Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Simbologia

Ir abajo 
+7
Err-Ginebra
Gwinett
Airam
salze
iúr breachtradh
Ro1RE
demeter
11 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDg Abr 11, 2010 6:25 pm

Uff, acabem de descobrir un dels inconvenients dels forums per internet, les paraules escrites les llegim segons l'humor que estem, com que s'ha obert un petit debat, i sembla que hi estem tots interessats, crec que haureim de llegir sense tindre em compte el "to", que d'altra banda, he vist molt correcte. De la disparitat d'opinions s'aprèn molt.
Que la Deesa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
Err-Ginebra
Nouvingut
Nouvingut
Err-Ginebra


Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 05/02/2009

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDl Abr 12, 2010 5:00 pm

D’aqueta manera no anirem lluny, es aquet un forum wicca?, pensava que o era, esta be parlar de simbols, pero en la seva justa mida. Posant en una olla unes cuantes verdures, sal, pollastre, cansalada, xorisso, sigrons, etc tindrem un potaje, si posem de tot a la coctelera de l’Aramis fuster igual surt el tetragramaton (perdó per diro així, és un comentari d’una amiga que el poso aquí perque em va fer riure).
Una abrassada y molta llum
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: L'importància dels símbols   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDl Abr 12, 2010 8:07 pm

Els símbols sempre han acompanyat la humanitat, ja sigui com a element de comunicació o "d'altres coses", en el món de l'ocult han tingut sempre una gran trascendència, i si tenim present que quan verbalitzem un a cosa, la materialitzem, el mateix passa quan escrivim.
Un exemple. en Reiki hi ha un símbol per augmentar l'energia, doncs bé si el traçem o el visualitzem al revés ens descarrega.
Crec que els símbols prenen la seva importància quan hem de fer amulets o talismans, no és el mateix la creu gamada dels nazis de la creu gamada ocultista, tenen les aspes al revés.
Una curiositat "teològica": la creu cristiana, que té l'aspa de baix més llarga, per mantenir aquesta proporció s'haura de fer senyalant: 1 el front, 2 els órgans sexuals, 3 i 4 les espatlles. Si mai heu anat a una esglèsia, les iaies la fan una mica diferent, i els queda una creu amb l'aspa de dalt més llarga, a veure si endevineu què representa i a qui invoquen Very Happy .
M'interessa molt el tema dels símbols, i m'apunto a l'idea de fer-ne un fòrum apart

Que la Deesa ens acompanyi
Tornar a dalt Ir abajo
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDl Abr 12, 2010 9:52 pm

Torno a intervenir amb un comentari totalment desvinculat de tota religiositat perquè crec que és enriquidor veure les coses des de tots els punts de vista.

Un símbol no és res més que una representació d'alguna altra cosa, el valor que tingui és totalment sociocultural.
Aprofitant l'ultim comentari il·lustraré el que vull dir.

En angules i alemany, la paraula “esvàstica” prove del terme sanscrit “Svatikah”, la que significa “ser afortunat”. A la Índia la paraula significa favorable ( no se en quins dels idiomes de la regió )

La historia de les esvàstiques es remota al paleolític, fa uns 10000 anys. Posteriorment va ser un símbol budista, que més tard va arribar a la Xina. En aquestes regions el símbol de l'esvàstica també podia significar el caràcter “Wan” del mandarí, o fins i tot un nombre de la mateixa pronunciació que podria traduir-se com 10.000 o un nombre enorme o el tot depenent de la situació

Independent ment les tribus germàniques la coneixien amb el nom de la creu de Thor, portat a Anglaterra per els pobles escandinaus. Fins i tot sa trobat aquest símbol en temples jueus de fa més de 2000 anys. També trobem aquest símbol en moltes tribus americanes de tot el continent.


Així doncs un símbol és allò que nosaltres volem que sigui, per si sol no te “poder”, sinó que se li vincula aquell tipus de poder que volem que tingui.



Azrael.

PD: Tot en un to totalment neutre, Salze no t'estic corretgint sols aporto informació més detallada i realment sense la teva aportació no auria pogut fer la reflexió. Moltes gracies. Per cert mai m'havia parat a pensar lo de la senya jajajaja li comentare a la meva avia jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDt Abr 13, 2010 8:08 am

Azrael, no m'ho prenc com una correcció, sinó com una explicació exacta del que vull dir( ordeno més bé els pensaments parlant que escrivint) a veure si m'en surto d'afinar més el raonament: Sabem que de la nostra ment només n'aprofitem un 3-5%, la part l'ogica i física és la més desenvolupada, per tant el món de l'ocult queda en l'altre 95%.
Ara bé quan no m'explicaré bé i provocaré milers de posts (jeje)
Es creu que l'hipotàlam conté la nostra memòria més aracica, coneixements que ni sabem que tenim, els instints...
Doncs bé els símbols estan en aquesta part, són convencions ancestrals, que suposo que el que provoquen és un "camp" energètic màgic, com si fos un interruptor, la ment és molt poderosa, i escrivint o visualitzant un símbol no sabem quines energies podem moure.
Practico el Biomagnetisme energètic, i el tema de l'hipotàlam l'he vist, (i al començament amb recels), quan a un nen li dius les parts del cos, algunes no sé ni jo on són, el cos respon, per tant, en algún lloc del disc dur hi ha la informació.
au, a veure si en treieu l'entrellat del que he intentat explicar.
Que la Deesa ens guii
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDv Abr 16, 2010 3:55 pm

hola err-ginebra
soc iúr.
una opinió, es la teva i em sembla be.

però potser tú no has d'entendre i saber el que fas perquè tingui sentit.
una altra cosa important es que no tothom enten el camí dels elements.

si ets una d'aquestes persones primer obra els sentits i després pensa que s'està intentant transmetre.

podría ser que hi hagués persones que volen aprendre que es cada cosa i per a què serveix i aquí s'ofereix informació per a qui la vulgui saber.

molta llum
[/color][/quote]
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDs Maig 01, 2010 12:40 am

Perdo per la meva ausencia, s'ha fet més llarga del que havia previst per culpa d'un antivirus pero bueno.
Demano disculpes per adelantat, per tot el que sortira en aquest post. Els que em coneixeu una mica sabeu que normalment no soc així.

Una part de la meva ausencia esta força lligada amb aquest peculiar comentari.

Err-Ginebra escrigué:
D’aqueta manera no anirem lluny, es aquet un forum wicca?, pensava que o era, esta be parlar de simbols, pero en la seva justa mida. Posant en una olla unes cuantes verdures, sal, pollastre, cansalada, xorisso, sigrons, etc tindrem un potaje, si posem de tot a la coctelera de l’Aramis fuster igual surt el tetragramaton (perdó per diro així, és un comentari d’una amiga que el poso aquí perque em va fer riure).
Una abrassada y molta llum

Aquest es un forum wiccà però, jo amb aquest apartat intento donar a coneixer amb l'ajuda de tots un món desconegut per la majoria que es la simbologia. Pots ignorar tants simbols com vols però llavors pasa que veus un pentacle i dius tant tranquilament que es un signe jueu quant el jueu es lestrella de David. Mira Err-Ginebra no intento fer-te canviar d'opinio pero, i em sap greu si sona borde, com a minim intento aportar alguna cosa més a aquest forum que comentaris absurds que ja es mes del que fas tu, si no estas dacord en que hi hagi un tema de simbologia i cap de la wicca en si, agafes en crees un i comences a posar el ket doni la gana perque els altres en poguem apendre aveure si to prens tan be quan ve algu i et desprecia tota la currada que tas cardat perque algu en pugui apendre algo. Perque intentar colaborar amb comentaris constructius no eh?

I si, podeu interpretar el to (evidenment de mala llet) k volgueu perque, estic ofesa, dolguda i joder tinc 16 anys no sempre reaccionare com una persona madura i ekilibrada.
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDg Maig 02, 2010 7:14 am

Demeter, fa poc que sóc a aquest forum, però les teves intervencions i aportacions a la simbologia em semblen superapasionants i , personalment, utilíssimes. Per desgràcia he llegit massa, i això a cops es contraproduent, i les teves investigacions em sóm molt útils per acabar de lligar coses.
Referent als teus setze anys, tu no els tens, Laughing portes una saviesa adquirida d'altres existències, que fan de tu una persona molt equilibrada, i l'equilibri i la sensatesa no estan renyits amb un bon cop de puny damunt la taula.

Segueix així.
Que la deesa ens acompanyi
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: moltes felicitatsss   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 03, 2010 4:38 pm

hola demeter, soc iúr, i et felicito per les teves 16 primaveres.

se que es una mica tard, però he estat desconnectada.

apunt important, tu no has de demanar perdó per a res, tens tot el meu recolzament i tot el que fas per akest forum, es molt millor del que pot fer algú que realment, no es capaç de ser humild i aprendre en comptes de criticar.

si reprèns un savi, aquest aprendrà, si reprens un neci, aquest s'ofendrà.


que els éssers de llum t'il.luminin, sobretot als moments de foscor.

espero que la teva festa d'aniversari t'ho passessis molt bé i apaguessis totes les veles d'una bona bufada.

jo et regalo la cherry del pastis.

una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 03, 2010 9:32 pm

Primer de tot, gracies a tothom pel recolzament. La veritat es que m'anima molt saber que hi ha gent com vosaltres i que a sobre m'entenen Very Happy Very Happy Very Happy cheers

i el més important iúr el meu aniversari es el dimicre 5 xDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
iúr breachtradh
Mestre
Mestre
iúr breachtradh


Nombre de missatges : 160
Fecha de inscripción : 24/01/2010
Edad : 42
Ubicació : capellades

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: ho sentooo   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 03, 2010 9:44 pm

hola demeter, stem les dues connectades.

et volia dir que ho sento, per que estava mirant el calendari d'abril, pensant que estava el de maig.


gràcies per l'aclaració. i segueix en peu el meu regalet de la cherry del pastís.


que els éssers de llum t'il.luminin als moments de foscor
Tornar a dalt Ir abajo
http://leabhardraiochtaiur.sosblog.com
Ro1RE
Admin
Ro1RE


Nombre de missatges : 252
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 69

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDt Maig 04, 2010 2:05 pm

Hola, Demeter, en primer lloc et vull desitjar per demà un bon dia d'aniversari i que el gaudeixis amb tota la joia que et mereixes, FELIÇITATS.

Ets taure com jo?, ara entenc moltes coses, bé, encoratjo la teva energia per que segueixi així molts anys, els nostres camins son plens d'entrebancs i dificultats els quals s'han d'anar superant això ens a de fer més forts i savis, no ens podem permetre flaquejar, la vida no és fàcil per a ningú i les coses no passen per casualitat, davant les dificultats tens l'arma de la reflexió, hi cauràs molts cops, encara que se que t'aixecaràs i seguiràs endavant, continua així.

Moltes Felicitats
Tornar a dalt Ir abajo
Err-Ginebra
Nouvingut
Nouvingut
Err-Ginebra


Nombre de missatges : 14
Fecha de inscripción : 05/02/2009

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDj Jun 10, 2010 11:28 am

Hola a tots.
He esperat a que es calmesin els anims per demanà disculpes a totom que es va ofendre pels meus comentaris. Reconeixo que em vai pasar de la ralla i no vai tenir en conte alguna sensiblilitat. Ya que he rebut bronques en misatges privats, os demano en public que em disculpeu en contas de fero un per un, y mes que ningu a la Demeter.
Em van dir si no respectes el punt de vista de les altres persones, encara que no el comparteixis, dificilment et respectaran el teu, no tinc mes a dir que repetir que ho sento.
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDs Jun 12, 2010 12:11 pm

Err-Ginebra acepto de bon grat les teves disculpes i t'haig de dir que aquella semana va ser força estressant i mo vaig pendre més malament del que mo hauria d'haver apres. M'alegro de k tot s'hagi solucionat i que akest petit incident no afecti en cap missatge que cap de les dues postejem mes endavant. Very Happy Very Happy Very Happy

que la llum et guii en el cami de la vida
Tornar a dalt Ir abajo
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDt Nov 09, 2010 10:17 pm

Hola! Si em permetéu, m'agradaria afegir alguns símbols molt sencills però que jo utilitzo molt sovint Embarassed jeje.

Simbologia - Página 2 Greekcross



La creu Grega o Equilateral

Creu caracteritzada per l'equidistancia dels seus 4 braços respecte al centre. Utilitzada pels Caldeo-Asiris per representar al seu deu del cel.
Pot representar les 4 estacions, 4 direccions, 4 arcàngels, els 4 vents, els 4 punts cardinals.
Per invocar els seus poders sanadors, s'ha de dibuixar de dalt a baix i de dreta aesquerra amb la mà dreta. Per invocar els seus poders per natejar energíes negatives, s'ha de dibuixar de dalt a baix i d'esquerra a dreta amb la mà esquerra. I també es pot utilitzar per tancar un treball màgic.

Són només unes petites pinzellades, ja que, aquest tipus de creu s'ha utilitzat per moltíssimes cultures i amb molts usos diferents al llarg de la història.



Simbologia - Página 2 Triplemoon

Símbol de la Triple Deesa

Format per una Lluna plena entre dos Llunes, una creixent i una decreixent. Representa l'aspecte demení de l'esperit i simbolitzen els aspectes de la triple deesa: Dona, Mare i Vella Bruixa o, en altres cultures: Bruixa, Sacerdotesa i Deesa, en qualsevol cas, representa una transició, de la juventud a la vellesa o del desconeixement a la sabiduria. En algunes ocasions se li pot aplicar un quart aspecte, que sería la Lluna Oscura que simbolitzaria la Deesa Negra o la Dona sabia.
Aquest símbol s'utilitza per invocar l'energía de la Deesa.

Simbologia - Página 2 Imagescaqo2rdr

Quadrat o Rectangle

Simbologia - Página 2 Imagescaviwmwr

Ficant una mostra testimoni a dins, la persona queda protegida de qualsevol tipus de negativitat procedent de l'exterior. No serveix per aïllar a una èrsona problemàtica com pot servir l'espitral. Quan es dibuixa ( sobre paper o a l'aire) s'ha de fer tot seguit sense interrompre el recorregut. Si es fa en paper s'ha de repasar de tant en quant, si es fa amb energia en l¡'aire no fa falta (a no ser que algú l'hagi trencat).

Espero us hagi agradat!! Que la Luna us guii cada nit.

Caldeo.
Tornar a dalt Ir abajo
lugharach
Nouvingut
Nouvingut



Nombre de missatges : 30
Fecha de inscripción : 26/08/2010

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDj Des 09, 2010 10:27 pm

Genial Caldeo, m'encanta el símbol de la Deessa!

I igualment us dic que m'ha sigut molt útil la informació de la Demèter i l'Iúr Razz

Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 20, 2013 5:46 pm

He estat llegint tot el material que teniu en aquest tema, i crec que els símbols son una eina molt potent per a l'estudi. A la meva opinió cada símbol hauria d'estar en un tema de conversa diferent, perquè cadascun té un munt d'històries i de matisos que segurament no son igual per a tothom. Per exemple, el famós pentacle invers o el pentagrama invertit, que s'ha dit que es un símbol "satánic", jo també l'he vist utilitzar i l'he utilitzat com a símbol del Deu. Si us fixeu el pentagrama invers sembla una cara de mascle cabró, un dels aspectes de Pan, Cernunnos o el deu banyut.

Simbologia - Página 2 Img?s=MLB&f=219027496_5590

Però degut a la "mala fama" que li donaven els satànics, la Wicca (i jo) el vam deixar de fer servir. Per la Wicca el pentagrama invertit no representa al Dimoni, recordeu que per als pagans el Dimoni no existeix més que en la mitologia d'una altra religió (la Cristiana). La part dolenta per a nosaltres és la següent: Com que l'Església es va esforçar tant en demonitzar tot el pagà, va demonitzar també a Cernunnos, al Deu. Les banyes i el mascle cabró es van convertir en el Dimoni. Llavors els satànics, que també veuen en el pentagrama invertit a el mascle cabró, el Llucifer de la cristiandat, l'utilitzen per a les seves litúrgies i demés:

Simbologia - Página 2 Images?q=tbn:ANd9GcQuH1b6PerB0EFrfNT5foX53NIdBVsDC9gTrhY42GjOZmsvKvQ-

I jo no sé si puc demanar o si la Demeter continuarà amb la seva tasca dels símbols, però a mi m'agradaria que ens parlés de les següents coses:

-Els símbols elementals alquímics.
-L'alfabet de les bruixes.
-Els nusos celtes.

Gracies per endavant si tens a bé continuar amb aquest tema, i més encara si ens parles del que proposo.

Benediccions!!

Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDc Maig 22, 2013 12:53 am

Bé, com ja es deu haver notat (o potser no qui sap) aquest tema ni jo mateixa ha donat bastantes senyals de vida en els ultims dos anys crec. Això es deu a que soc inconstant més vegades de les que voldria.

Contestant a la teva petició, si, em sembla bé continuar aquest tema i si, m'agradaria molt buscar informació i el que trobi sobre els tres temes que m'has proposat. Això si, necessito almenys un parell o tres de dies perquè estic d'examens a la universitat i no tinc tot el temps que voldria. Però si em deixes fins a acabar la setmana em sembla que me'n ensortire. =)
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDc Maig 22, 2013 2:32 pm

(VISCAAAAA!!!> \\O0O//


Primer de tot estan els teus exàmens, Demeter, després, si tens a bé assortir de coneixement aquest fòrum en general i aquest follet en particular, doncs t'estaré molt agraïda. No em fa res esperar-te el que faci falta. El bo, diuen, es fa esperar!!

Molta llum en els teus exàmens i en el futur en el que t'encamines. Beneïda siguis.
Tornar a dalt Ir abajo
salze
Mestre
Mestre
salze


Nombre de missatges : 103
Fecha de inscripción : 03/04/2010
Edad : 53
Ubicació : El món

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDl Jun 10, 2013 2:42 pm

Hola, Demeter, quant temps!!!
Espero que continuis, després dels exàmens, amb aquest apartat.
Realment sé poc de símbols i sempre em moc per instint, útil, però poc pràctic quan l'instint està "destarotat" per alguna cosa.
Subscric el que diu Duen, estaria bé .
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDt Jun 11, 2013 7:29 pm

Aquesta semana ja he acabat classes, així que publicaré en breu. =)
Tornar a dalt Ir abajo
Duen
Wicca
Wicca
Duen


Nombre de missatges : 78
Fecha de inscripción : 28/04/2013
Edad : 45
Ubicació : Barna city

Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitimeDc Jun 12, 2013 1:27 am

Genial!!!

Però primer de tot has de començar explicant què tal t'han anat els exàmens!! ^^

Ja tinc ganes de seguir llegint aquest tema, que al meu entendre es un dels més interessants que hi han publicats al fòrum.

Molta energia i benediccions, Demeter!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Simbologia - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Simbologia   Simbologia - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Simbologia
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Simbologia

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Filosofia-
Canviar a: