autoprotecció o neteja, per que com bé dius això només farà que desgastar-te.
Que la Deessa t'acompanyi
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Rede i defensa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rede i defensa   Rede i defensa Icon_minitimeDj Abr 08, 2010 6:25 pm

Hola, Ro1re,
potser haura de fer una protecció molt específica, ja que un cop em vaig passar, i a casa no entraven ni les rates.
Les cases de poble, a part del salnitre, tenen l'inconvenient dels racons, i com que encara l'estem refent, costa molt arribar a tots, ho acabaré aconseguint, però costa.
El segón motiu de tanta neteja a intervals regulars és un "defecte de fàbrica", m'ho va dir un home molt vell,ja fa molts anys (sense exagerar, potser en fa 30), i llavors no m'ho vaig creure, que per sort i per desgràcia era una llumeta atraient per tota classe de coses, i ara m'en dono compte que potser no anava tan errat, perquè cada cop que "netejo" hi ha resultats. Abans feia aquestes neteges el meu company, però em va passar a mi aquest honor, i a vegades em falta confiança, no en la Deesa, sinó en mi, que hi ha moments per tot.
Continuo llegint els posts, que els trobo interessants.
Salut i amor
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Rede i defensa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rede i defensa   Rede i defensa Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Rede i defensa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Analisis critic de la REDE Wica

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: