Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Les relacions amb els no wiccans

Ir abajo 
+3
demeter
iúr breachtradh
Gwinett
7 participantes
AutorMissatge
Gwinett
Nouvingut
Nouvingut
Gwinett


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 31/03/2010
Edad : 55
Ubicació : Terrassa

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDl Abr 05, 2010 5:24 pm

Hola a tots, he vist que les relacions amb les persones del nostre entorn és un tema que ens interessa, la meva visió de la wicca està afectada per la relació amb la meva parella, a ell no sol no li interessa sino que sen riu de les meves creences, voldria saber com encareu vosaltres les relacions amb les persones estimades igual si comparteixen les vostres activitats màgiques com si no. Els meus fills, com el seu pare no participen en res meu i la única manera que tinc de tenir intimitat és amagant el que faig, com que no faig res dolent no estic bé amb mi mateixa amagantme. Poder algú de vosaltres es troba en una situació similar i en podriem parlar.

Salutacions i bendicions a tots
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: com explicar el tema wicca a gent que no hi creu.   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDc Abr 07, 2010 9:01 am

hola gwinett, benvinguda.

el meu nom es Iúr, i en aquest cas, jo vaig estar durant un temps amb una persona que també se'n reia de mi. de fet era una persona que no valorava res del que tenia al voltant. així que la cosa no va anar molt bé.

respecte la meva familia, a mi al principi em deien la hierbas, com la de la serie aki no hay quien viva. però al final, cuan necessiten segons què em demanen consell, es a dir per una banda se'n riuen però per una altra ho pregunten.

la part que portaven pitjor es cuan connecto amb els meus éssers de llum, que els hi poso veletes i això si que els espanta una mica.

però al final ho accepten.

el més important crec jo es parlar-ho, dir-li que a cadascú li agrada el que li agrada i tú ho respectes i l'unic que demanes es el mateix.

tu mantente en la teva posició, es a dir, mantenint el teu altar, amb les figuretes que vulguis, jo personalment, els hi porto flors cada vegada que puc.
i tota la resta de consells que aniràs trobant al web.

potser ells necessiten desenvolupar la seva espiritualitat.
parlalsi dels elements, que no s'espantin.
a mi al principi es pensaven que feia espiritisme o coses així, de fet el meu germà gran havia estat una temporada a brasil i tenia por de que fes coses que no debia, fins que li vaig explicar clarament tot i el que feia i el perquè i ho van deixar estar.

la gent que t'estima, t'accepta amb les teves virtuts i els teus defectes. sino, que es l'amor, això m'agrada de tu i això ho estimo i el que no m'agrada de tu no t'ho estimo???

anims, molta sort i que els essers de llum t'il.luminin en els moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDj Abr 08, 2010 10:04 pm

Primer de tot hola a tots els nous, fa un temps que no em conecto (desde una setmana abans de Setmana Santa més o menys), i dir que aquest tema tambe m'afecta a mi d'una forma força directa ja que els ambient per on moc son una mica... incrèduls per dir-ho suaument.
Primer dins la meva família, la meva mare es d'allò més oberta si decidis dir-l'hi no hi hauria problemes, però a la resta de la família ho tindria força complicat. El meu pare es posaria super alerta per fer coses rares i no em deixaria ni muntar l'altar. El meu germà no entendria res ( i s'hi u he comprovat) i la resta de la familia millor no parlar-ne.
Els meus amics són un món apart, no veuen més enllà de la roba de marca i lligar un munt i això d'aprendre i intentar entendre el món ni parlar-ne. De fet la colla amb qui anava abans cada vegada que anava amb elles em feien una d'aquelles típiques mirades de d'alt a baix, volen dir: mmm... ja ve la rara. Ara per sort estic amb una colla que no em questiona ni per la roba que porto (jo no sóc una persona que vagi de marca i sempre he pensat en que la roba té de ser practica, i mai de la vida em gastaria 300€ en una jaqueta que no abriga Shocked ). Però enfi això sense saber que sóc wicana que si no...
Jo crec que som persones que costa d'entendrens perquè no som com tothom creu que ha de ser la gent. jo despres de tot el que he sentit al meu entorn, la gent ho es cristiana o es laic o que creu en algo pero no en el cristianisme. no hi ha ningú que m'hagi dit res més.

Això es una cosa que t'has de pendre amb calma i si no t'accepten es el seu problema no el teu, tu de l'unic que t'has de preocupar es d'estar en equilibri i en pau.

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDj Abr 08, 2010 11:29 pm

Hola a tothom, sembla que el pànic és general, Gwinett. Tan la Demeter com la Iúr, han explicat les seves tribulacions i penúries al igual que tu, a l'hora de mantenir la seva manera d'entendre el mont i intentar portar a terme la seva filosofia a la practica amb la resta de mortals, penseu que és normal, degut al llastre religiós que arrosseguem des de ja fa 2500 anys, que no és poc, en algunes èpoques més fort que d'altres, això no a fet més que relacionar la màgia amb la bruixeria satànica i les energies elementals amb éssers diabòlics, això és el primer que pensa la gent, per això tenen por o posen en qüestió aquestes practiques, quant et veuen fent un sortilegi amb espelmes, cremant herbes i convocant a les forces elementals, d'aquí ve la por per tot això. Estic fent recerca bibliogràfica amb escrits de les energies elementals i he trobat uns escrits on és parla que alguns macs i bruixes tenien com ajudants per les seves tasques follets que multiplicaven l'efectivitat dels rituals, això la inquisició ho va interpretar com que es valien de petits animals beneits per Satanàs per escampar el mal per tot el mon, d'aquí que s'associen, gats, rates, fures, gripaus, ratpenats, serps i d'altres animals indesitjables, verdaderes malures per a les practiques diabòliques de les bruixes i bruixots
i l'imaginari popular va fer la resta, la gent es mira tot això amb recel.
Per cert, aprofito el tema per dir-vos que s'ha editat un llibre que pot ser força interessant, de llegir, es titula, (Les bruixes d'Arnes, de David Martí, edicions 62), Arnes va ser el primer poble de Catalunya que en el segle XVI, és va posar en contra de la justícia inquisidora per defensar les bruixes del seu poble, tot un al·legat a les dones.
Que la Deessa il·lumini els vostres camins
Tornar a dalt Ir abajo
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDv Abr 09, 2010 4:30 pm


La confidencialitat és un principi entre molts pagans, no oblidem que molts valors que nosaltres apreciem com el coneixement de les herbes, les propietats dels minerals o dels elements en èpoques passades van ser considerats com a motiu d’espant, rebuig i inclús persecució. Avui en dia, òbviament a un nivell molt més subtil encara es persegueix el que és diferent. Les religions monoteistes han anat involucionant (almenys la cristiana que és la que ens afecta a nosaltres directament) i ja no son motiu de la reverència del passat, son pocs els que creuen en un dimoni espantós que els pugui dur a la caldera per tota l’eternitat, aleshores, perquè encara es té per demoníacs els practicants de l’antiga religió?. Una de les coses que ens porten a aquesta situació és que la majoria som lliurepensadors en que la nostra formació autodidacta no està sotmesa a una llei social inductiva. I a qui fa temor que les persones pensin per elles mateixes?. Si comencem a estirar el fil, podem arribar molt i molt lluny. Encara que aquest és un altre tema i el que de veritat importa és que ens sentim lliures d’actuar com vulguem, vestint, celebrant els Sàbats, o admirant la lluna plena. I si la parella, els fills, els pares, germans, amics o qui sigui hi veu un problema, el problema no el tenim nosaltres com diu la demeter amb una lògica claríssima si no ells i un problema bastant més gros del que aparenta, perquè mostra no solament desconeixement si no també falta de respecte o despreci.

Pensa Gwinett que la concentració necessària per a dur qualsevol activitat màgica és inversament proporcional al nivell de tranquil•litat de que gaudeixis, si hi ha persones que no hi participen o no ho entenen pel mig, el resultat serà poc satisfactori.

No es pot exigir ni comprensió ni participació, però si respecte.

Que les Energies us acompanyin

Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: serà que tots en el fons pensem igual   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDv Abr 09, 2010 5:23 pm

resposta a roure, demeter, airam i tots. o això espero.

suposo que absolutament tots en algún moment de la nostra existència en aquesta reencarnació, ens em trobat amb el mateix.

estic molt d'acord amb el que diu en roure, la demeter i l'airam.

jo crec que els humans, som en la major part de nosaltres éssers de llum perduts en l'obscuritat i trobar el camí de la llum és molt difícil.

tenim un problema, potser en cuant de vegades ens sentim incompresos, però si ho pensem fredament, aquesta incomprensió, fa que ens allunyem d'ells, i fem treballs introspectius i això és el que fa que creixem i ells encongeixin una mica.

de fet, fa molts i molts segles, els humans miraven al cel, i filosofejaven sobre ell. sobre els déus, sobre el món que els envoltava. això els enriquia l'ànima i l'esperit

ara tenen tantes barreres, primer, edificis, televisió, etc... que fa que l'humà deixi de preguntar-se moltes coses.

hi ha una cançó que diu que la televisió podria educar-nos, ajudar-nos a conéixer el món que ens envolta, però també pot lisiar el cervell i fer que la gent deixi de pensar per sí mateixa.

nosaltres em triat un camí de compromís amb la terra, i és un compromís molt més gran que nosaltres o cualsevol ésser humà.

que els éssers de llum us il.luminin, sobretot en els moments de foscor.

[/font] [/size][/quote][/color]
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDv Abr 09, 2010 5:38 pm

Som uns incompresos XDDD. Però el que de veritat espanta els altres, segons el meu parer, es la por al desconegut. Nosaltres com molt be a dit l'Airam som lliure pensadors, la nostra llibertat i el nostre coneixement ens atorguen una visió més amplia de nosaltres mateixos i per tant podem assolir una pau i tranquil·litat digna d'admirar. Jo crec que nosaltres, en veure més enllà del pur materialisme actual que tapa els ulls i encega la gent, podem decidir que fer al marge dels altres, sense temer el desconegut perquè es aquesta por la que empeny a la gent a que ens vegin diferent i que no puguin entendre la nostra visió del món.
Però de fet si que hi ha gent que en un intent de buscar gloria, poder, fama... Intenta utilitzar altres arts. Jo no sóc ningú per dit que, per exemple, la religió cristiana es una equivocació i que es una cosa inútil perquè si ho digues mentiria. Pot ser que si que no sigui la millor religió del món però dona refugi a aquelles persones que necessiten una fe on agafar-se...
Bé aquesta es la meva reflexió que tindria de posar al post de filosofia, però bueno, jo només sóc una noia de 15 anys (casi 16 XDD) que encara em falta molta vida per veure i moltes coses per descobrir.


Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDv Abr 09, 2010 5:48 pm

[color][/quote]
hola demeter un cop més, soc la pesada de l'iúr.

bé, s'ha de dir que no es més important l'edat sinó l'intensitat de la vida.

una persona que viu en un castell, protegida pel papa i la mama, que no surt de casa i fa tot el que els pares li diuen, sí, es molt obedient.

però.... viu la vida o viu la vida com els pares volen. si posen a aquesta persona en una bombolla que no sent l'exterior.

per molt que tingui més anys que tú. no haurà vist tant com tú.

no subestimis l'edat. valora el tipus de vida que un porti.

jo, cuan era petita, a classe de ciencies naturals, em van fer fora per dir que els animals i les plantes tenen idioma propi però el professor no els entenia. es trist per ell saber que una nena de 8 anys sabia més que ell i per demostrar la seva supremacia a l'escola, em va fer fora de classe burlantse de mi, dientme animal i provocant riure als meus companys.

tú ets una persona molt madura demeter. i molt prudent, cosa que diu molt de tu.

i coses molt bones.

escrius uns contes molt macos.

no canviis mai però evoluciona i creix. cuida la teva nena interior.


que els éssers de llum t'il.luminin, sobretot en els moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDv Abr 09, 2010 6:00 pm

I una altra vegada jo, jajaja. Això d'estar conectades a la vegada està bè eh¿? casi casi parlem com en un chat xDDDD

Crec que tens raó, una persona que viu en una bombolla mai sabrà que es perd fora, però presisament per això encara em falten moltes coses per veure i moltes sensacions per sentir. Penso creixer, aconseguir el meu somni ( ser veterinaria Very Happy, bé i una caseta al mig del bosc jeje) però sempre sent jo mateixa perque si no quin sentit té evolucionar si has de deixar enrere el que t'ha costat tant aconseguir.
Iur no pateixis que tinc la ferma intenció de ser qui sóc sempre passi el que passi, i qui no li agradi que se'n vagi que jo el que vull es viure, apendre i entendre el meu gran i preciós món on tots el esser vius, els element i la Deessa i el Deu vivim en harmonia. Ara que hi caic quina putada que els humans ens ho carreguem tot eh¿? :S :S
Tornar a dalt Ir abajo
Gwinett
Nouvingut
Nouvingut
Gwinett


Nombre de missatges : 19
Fecha de inscripción : 31/03/2010
Edad : 55
Ubicació : Terrassa

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDv Abr 09, 2010 10:11 pm

Si arribo a imaginar que la meva pregunta faria tant de rebombori !. Aquest foro s'està movent en molt bona direcció, a veure si seguim així.

Gràcies Iur, demeter, Ro1re, Airam per la vostra generositat, us vull fer una pregunta a la demeter i a l'Airam, quan tenia l'edat de la demeter, els meus pares no em permetien tenir cap simbol ni res que no fos catòlic i avui en dia amb quaranta anys ho porto molt endins encara, com portes que els teus pares demeter no t'entenguin?, Airam, he vist que posteges poc, però el que he llegit teu m'impressiona, deu ser fruit d'uns quants anys d'experiència, soc molt indiscreta si et preguntp l'edat?.

Que els deus os iluminin
[/color]
Tornar a dalt Ir abajo
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDs Abr 10, 2010 3:37 pm



Un somni molt bonic demeter, viure en plenitud al mig del bosc, jo també volia ser veterinària però per raons que no venen al cas vaig deixar la carrera a segon curs, em vaig quedar en guaridora com la meva mare d’animals, et puc dir que és molt maco veure com animals agressius davant unes mans amables transformen part de la seva agressivitat en docilitat, tingues present però que la veterinària actual està sotmesa com tota la medicina alopàtica a la gran indústria farmacèutica i no és gaire amant de conèixer les malaties com una conseqüència de desequilibri si no més aviat ailladament i sense tenir en compte que cada animal és únic.

Bé després d’aques rotllo t’explico Gwinett que jo també vaig patir una cosa semblant a tu, l’únic que tenia en comú amb la meva mare és l’amor pels animals, amb el meu pare ni això, la resta tot diferències, cultiu perquè m’aïllés i m’interessés per cercar respostes a les preguntes que em feia, ja que les que tenia no passaven amb suficient nota, els he d’agraïr el que no van fer per mi, dons em van donar sense voler la manera de buscar-ho sola. Tu ets on ets pels teus propis esforços, i et mereixes ser valorada... si per tu mateixa també.

Ah, tinc 45 anys, uns quants d’experiència, però ja he comentat en un altre post que l’experiència almenys a mi em serveix per veure que queda molt per aprendre, que les coses que s’aprenen creen noves inseguretats, però val la pena.

Que les Energies us acompanyin


Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDs Abr 10, 2010 4:40 pm

Hola, sóc nova però també hi vull dir la meva, crec que cal tenir les espatlles ben amples, i acceptar-nos com som, i el que som.
Teniu raó en dir que la gent tem el desconegut,però més tem el que pot ser diferent, ententent diferència allò que és o fa una petita part proporcional de la resta, per això es una gran retrobament aquest forum, apropa i fa no sentir tan estrany.
La meva gran anècdota amb la bruixeria em va fer obrir els ulls i buscar respostes, que crec haber trobat: un dia estavem amb unes amigues rient, passa el meu home i ens diu "colla de bruixes", totes van dir noooooooooo, i jo em vaig quedar amb la boca oberta, no em va sortir ni una paraula, i això semblava impossible!!!
Vinc de família catòlica, i de jove anava a un munt d'activitats cristianes, encara no sé perquè, però sempre em deiem bruixa, la resposta era sempre la mateixa: a veure si et converteixo amb granota!
Amb els anys aprèns a dissimular, però cal pendre-s'ho amb humor, i la gent que ens envolta acaba veient que sóm bastant normals, i que fins i tot " sóm intel.ligents".
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDg Abr 11, 2010 2:02 am

En resposta a Gwinett, bé els meus pares son molt oberts i per portar simbols extranys no em dirien res, ara, d'aqui a muntar un altar a la meva habitació i encendre veles ja no. El meu pare perquè es pensaria que m'hauríeu menjat el coco i que sou una secta enganya nens i per si acas no em volguéssiu matar o així, o fins i tot que sou una colla de satànics, ves a saber. I la meva mare es preocuparia i tal, pero de fat a casa ma mare no hi ha lloc per una altar xDDDD.
Enfi la cosa es que tampoc els hi dit, com ja he dit anteriorment, amb la meva mare si que hi he parlat de temes així i fins i tot li e comentat que era la wicca (de fet les seves creeences no hi estan tant lluny) però encara no està preparada perque vagi jo i li deixi caure.

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDg Abr 11, 2010 2:15 am

Airam he tingut sempre present la forta presisncia de la industria farmaceutica disn el món veterinari però per arribar algun dia a cuidar els meus animalets preferits, que per la imatge sabreu que són els llops, opto per aquesta manera de curar als animals que no es la millor però es a la que més animals arribar-he a curar, em sembla. Potser es una mica injust pensar això però es una desició que vaig pendre des de molt petita, ho vaig decidir quant tenia 5 anys xDDDD, i la penso mantenir fins que ho aconsegueixi. Tot i que hi ha gent que no ho veu massa bé, com la meva avia, buff la dona perdoneu que ho u digui però es cansina sempre amb el mateix tema: que si es la carrera més cara que hi ha, que si tants anys d'estudiar només em serviran per anar a granges a fotre el braç al cul d'una vaca.... En fi el meu vocabulari no es massa correcte però ja em perdonareu son molts anys aguantant cada estiu el mateix.

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDg Abr 11, 2010 3:19 am

hlola demeter
el teu vocabulari es del mes modern.
em recordes a mi cuan tenia 15 anys.
sempre he volgut viure en el bosc. per sort la vida m'ha somrigut i... cuan ho aconsegueixi, ja t'ho diré, però de moment he passat de viure a un poble de costa. passant per la ciutat a un poble de bosc i montanya.

respecte als avis sempre sempre sempre et duran la contraria, igual que els pares peròooo..... amb més preocupació. pensa que ells volen que vegis la part més xunga del que es la feina de veterinaria.

i el tema de la secta, si et serveix de consol. el meu marit li passa el mateix.
em recolza i m'ajuda amb tot lo espiritual, i col.labora activament als rituals i sempre m'ajuda moltiiissssiiimmmmm
tinc molta sort!!!!
toquem fusta, que duri. però té por que em vulguin manipular i m'envagi a una secta i no torni.

per això sempre li ho explico absolutament tot, sobretot d'aquest tema.

que els éssers de llum t'il.luminin, sobretot als moments de foscor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDg Abr 11, 2010 8:36 am

Demeter, segueix amb el teu somni, tinc un tiet que em va dir, precisament quan tenia 15 anys, que estudiés el que volgués, encara que semblés que no servia per a res, si t'agrada seràs la millor.
Amb 16 anys havia de fer meravelles per amagar algunes coses, que comapartia habitació amb 2 germanes que ni les de la ventafocs.
El meu consell és Paciència, que no Resignació, que els anys passen volant i aviat tindràs la teva vida. Ahh, quan els avis et tornin a dir lo del cul de la vaca, recorda'ls-hi el programa veterinaris, i deixa caure que el tio cobra 60 euros per mirar una tortuga, i que posar una vacuna a un gat pot costar 50 euros tranquilament. Amb aquest argument potser s'ho miraran diferent.

Que la Deesa ens acompanyi
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDg Abr 11, 2010 4:31 pm

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Bé primer moltes gracies pels anims, si e aguantat casi 11 anys amb la mateixa idea no canviare ara per res del món. I bueno lo de la pasta ja els i dire haveure que pasa Razz Razz Razz Razz

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDg Abr 11, 2010 7:08 pm

Aquest és realment un fil de conversa molt interesant i molt complex. Y aqui hos porto la meva pedreta.

Parella i familia: En dos paraules respecte i comprenció. Pel que fa als pares mai acabarant de compendre perque el seu/seva fill/filla fa una cosa poc comuna, (( I com totes les coses poc comunes perilloses. )) En molts casos aixo es fruit de la sobreprotecció tipica paterna, que si que ens molesta molt, pero els pares son aixi. Al final i pot haver un respecte, pero extranyament hi haura una comprenció.
La meva experiencia personal es d'un pare antireligios, pero comprensiu, i una mare paranoide de la protecció que li fan por les coses paranormals perque mai ha acceptat els grans poders que te. Al final quan ja ho tenien acceptat vaig i em torno agnostic/ateu XD

En el cas de la parella, bé tinc un concepte de parella molt meu, pero si no hi ha respecte i comprenció en tots els ambits millor parar-se a pensar per on van les coses, que és més important, i que es vol fer en un futur.


Societat: Nosaltres sóm una minoria i com totes les minories som i serem atacats. A més som una minoria dividida, mal ajuntada, on hi han moltes coses rares i on tambe i posen moltes coses rares ( a pero eres un brujo??... como Aramis Fuster??....... ).

Per tant no podem lluitar contra aquest fet, perque serem totalment aplastats (( tot i no ser wica no puc ni voldria apartarme en una lluita d'aquest estil )) . El més sensat i practic és seguir a les sombres, i se que aixo entra en conflicte a molts que fan cursos per apropar la nostra religió a la gent, o fets similars, pero psicosocialment es sap al 100% segur que en les condiccións que estem no es factible.

A part de tot aixó, hi ha el fet de que actualment les religións majoritaries a aqui a europa.... l'estan cagant.... ( no la religió, és l'entitat termes actualment inseparables. ) Uns per pederastes, els altres per terroristes... ( estic dramatitzan pero tristament el pensament social és així )
I ja si los grandes caen mal los pekeños ni te quento.

llum i foscor: E vist aquest terme diverses vegades i no sols en aquest foro, i cada cop que el vec... no se com dir-ho... no el trobo correcte (( No se qui la fet servir ara mateix i tampoc recordo molt el sentit de la frase pero ho aprofito )). Podria dir que es una visió molt cristiana pero crec que sobra. La natura no es blanca, ni negra, ni verda ni fosforito. La naturalesa no te moralitat, és i prou. I nosaltres som natrualesa obiament.

Per acabar, llegint tots els comentaris he trobat una similitut molt important entre les vostres anecdotes i anecdotes d'amics, i la meva propia, homosexuals en el moment de sortir de l'armari. Jajajaja podriam dir que els wiccans surten de l'armari de les escombres?


I aixo és tot... parrafon XD lol!
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDl Abr 12, 2010 12:21 pm

Hola Azrael, si que és un fil de conversa molt interessant, aquest procés de catolicisme, cristianisme, d’ateisme i ha posteriori, agnosticisme, jo també el vaig passar, crec que tothom, durant les nostres efímeres vides el passa i si no ho fa es per que esta adoctrinat o cognoscitat i allò que li dicten ja li va bé o ja en te prou, sense qüestionar res més, qui no s’ha preguntat mai aquestes grans preguntes?, al menys la gent que tenim certes inquietuds, crec que a l’hora de plasmar la nostra espiritualitat, ho fem en allò on dipositem la nostra confiança vital.
Per al que a mi respecta, llum i foscor son dos conceptes molt més antics que la pròpia visió cristianitzada i desvirtuada de la paraula, ja que tot és energia i l’energia és llum. La falta o escassetat d’aquestes energies, a de ser per tant, foscor. Conceptes tan antic com el propi univers i el pensament humà, pensa també que les grans religions monoteistes el que han fet és copiar, adaptar i transformar, aquestes paraules per a interessos propis
Hi ha una cosa que ens atrau, al menys en la major part de nosaltres, siguem, wiccans, druídics, pagans o fins i tot xintoistes, agnòstics, son les seves energies, moltes vegades perceptibles en forma de sensacions i d’altres amb tota contundència. La naturalesa és la que és, jo diria que és llum i per tant energia, no te colors i en canvi els te tots, es cosa nostra com utilitzem l’energia que ens ha estat prestada per la pròpia natura.
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitimeDl Abr 12, 2010 8:05 pm

Tant l'Azrael, com en Ro1RE crec que teniu raó en relació a lo de la llum i la foscor. Tot i que això és una cosa que mai he pogut escriure ni descriure, es una sensació que, com a minim de moment , no puc trobar les paraules encertades per dir-ho.

Referent a la minoria que som crec que l'Azrael té malauradament tota la raó. Jo de fet i va haver una época que em va resultar una mica extranya. Jo fins fa uns anys no em preguntava coses, no reflexionava i aquests temes no em deien res. Però com sempre em passa, un dia em vaig fer la pregunta del mil·leni: En que crec jo? Que hi ha despres d'aquesta vida? I en fi una cosa va portar a l'altra i bueno el que va passar es que em vaig adonar que el cristianisme em donava més buits dels que omplia i això que sóc una persona que frisa per saber com es va crear el món, la vida, com va començar tot... I clar durant un temps força llarg no vaig ser de cap religió però el fet de creure que no hi ha res tampoc em satisfeia i un dia com per art de magia vaig veure una colla de wiccans per la tele en un reportatge de Cuatro (si el que vaig posar a l'apartat de links). Total que em vaig pasar un mes buscant més fins que us vaig trobar. I us juro que trobar-vos ha sigut molt important per mi.
En fi volia fer un post rapid i m'ha sortit tot aixo xDDDDDDD Em sembla que tampoc e comentat massa del que es parlava pero que i farem.


Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Les relacions amb els no wiccans Empty
MissatgeAssumpte: Re: Les relacions amb els no wiccans   Les relacions amb els no wiccans Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Les relacions amb els no wiccans
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» pagina per wiccans solitaris
» Wicca Online Community For Pagans and Wiccans

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Calaix de sastre-
Canviar a: