Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Aclariment

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Lorelei24
Nouvingut
Nouvingut
Lorelei24


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 31
Ubicació : Vilanova i la Geltrú

Aclariment Empty
MissatgeAssumpte: Aclariment   Aclariment Icon_minitimeDv Mar 19, 2010 3:48 pm

Jo si hos he de dir la veritat no hi crec en els encanteris, es a dir, jo penso que tot es basa en l'energia, res més, penso que el centre del món i de l'univers (encara menys) no sóm els humans, mm...no ho se, no se com explicar-me la veritat perque ni jo mateixa tinc les idees clares...
Les paraules que hem inventat nosaltres per a mi no tenen gaire sentit, dient paraules i posant-me una cinteta vermella al braç per noseque, mes aviat em sento ridicula si em permeteu(no vull ofendre ningú), no sé si mexplico. Els encanteris etc. són lo de menys per a mi. Per no dir que no son res.

Bé simplement no crec en els encanteris, crec en la natura i en l'energia.

i no sé si puc dir que em considero wicca, però ja he dit en altres posts que es el que més s'hi assembla. simplement la meva manera de veure el món es meva, no és la cristiana ni la budista ni res de res, meva i prou.

amb això el que vull dir és que no em referia a que magradaria que hi haguéssinm més posts d'encanteris, etc. Sinó les vorstres visions, si més no unesboç o una mensió daquestes, ja que comprenc i estic dacord que això és molt molt molt personal.


A mi magrada el debat.
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Aclariment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aclariment   Aclariment Icon_minitimeDs Mar 20, 2010 3:33 pm

Lorelei entenc el que vols dir, també és el que em passa a mi. Et demano disculpes ja que jo havia mal interpretat el post on deies això dels encanteris i potser no et vaig respondre de la manera més adequada. De vegades m'ofusco i només veig el que tinc davant sense entendre-ho. Rolling Eyes

Que la Deessa us il·lumini en els moment foscos i us porti pau a l'esperit.
Tornar a dalt Ir abajo
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Aclariment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aclariment   Aclariment Icon_minitimeDs Mar 20, 2010 5:28 pm

Hola Lorelei, em sembla perfecte que engeguis aquest debat en el moment precís que comencen les energies del pensament, per tu que son els encanteris?, o els sortilegis?, si la visió que hi tens és la de pel·lícules com les de Harry Potter i tantes d'altres de màgia, un tant romàntica, imaginatives i misterioses, que tantes satisfaccions han donat a l'economia de moltes editores i cinematogràfiques d'arreu del mon, sobretot de Hollywood, es normal que no i creguis.

Jo et puc dir que ja fa molts anys que mi dedico a la màgia, vaig començar a fer experimentacions amb molt d'escepticisme i amb intencions de donar explicacions de caràcter científic, més que res per desmitificar els fenòmens paranormals com la levitació, clarividència, transmutació, etc. en tots aquest fenòmens i en tants d'altres, el que vaig poder conclouré, és que en tots hi ha una cosa segura, tots son energies i fenòmens energètics, tu ho has dit, “Bingo”, has donat en el clau.

Jo em considero un aprenen de mag solitari i crec que aquest aprenentatge no s'acaba mai, per que contra més n'aprofundeixo més lluny estic d'abastar tot aquest complexe univers que m'envolta, les paraules que han inventat ens serveixen per endreçar els conceptes, les idees i si no les haguessin inventat ara mateix ni tu ni jo podríem tenir aquesta conversa i menys encara expressar la nostra opinió, o et refereixes a paraules com ( Abracadabra) o alguna cosa d'aquestes?. Saps?, per mi la màgia és el coneixement o la virtut de transformar aquestes energies de les que parles, en alguna cosa útil per a nosaltres, a traves de saber canalitzats-les de forma que els hi podem treure un profit ja sigui propi o per algú que ho necessiti, per aconseguir això és pot fer de forma inconscient i natural, persones que tenen aquests poders o virtuts canalitzats de forma permanent o durant una època de la seva vida o en moltes persones a traves del aprenentatge i l'esforç constant, tothom te aquestes capacitat encara que en la majoria de forma adormida en un racó de la ment, només amb practica i esforç és pot arribar a dominar i controlar la màgia.

La natura ens posa al nostre abast, una infinitat d'energies, animals, vegetals i minerals i també d'altres, en les que hi podem treure un rendiment, això es pot fer simplement amb el poder de la ment, per als que tenen força experiència o adornar-ho amb litúrgia per als qui els hi costa més, o sigui crear una atmosfera propicia a base de encens, espelmes, altars i roba apropiada, fins i tot cintetes vermelles al braç, si es això al que et referies, tot això provoca una serie d'estímuls cerebrals que propicien el treball amb la màgia encara que jo no soc molt partidari de la litúrgia si que faig servir alguna d'aquestes coses per a crear aquesta atmosfera propicia, per desgracia en aquest mont hi han molts xarlatans de fira, que desvirtuen la seriositat del acte màgic, en si.

Lorelei, tot esta basat precisament amb el que creus, en la natura i l'energia. Ja veus que la teva manera de veure el món, no s'allunya tant de la meva. Aquesta es la meva visió.
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Aclariment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aclariment   Aclariment Icon_minitimeDs Mar 20, 2010 7:27 pm

hola lorelei 24,

els encanteris, només són una manera de conectar la nostra energía, amb la de la natura, i portar-la o trasmetre-la a on volem.

fer això no és gens fàcil. per exemple, tú cuan desitges alguna cosa de cor, tard o d' hora arriba, i de vegades no saps com. això es que has fet transmetre la teva energia a on volíes.

hi ha gent que només pensant-ho, ja ho té, en canvi, hi ha persones que ens ajudem amb els elements.

i després, cada element té les seves energíes pròpies.


pensa que es molt important fer les coses de cor, només així es sortiràn bé, i no t'amoïnis pel que diràn.

la ment pot matar el cor, sobre tot cuan aquest esà començant a fer-se sentir.
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Aclariment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aclariment   Aclariment Icon_minitimeDs Mar 20, 2010 8:00 pm

Ah, Lorelei, això que diu la Iúr, es una cosa de les més importants, fes-ho de tot cor, així és com funciona
Tornar a dalt Ir abajo
Airam
Admin
Airam


Nombre de missatges : 80
Fecha de inscripción : 21/11/2008
Edad : 59
Ubicació : Alta Vall de l'Orb, 34Hérault, França.

Aclariment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aclariment   Aclariment Icon_minitimeDc Mar 24, 2010 11:34 am


La paraula Energia, pel seu significat penso que l’hauríem d’escriure amb majúscula de la mateixa manera que les religions tan politeistes com les monoteistes escriuen el nom dels seus déus en majúscula. Tots formem part d’aquesta energia i a més som energia pura, com tots els cossos de l’univers siguin animals, vegetals o minerals. A simple vista no podem veure les cèl•lules del nostre cos, però hi són, i si anem més enllà arribarem a les partícules de llum que son les que formen totes les coses i sers. Així som llum encara que no la veiem.

L’energia s’atreu o es repel•leix a ella mateixa en funció de la polaritat, així és com funciona i com nosaltres atraiem positivitat o negativitat.
Hi ha persones que ens sentim còmodes amb austeritat, sense utilitzar material expressament pensat per a rituals, a d’altres els agrada vestir robes i preparar cerimònies i encanteris en un ambient que els sigui propici, però una cosa tenim en comú independentment de les creences, i és que de les dues maneres és possible aconseguir el mateix, perquè en les dues és la ment i la seva energia la que treballa.

En el cas de la màgia, l’experiència és un factor que contribueix a confondre i crear dubtes que desenvolupen noves preguntes amb infinitat de respostes, lluny d’apropar-nos al que diríem coneixement, l’aprenentatge ens dóna la consciència simplement de que no sabem res, tal com deia Sòcrates. El més important és que les vies que anem obrint tot i que ens posen en el nostre veritable lloc a l’univers, com a petites partícules d’energia, també ens ensenya que interactuant amb el nostre voltant aconseguirem més d’una resposta que ens donarà ànims per a seguir cercant-ne de noves.

La Iur diu que la ment pot matar el cor, si que ho pot fer, i si això passa l’energia negativa és la que predomina en nosaltres, val la pena que la ment en sigui conscient.

Felicitats Lorelei per aquests 17 anys.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Aclariment Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aclariment   Aclariment Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aclariment
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Propostes i Peticions-
Canviar a: