Wicca Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Wicca Catalunya

Les accions que no causen perjudicis, poden fer-se d’acord amb la teva voluntat.
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Intro
Seguro que alguna vez te has sentado y has observado el cielo... la Luna. Igualmente seguro que has notado cómo Ella te susurraba al oído con palabras dulces, y tú le has respondido con una deliciosa mirada, una mirada que indica el inicio de un largo Camino... Y sólo tú puedes decidir si quieres seguirlo.////Segur que alguna vegada t'has assentat i has observat el cel... la Lluna. Igualment segur que has notat com Ella et xiuxiuejava a cau d'orella amb paraules dolces, i tu li has respost amb una deliciosa mirada, una mirada que indica l'inici d'un llarg Camí... I només tu pots decidir si vols seguir-lo.
Maig 2024
DlDtDcDjDvDsDg
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendariCalendari

 

 Enquesta secció

Ir abajo 
5 participantes

Creieu convenient posar una secció de conjurs que unicament la puguin veure els participants registrats?
Si.
Enquesta secció Vote_lcap78%Enquesta secció Vote_rcap
 78% [ 42 ]
No, els conjurs son algo personal.
Enquesta secció Vote_lcap15%Enquesta secció Vote_rcap
 15% [ 8 ]
No, l'hauria de veure tothom.
Enquesta secció Vote_lcap7%Enquesta secció Vote_rcap
 7% [ 4 ]
Vots Totals : 54
 

AutorMissatge
Azrael
Admin
Azrael


Nombre de missatges : 93
Fecha de inscripción : 20/11/2008
Edad : 35

Enquesta secció Empty
MissatgeAssumpte: Enquesta secció   Enquesta secció Icon_minitimeDv Nov 21, 2008 1:41 am

En l'altre grup ja teniam una secció de conjurs bastant... infructuosa...

Creieu que es convenient crearla aqui de nou fent que tansols els participants registrats puguin entrar i llegir?
Tornar a dalt Ir abajo
https://wiccacat.forocatalan.com
caldeo
Iniciat
Iniciat
caldeo


Nombre de missatges : 58
Fecha de inscripción : 14/08/2009
Edad : 38
Ubicació : SEGUR DE CALAFELL

Enquesta secció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta secció   Enquesta secció Icon_minitimeDv Ago 14, 2009 6:11 am

Hola!, personalment m'agradaria opinar sobre aquest tema...
He visitat moltissimes pàgines on es parlen de conjurs de totes menes... realment sempre acaben deteriorant en conjurs copiats d'embrujadas o alguna serie americana, persones que nomes busquen conjurs d'amor per enamorar a algun/a amant, o persones que nomes volen fer-se publicitat i oferir els seus serveis per un preu assequible... realment crec que els wiccans, sabem que cada persona necessita un conjur fet a la seva mida, que vingui desde lo mes profund de la seva ànima amb el qual es senti a gust mentre el realitza.
Per auqest motiu crec que no seria adequat obrir un tema de conjurs... que al cap i a la fi, només serveixen per confondre a les persones que nomes busquen una mica de llum en aquest camí.

La meva opció es fer un apartat de trovades, on ens poguem conèixer personalment i celebrar alguna festivitat en conjunt...

No se... nomes es la meva simple opinió!!!


Caldeo, Hijo de la Luna.
Tornar a dalt Ir abajo
Protvs
Nouvingut
Nouvingut
Protvs


Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 11/08/2009
Edad : 37

Enquesta secció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta secció   Enquesta secció Icon_minitimeDv Ago 14, 2009 5:46 pm

Estic d'acord amb tu. De totes maneres no està de més si algú te algun "model" d'encanteri del qual tothom s'hi pugui basar per fer-se'l propi. (per cert, benvingut! Jo soc nou també des de fa un parell de dies aqui al foro...).
Tornar a dalt Ir abajo
demeter
Mestre
Mestre
demeter


Nombre de missatges : 108
Fecha de inscripción : 10/09/2009
Edad : 30

Enquesta secció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta secció   Enquesta secció Icon_minitimeDj Set 10, 2009 7:10 pm

Jo estic d'acord en que totes les pagines que he trobat sobre wicca que tenen algun apartat amb encanteris el 90% son de com enamorar algú, com fer que es fixin am tu y burrades d'aquestes y tots el encanteris estan repetis en practicament totes les webs encara que amb algunes modificacions tots segueixen les mateixes paraules.
La magia es una cosa personal que cadascu té d'elaborar a la seva mida sent consient dels seus actes i apendre a dominar-ho. Però aleshores sorgeix un problema: (per que ho veieu clar posare un exemple) jo per exemple visc a Girona on començo a dubtar que trobi wiccas que em puguin ensenyar i revelar-me els secrets wiccas que jo anhelo apendre. Tot i que he llegit innumerables descripcion de la wicca les seves festes, els rituals i els seus objectes aixi com els seus simbols, la informació que pots trobar per internet resulta ser una copia de la Wikipedia, i molts dels rituals i objectes utilitzats varien segons on ho miris i he arribat a la conclusió que la majoria pot ser molt enganyosa ( no tota, cal dir que no només he trobat pobres imitacions de la wicca amb conjurs amorosos i informacions tretes d'algú que intenta enganyar i desprestigiar aquesta creencia, tambre he trobat alguna web que parla força seriosament i d'on l'informació es bastant fideligna), a part molt wiccas que he trobat per internet son de sudamerica i no em serveix.
Per tant i en conclusió jo opino que estaria be que hi hagues un apartat, encara que no fos gens detallat, on la gent pogues expresar algun que altre conjur pels que ens volguem iniciar tinguem un punt de referencia.


Que els deus us guiin cap a la felicitat i la gentilesa, sense entrebancs tireu endavant.
Tornar a dalt Ir abajo
NANET
Nouvingut
Nouvingut
NANET


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 03/07/2010
Edad : 63
Ubicació : vilafranca del penedès

Enquesta secció Empty
MissatgeAssumpte: conjurs oberts   Enquesta secció Icon_minitimeDg Jul 04, 2010 2:43 pm

Azrael escrigué:
En l'altre grup ja teniam una secció de conjurs bastant... infructuosa...

Creieu que es convenient crearla aqui de nou fent que tansols els participants registrats puguin entrar i llegir?




A mi em sembla que sí, crec quel'Art es cosa que s'ha d'adaptar a la individualitat de cada escu, senzillament perque li dona molta més força, però sense oblidar que seria algo solsament referèncial, pernso que estaria prou be.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Enquesta secció Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enquesta secció   Enquesta secció Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Enquesta secció
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Wicca Catalunya :: General :: Propostes i Peticions-
Canviar a: